1.239 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
16. jan 2004 Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 44
Påmontering af slip on!! {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg har lige købt en cobra slip on potte, som jeg skal til at montere. montering er intet problem, men skal den omdysses? min gs´er har hverken jet kit eller kn filter, men er til gengæld droslet...
på forhånd tak hjælpen
Christian
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Påmontering af slip on!!