{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Yamaha DT 125 R, problemet med lyset. {{forumTopicSubject}}

Symptomer:
- Tændingslås sidde løst i den ene side, og slukker ikke selvom man stiller over på off, med mindre man trykker låsen ned samtidig med.
- Nærlys, fjernlys og baglys bliver ved med at springe.
- Blinklys har virket konstant de sidste 700 km, siden blinklysrelæ blev monteret.
- Positionslys har virket konstant.
- Bremselys har virket konstant indtil sidst jeg rodede med ledningerne til den. Bremselyset virkede stadig efter jeg skiftede ensretter regulator, men baglyset gjorde ikke. Derfor gennemgik jeg ledningerne til baglygten, og fandt et stik der var fyldt med jord. Efter rensning af dette, virker bremselyset nu heller ikke.
- Den smalle tråd i baglygtepæren gløder svagt, når motoren går, men ikke nok til at det kan ses igennem glasset.
- Forlygtepæren (35/35W bosch) lyder ikke synderligt kraftigt, og følger motorens omdrejninger.
- Der må umiddelbart være strøm nok på batteriet, for horn og YPVS-ventil virker upåklageligt med slukket motor.

Findes der en sikring til baglygten, som kan være sprunget? Eller kan det måske være en af de to lysspoler, der er i stykker? Hvis ja, hvordan undersøger man det? (har ikke nogen måleaparater, men kan finde en der har)


Fortsættelse af følgende emne: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/tuning/273101-yamaha_dt125r_170cc_hakker_ved_9000_rpm?unread=1#lastViewed

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Yamaha DT 125 R, problemet med lyset.

Annonce