{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZX Ni'arn (solgt) 1999

5.752 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Kawasaki ZX Ni'arn (solgt)

Årgang:
1999
Motor:
Type: 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 75,0mm. Slaglængde: 50,9mm. Slagvolumen: 899ccm. Kompressionsforhold: 11,5:1. Karburatorer: 4 stk. 40mm Keihin. Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel: Monocoque i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 93mm. Akselafstand: 1415mm.
Hestekræfter
143 HK / 105 kW v. 11.000 omdr./min.
Maks. moment 101 Nm. v. 9000 omdr./min.
79 NM v. 4.000 omdr./min.
Vægt/kraftforhold: 1,28kg/HK.
Fælge
Standard 17" alufælge
For: 3,5 x 17"
Skiver: 2 stk. 296mm skiver med flydende ophæng.
6-stemplede fast ophængte calipere.
Affjedring: Hydraulisk teleskopgaffel med 46mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 120mm.
Bag: 5,5 x 17"
Skive: 1 stk. 220mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophæng caliper.
Affjedring: Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 130mm.
Dæk
Michelin Pilot Power:
For: 120/70 ZR17 (58W)
Bag: 180/55 ZR17 (73W)
Topfart
Klokken siger 290, men følte der var lidt i den endnu... det prøves til sommer på den tyske motorvej :) Tror dog mere på mc-revyens 275km/t.
0-100km/t på 3,2 sek. ifølge mc-revyen.
Tuning
Akrapovic bolt on. Ved ikke om man kan kalde det andet end lydtuning :) lyder ihvertfald fint!
Potten vejer 2 kg mindre end den originale, så den normale tørvægt på 183kg er reduceret med 2 kg, til 181kg.
Totallængde: 2195mm. Sædehøjde: 800mm. Frihøjde: 125mm.
Styling
8000 Kelvin Xenon lys (det mest blå skær) til at matche lakken

Blå diode som positionslys

Ermax "carbon look" hugger

Blå aluminiumsventilhætter

Gelébatteri

Vinterprojekt:

Rimstriping i flourecerende rød (ankommet fra carpimoto d. 8/1 07)

Rizoma "Zero" blink foran (ankommet fra carpimoto d. 8/1 07)

Hvid diodebaglygte med indbyggede blink (ankommet fra US 3/1 07)

Indfarvet undertray fra Hotbodies (ankommet fra US d. 24/1 07)

Harris håndtag med ZX logo indgraveret (ankommet fra carpimoto d. 8/1 07)

Fabbri mørk tonet double bubble kåbeglas - kom hjem fra SB fiberdesign d. 29/12 og monteret samme dag, det ser for fedt ud! og tror det giver lidt bedre læ når jeg skal på MC ferie til sommer :)

Gennemsigtigt tankpad med Ninjalogo (købt fra ebay - nøj det er stort og fedt, glæder mig til at se det på, har endnu ikke set nogen Ninja med dette pad)

Stand bobbins i blå aluminium - købt hos Carpimoto

Så er "blind"-pladerne til Rizomaerne ankommet..
Ekstraudstyr
67 kg mig...
Tankindhold 17 liter 98 oktan eller V-power 97 oktan engang imellem.
Kører ca. 15km/l v. pæn kørsel og ca. 8 km ved lidt hårdere kørsel.
Bemærkninger
Jeg har haft dyret siden maj md. 2005, men har først nu fået lånt et kamera af en kammerat og taget et par billeder :)
Da jeg købte den havde den kørt 4.600km, så den var lige kørt til!

Maskinen er næsten skilt helt ad da jeg er i fuld gang med at rengøre den...overalt!

Lækker maskine!

Så er alle stumperne hjemme og stylingen er så småt gået igang. Jeg fik renset cyklen fuldstændig og bragt den ind i stuen 2 dage inden frosten kom...timing :) Håndtagene er nu monteret, de føles mere varmereflekterende end de originale der sad på. Jeg har monteret fælgtapen, det ser for fedt ud in real life! Al plasticen under sæderne er ved at blive tilpasset således at jeg får plads til mit Hotbodies undertray som ankom idag :P Så nu er det bare at rengøre og polere hver enkelt stump og så samle skidtet. Billeder opdateres løbende..
Kommentér på:
Kawasaki ZX Ni'arn (solgt)
Annonce