{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
Kommentér på:
Mine mc
  •   18. jun 2013 OK troede du skruede selv. Jeg kan ikke forestille mig at det er ventilerne af flere årsager. Når ventiler og endnu hurtigere ventilsædet slides bliver spillerummet mellem de to jo mindre og det må give en mere stille gang. Men det der klævren/tikken er blevet mærkbart højere synes jeg ret hurtigt. Men problemet er at jeg ikke rigtig har noget sammenligningsgrundlag eller erfaring med netop det flere steder beskrevne "problem" med vippearmene. Jeg kan jo skille det ad og så åbenbares det jo, men jeg vil hellere kære end skrue og havde du lige erfaringen der kunne sige, at det med stor sandsynlighed var vippearmene, ja så var det jo bare at gå igang. Men det er satme træls at skille lortet af for at konstatere at det er et eller andet andet man så skal på jagt efter smiley

  •   18. jun 2013 det kommer på et tids punkt sa min mekaniker , det kan også være at du trænger til en justering af dem det kan sikkert også hjælpe. mit største problem med min var at kilerem til generator sprang

  •   17. jun 2013 Hej Allan. Du har jo tidligere haft en GPX750....... oplevede du på noget tidspunkt at hårdforchromningen blev ødelagt på vippearmene?
    Den ene GPX har her for nylig fået en underlig tikken eller hvad pokker jeg skal kalde det - lyder nærmest som ventilerne på en gammel Nimbus..... Kan ikke lokalisere lyden tydeloigt på nogen af siderne -- måske lidt kraftigere på venstre side. Men det høres tydeligt fra under tanken og op i hullet mellem kronrør og frontkåbe.


Annonce