{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange på fyns?
  • #1   19. aug 2008 Hej
    Den sidste optælling søndag eftermiddag blev 3042 betalene gæster.
    Der kunne sgu heller ikke være flere. Vi blev nødt til at inddrage noget af parkeringsområdet til camping. Og lørdag var der i hvert fald også mange besøgende under den gratis indgang.

Så det gik jo kanon! Så det sulle gerne give lidt overkud i kassen til at lave en kanon fest igen næste år.

Der skulle også gerne snart komme en masse fede billeder på hjemmesiden!

Men jeg vil opfordre jer alle til at gå ind på www.fynsmcfestival.dk og kommenterer og fortælle om jeres oplevelser under gæstebogen!

Hilsen Esben, Odense

• #2   19. aug 2008 var der desværre kun lørdag aften. men vender hårdt tilbage næste år.
    i kan ski feste.. smiley

• #3   19. aug 2008 det var i hvert fald starten på en tradition fra min side, var virkelig positiv overrasket over træffet, aftalen med frilutftsbadet og gratis morgenmad var bare super.
    Thumps up fra min side
    ses med garanti næste år

• #4   19. aug 2008 I år var mit 2. besøg. Næste år bliver så mit 3.
    Der vil jeg komme indtil det bliver så stort som Skagen...

• #5   19. aug 2008 ja jeg syntes også at det gik rigtigt fint med festen. det er bare træls at der skal gå 3 dage inden man er menneske igen efter sådan et brag af en fest.

Jeg var også med til paradekørselen om lørdagen, det syntes jeg ikke gik godt i år, der blev kørt alt for langsomt. Start og stop hele vejen rundt, var lige ved at tage livet af min gamle honda.

Kommentér på:
Hvor mange på fyns?

Annonce