{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Triumph Speed Triple 1050 Special Edition (SOLGT) 2006

1.400 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

TFU Biker
Mand | 47 år | Oprettet: 4. feb 2006


Triumph Speed Triple 1050 Special Edition (SOLGT)

Årgang:
2006
Motor:
Displacement: 1050.0 ccm (64.07 cubic inches)
Engine type: In-line three, four-stroke
Power: 132.0 HP (94.9 kW)) @ 9100 RPM
Torque: 105.0 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 7500 RPM
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 79.0 x 71.4 mm (3.1 x 2.8 inches)
Fuel system: Injection. Multipoint sequential electronic fuel injection
Fuel control: Double Overhead Cams/Twin Cam (DOHC)
Ignition: Digital - inductive type - via electronic engine management system
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Wet. multi-plate
Hestekræfter
Standard 132 hk
Nu 141 hk med Arrow system og ecu flash
Fælge
Frame type: Tubular. fabricated aluminum alloy perimeter
Rake (fork angle): 23.5°
Front suspension: 43mm USD forks with dual rate springs and adjustable preload. rebound and compression damping
Rear suspension: Monoshock with adjustable preload. compression and rebound damping
Front tyre: 120/70-ZR17
Rear tyre: 180/55-ZR17
Front brakes: Double disc
Diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Diameter: 220 mm (8.7 inches
Dæk
Pirelli Angel GT
Men skifter til Pirelli Diablo Rosso 4 inden så længe
Topfart
Ca 273 ish, men det er ikke skide sjovt deroppe. Men den er købt til og æde sving, og det klarer den til UG.
Tuning
Ecu flash
Fuld Arrow system
Bmc filter
Lettet for ca 15 kg overflødeligt skrammel
Styling
Fuld Arrow system
Ecu flashet
Puig styr spejle
Brake leaver protector
LSL crash protectors frame og hjul
LSL styr
LSL greb i guld
Pazzo korte greb med guld detalje
Ermax styr kåbe
Gipro gear indikator
Gipro shift light Pro
Healtech quickshifter med autoblipper
Led forlygter med integreret blink i angeleyes
Carbon forskærm
Carbon hugger
Carbon køler beskytter
Carbon kobling beskytter
Carbon generator beskytter
Carbon hælplader
Carbon hugger
Carbon kædeskærm
Carbon stel beskytter
Carbon bagsvinger beskytter
Carbon Sædeskal
Carbon tank beskytter med Triumph logo
Carbon tandhjuls beskytter
Carbon tankdæksel
Carbon udstødningsbeslag
Carbon folieret tank og Ermax kåbe, da de ikke kunne fåes i ægte carbon :-D
Lithium Ion batteri
Rizoma bremsevæske beholder
Rearset 2.5 cm bagud og 2.5 cm ned, så passer den til en voksen mand
Gafler wave bagskive
Gafler skiver foran
Brembo red stuff klodser foran
DB killer fjernet så man kan høre den skønne 3 cylindret lyd
Stomp grip på tanken
R1 passager fodhvilere der er ændret i vinklen
Armeret bremseslanger
FAB køler og oliekøler gitter
Div engelske logo’er for lidt pynt
JS undertray
JS nummerplade lygte
JS baglygte
JPH komplet 170 amp kabler til batteri
Ekstraudstyr
Læs under styling :-D
Bemærkninger
Efter en kraftig selvindsigt måtte jeg efter 5 køreture sige farvel til drømme mc'en, ingen respekt for fart what so ever. Så inden jeg tog mig selv eller mine medtrafikanter af dage, så solgte jeg min Hayabusa og købte denne svingæder.
En yderst potent maskine med et vanvittigt moment, som indbyder til hooligan kørsel.
Har brugt vinteren på og shine den lidt op med lækre stumper, der er et enkelt billede hvor man kan se den i standard trim.
Kommentér på:
Triumph Speed Triple 1050 Special Edition (SOLGT)
Annonce