5. dec 2006
LA BELLEZZA NON BASTA Hej Kim
Ja, ja en italiener er det nu ikke!!!!! men ok, flot alligevel. Du ser jo nok "lyset" en dag. Håber vi kan lave nogle famillie ture til næste år, når Dortes Honda er "fit for fight" igen, den skal iøvrigt til Ålbæk for rep. på torsdag.
Suzuki GSX 1250FA
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 64
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
Hej Kim
Er du faldet helt i søvn????
Mvh
Dinitrolper
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
er den ikke hævet en smule i røven...??
apr 2004
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 167
rigtig flot og velholdt, smat en masse gode billeder, høj herfra.
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
Hej Kim
Ja, ja en italiener er det nu ikke!!!!! men ok, flot alligevel. Du ser jo nok "lyset" en dag. Håber vi kan lave nogle famillie ture til næste år, når Dortes Honda er "fit for fight" igen, den skal iøvrigt til Ålbæk for rep. på torsdag.
LA BELLEZZA NON BASTA.
Per
en lille høj herfra
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 122
hej og velkommen
høj herfra.. rigtig flot cykel...
ses out there...
mvh
carsten
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 307
Velkommen til den!
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1
hvis du spør om det er en 1400 . så nej der kun en 600