Kawasaki ZXR 750/900 M (RR) 1993

22.274 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Kawasaki ZXR 750/900 M (RR)

Årgang:
1993
Motor:
ZX9RB motor, Akro headers, Muzzy pipe, custom hi rise midpipe.
Hestekræfter
Typical 9R number everybody throws around...140...but I think more realistic rear wheel number is gonna be around mid - hi 120's. Hope to have it dyno'd next season.
Fælge
Stock
Dæk
Will be running Mich Power 2CT's next season
Topfart
Geared way down...2 up rear, 1 tooth down front. So top speed must be way down.
Tuning
Stock motor, Ohlins rear, ZX9RB forks...raised up 7cm thru
Styling
Will have a radial clutch lever (brembo) and radial brake lever (GSXR600) with K1 GSXR1000 6 piston calipers.
Ekstraudstyr
Had Sebimoto bodywork mounted...stripped it off and put it on my other ZXR which is up for sale here on motorcykelgalleri.
Bemærkninger
Work in progress...will be a trackday only bike next season.
Kommentér på:
Kawasaki ZXR 750/900 M (RR)
  •   31. dec 2007 Tak skal du have...og i lige måde...
    Flot 10r...jeg kan rigtigt godt lide din "polis" paint job. Denne 10 må være meget sjovt på banen. Men din RSV R er min yndlings. I gamle dag haft jeg en TLR1000, men denne RSV med Ohlins fram og bag er død lækker. Z


  •   30. dec 2007 Lækker
    Den er godt nok blevet lækker


  •   1. maj 2007 OK
    Den er total-fed


  •   22. apr 2007 smiley Jeg var med...du er bare blind smiley
    Hey Chris,

    Jeg kørte i Gul...man til ons. Jeg gik hjemme en dag tidlig fordi jeg savnede mit son simplhen så meget...også jeg kørte så meget hurtiger end jeg nogensiden kørte før...så jeg tror jeg skulle top mens jeg var ahead. (Jeg har B lic men ikke nok penge til race i år så jeg køre bare for sjovt...too fat & slow for en sponsorship.)

    2 år siden var mit hurtiest tid (på en TLR) var en 2:09. I år købt jeg mit ZXR (Jeg er en gamle Kawi fan alligvel) og har kommet ned på 2:04.

    Jeg har nogle absolut fed vidoes som jeg skulle snart posteres hvor man kan virkelig sige mit gamle V-twin dovn wrist...jeg var short shifting over hele banen. Jeg vidste godt at jeg var short shifting...men efter jeg har set videon...kunne jeg godt se hvor slemt det var. Så næste pass ud på banen...2:05. Så næaste passe, 2:04. Men i videon man kan se at jeg haft en problem med false neutrals mellem downshift fra 3 til 2. Det giver nogle sjovt moments smiley

    Jeg var 100% overbevist at jeg kunne komme ned under 2:02 fordi jeg har 3 punkter på banen hvor jeg kunne sikkert hold på gassen lidt langer (T1) men...problem er denne "margin of error" bliver mindre og mindre denne hurtiger man køre, ikke? Så synes jeg at jeg har kørte hurtigt nok for sjovt...og ville ikke "push my luck" og ville gerne hjemme i et stykke til mit son.

    Jeg så dig bestemt...det er en absolut gorgeous ZX6R i Kawi raceing grøn og sorte. (Du kørte i blå, ikke?)

    Så snart jeg få videoen tilbage og billeder så poster jeg dem.

    Tak for besked...og ses på Kunustorp eller Sturup? Jeg ville meget gerne køre Gotlands Ring i år.

    Z


  •   22. apr 2007 hi there smiley
    jeg syntes ikke jeg så dig eller din mc i frankrig ! .
    var det bare mig der var blind .
    mvh chris


  •   7. dec 2006 TT
    Hey Mike,

    Hvis du vil derover til 2007 med motorcykel, skal du være rigtig, rigtig heldig, da alle færgebilletter nærmest er revet væk.
    Du kan se mere på de her sider:
    http://www.steam-packet.com/
    http://www.2007tt.com/

    Ellers går der fly til og fra øen hele tiden, så man kan altid komme over og se et løb.

    Angående et sted og bo, kan det også blive svært og dyrt. Da det er 100 året, er der speciel stor interesse for løbet.
    Men man kan jo altid bare sove på en bænk, hvis der skulle være en ledig en smiley
    Måske kan du finde noget på denne side:
    http://www.isle-of-man.com/

    Jeg er så heldig at, jeg selv skal derover med mc til 2007 sammen med en go ven. Vi kunne desværre kun få færgebilleter til den sidste fredag, hvor der køres løb. Så vi har valgt at tage en uge efter TT'et også.
    Vi kunne heller ikke finde et sted og bo, men fordi vi vælger en uge efter TT, kan vi få lov til at sove hos dem, vi sov ved sidste år.

    Håber det hjalp lidt... Skrev det på dansk, men sig til og jeg skal med glæde forsøge at give en engelsk version smiley

    - Henrik


  •   22. okt 2006 Skriv gerne på
    tnh@wanadoo.dk


  •   22. okt 2006 Dæmper
    Hej Ziraz - har søgt om venskab.
    Var det dig der havde en dæmper til en ZXR750?


  •   16. okt 2006 ZXR vs. TLR
    Hi Jakob, ja det kan man sige at det er en stor forskel mellem de to. Jeg har ikke haft denne rotary bagdamper på så længe efter jeg købte denne. Inden 1 år har jeg skiftede denne ud for denne Ohlins unit. Men som jeg husk det...denne rotary bagdamper starter fint nok når man har det setup som man ville have denne. Men efter ½ time af hård kørsel (for eksemple...på bane) behynder damperen at "fade". (på dansk?) Jeg forsætter på engelske...the shock would start to fade and lose it setting. It would feel like a different shock after hard use. Reason as I understood it from the TL forums back then was that the shock would get WHITE HOT (and yes it would...after a hard ride you couldnt even touch the damper unit) and the oil inside would thin and get past the shims inside effectively changing your setting. Also given the location of the unit, it was impossible to keep cool. Også var denne TLR beromt for at "push" bred ud af swinger. Det har jeg oplevede selv på Knustorp udgang fra sving et...jeg tåge en tur af grusset. smiley Med denne ZXR...det er hellere ikke kvik steering...men det er stabil. Even with a 180 bagdæk, er det stadig lidt svært gennem chikaner...man skal muscle det gennem. Men hvis du mucle det, det er fulstandigt predicatble and rock solid stabil. As for power, no comparison...the Tiller blows it in the weeds in terms of torque and hp. A standard ZXR L...if its lucky it make 95-100 bhp at the wheel. Anyone telling you diferent is in dream land or on an overly generous dyno. I'm hoping my 7/9 will feel more like my old TLR power. Z


  •   16. okt 2006 Nice Bike
    Jeg kan se at du har haft en TLR tidligere.
    Hvordan syntes du den kører i forhold til ZX7R med standart motor?
    Hvilken er mest stabil i sving?
    Jeg har hørt mange klage over rotations bagdæmperen, er der noget i det?


  •   16. okt 2006 Hej
    Godt initiativ med dit fotoalbum, sjovt at se hvilke mc`er du har haft.
    Mvh. Michael.


  •   15. okt 2006 Tak og i lige måde...
    Fed dash og custom cush drive på din cbr.


  •   15. okt 2006 Velkommen
    Fed trackbike du har fået dig!!! Trackbikes for ever!!


  •   15. okt 2006 val di vienne.
    ooohhhh yes smiley .


  •   15. okt 2006 Fotoalbum...
    Er det ok at læge min andre mc billederne i mit fotoalbum?


  •   15. okt 2006 Danske/Engelske...
    Mit danske er nogenlunde...men fuldt med staver og grammatik fejler...derfor beskrivelse var på engelske. I sound like a busboy in Danish...plus in English I'm waaaay funnier.


  •   15. okt 2006 Bestemt...
    I år kørte jeg 5 trackdays i alt...men det var på en anden mc. Denne her har jeg lige købte ned i Tyskland i starten af August. Men mellem arbejde og ferie, har jeg ikke haft tid for at prep denne til banen. Så...næste season. Måske til Frankrig for denne første practice session i sent April, tidlig Maj? Er det stadig Val di Vienne i år?


  •   15. okt 2006 velkommen til
    fin baneged der .
    ses på knutten i det nye år måske ??.


  •   15. okt 2006 tak
    Tak skal du have. Jeg håber bare at jeg nu kan komme ned under 1:15 på Knutstorp.


  •   15. okt 2006 wow
    fin baneged

    velkommen till smiley


Annonce