{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia Leonardo 150 Bi-xenon 2000

15.975 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

_ Velo [Risskov] _
Mand | 40 år | Oprettet: 13. okt 2004


Aprilia Leonardo 150 Bi-xenon

Årgang:
2000
Motor:
Vandkølet Rotax 151ccm fireventilet firetakter.
Overliggende knast, Variomatik og slyngkobling.
Hestekræfter
Aner det ikke. En 10 - 14 stykker på baghjulet.
Fælge
12" Grimecca Letmetal.
Sort pulverlakeret.
Dæk
Heidenau K61
120 70 - 12 i for
140 70 - 12 i bag.

Heidenau K61 kommer på fælgsæt nummer 2
Topfart
160 km/t efter speedo meteret. 130 "rigtige" km/t er mit bud.
Tuning
34 mm Dell'Orto powerjet
Leovinci 4 Road komplet rustfri udstødning. m. dB killer
Malossi Variator
Malossi Torque driver (Uundværlig i en vario maskine - giver et renere træk)
Malossi Maxi Delta justerbar kobling
Malossi Redsponge skum filter insats
Malossi Powercam Sports knast (Til Høje omdrejninger, original knasten er bedre til bundtræk!)
Polini Primær gearing
Styling
Hvide blink i for.
Rizoma blink i bag
Færre klister mærker
Potten
8000 K Bi-xenon kit.
Malede stumper: Forgaffel, statordæksel, ventil dæksel, Oliefilter dæksel, vario/koblingsdæksel, lejeholder v. baghjulet.
Radial Kaliber i for og Waveskiver for og bag.
Doppler Luft støddæmpere
Ekstraudstyr
Varme i håndtagene.
Langtlys projektør
Større bremser, 250 mm flydende wave skive i for med 4 stemplet Galfer radial kaliber og 190 mm Wave i bag med 2 stemplet kaliber m. "sport" klodser.
Bitubo fjedre til forgaflen.
Luft affjedring i bag.
Bemærkninger
Ny karburator, støddæmpere og blinklys er monteret. Mangler at få skiftet nogle stumper i gearkassen, den knækkede en tand da den var på langtur til Bornholm for ikke så længe siden. Så der er lige lidt tollerancer der skal ordnes inden jeg kan tage de nye dele i brug. ØV
Nye og opdaterede billeder kommer med tiden.
Kommentér på:
Aprilia Leonardo 150 Bi-xenon
Annonce