Suzuki TL 1000 R ""Solgt"" [Tidl. motorcykel] 2005
5.365 visninger
|
Oprettet:
Suzuki TL 1000 R ""Solgt""
Årgang:
2005
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor. 2x2 overliggende knastksler med kombineret kæde tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 996 cm3
Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
Kompression: 11,7:1.
Elektronisk indsprøjtning med Ø 50 mm spjældhuse,
Kubik: 996 cm3
Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
Kompression: 11,7:1.
Elektronisk indsprøjtning med Ø 50 mm spjældhuse,
Hestekræfter
Standart ydelse: 135 hk (100,7 kw) ved 9500 o/m
Moment: 106 Nm ved 7500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,46 kg pr hk.
Men er optimeret og kørt ind på rullefelt med div tuning.
Moment: 106 Nm ved 7500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,46 kg pr hk.
Men er optimeret og kørt ind på rullefelt med div tuning.
Fælge
Standard støbte alufælge med polerede kanter og indfarvede egere.
Dæk
Michelin pilot Power 2ct
120/70x17 3,5" fælg
190/50x17 6" fælg
120/70x17 3,5" fælg
190/50x17 6" fælg
Topfart
Flyver i begrænseren i sjette gear ved 290 km/t på klokken men det går den jo nok ikke.
Tuning
Komplet Akrapovic Evo 2 udstødning
Power Commander III usb med individuelt mod.
KN luftfilter
Modificeret luftfilterkasse
Power Commander III usb med individuelt mod.
KN luftfilter
Modificeret luftfilterkasse
Styling
Sorttonet kåbeglas
Sorttonet integreret blink for og bag
Polerede fælgkanter og indfarvede egere
Indfarvede Kevlar bremseslanger
Ændret nr. plade holder
Sorttonet integreret blink for og bag
Polerede fælgkanter og indfarvede egere
Indfarvede Kevlar bremseslanger
Ændret nr. plade holder
Ekstraudstyr
Bagsæde og skald
Bemærkninger
Cyklen er sidste model og overgemt til 05.
Der er tip top og klar til bedre vejr.
Lidt extra om cyklen
Brænstof forbrug: 18,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Motorbremse begrænsning. Kædetræk.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. El-start. Forlygte: 60/55 watt, halogen.
Stel: Monocoque i aluminium. Medbærende motor.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 96 mm.
Affjedring For: Hydraulisk Upside Down teleskopgaffel. Ø 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænidng og dæmpning. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinggaffel med side-placeret ratations støddæmper og spiralfjeder forbundet med seperate links. Justerbar fjederforspænding. 125 mm fjedervandring.
Bremse For: 320 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast ophængte Tokico calipere med 6 stempler.
Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt Tokico caliper og 2 stempler.
Mål og vægt: Totallængde: 210,5 cm. Akselafstand: 140,5 cm. Sædehøjde: 81,5 cm. Tankkapacitet: 17 L. Egenvægt: 197 kg.
Der er tip top og klar til bedre vejr.
Lidt extra om cyklen
Brænstof forbrug: 18,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Motorbremse begrænsning. Kædetræk.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. El-start. Forlygte: 60/55 watt, halogen.
Stel: Monocoque i aluminium. Medbærende motor.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 96 mm.
Affjedring For: Hydraulisk Upside Down teleskopgaffel. Ø 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænidng og dæmpning. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinggaffel med side-placeret ratations støddæmper og spiralfjeder forbundet med seperate links. Justerbar fjederforspænding. 125 mm fjedervandring.
Bremse For: 320 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast ophængte Tokico calipere med 6 stempler.
Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt Tokico caliper og 2 stempler.
Mål og vægt: Totallængde: 210,5 cm. Akselafstand: 140,5 cm. Sædehøjde: 81,5 cm. Tankkapacitet: 17 L. Egenvægt: 197 kg.

Suzuki TL 1000 R ""Solgt""
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 143
X- Høj her fra!!
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
hvorfor faen har du givet mig en lav stemme?
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Hvad skal du køre på til sommer??
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Det var da hurtigt fik du prisen?? kunne
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
Jeg har savnet sommeren lige siden jeg satte Banditten i garagen... Men har lige købt nyt styr, så skal snart over og nusse den...:-)
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
Der er altid en der kan hjælpe en ungmø i knibe.. hehe.... Jeg er meget glad for MCG... Ellers også en sød lille mc du har...:-)
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
Men nu vil jeg gerne købe den.. Skulle bare lige vide hvad jeg skulle bomme for den....:-D
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 129
Jeg får en liste fra Padborg Park på et tidspunkt angående hvem, som har tilmeldt sig.
Når den kommer, smider jeg den på galleriet
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 129
Hej Johnny,
godt du er tilmeldt
Men den er dog ikke gældende før du har overført mønt til Padborg Parks konto nr., men så er du også tilmeldt
Dagen er den 30. april - hvis ikke du har konto nr, kan du finde det under tråden eller inde på Padborg Parks hjemmeside.
Mvh
Thomas
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.542
..er helt sikkert et interessant knaldtilbud, men prisforskellen bliver så rigeligt retfærdiggjort af såvel kvalitet som afskrivning. Synes jeg...;-)
GSX1000'eren: Start eksempelvis med at sammenligne noget så enkelt som kvaliteten af svejsningerne, bagsvinger etc. (- I rest my case...:-)
Men køb da den kværn maven har det bedst med og vær glad.
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Det kan godt forstås, jeg ville heller ikke slippe den hvis det var min..Men prisen er da ikke særlig høj for en cykel af den kaliber
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Hvad ligger den evt i hvis denne fede mc skal sælges??
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Mange tak, er nu heller ikke så vild med carbon...
ved du hvad den bedste udst er til V2??.
Gider helst ikke købe noget der ikke holder max.
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.542
...giver primært et noget større udbud af cykler at vælge imellem, men økonomisk kan det næppe svare sig (alle udgifter medregnet). Det var ihvertfald min erfaring efter selv at have prøvet det og sammenlignet med andres erfaringer.
185k for en 05'er med 10-12K på klokken lyder i mine ører decideret billigt, selvfølgelig forudsat at den er passet og plejet hensigtsmæssigt.
TL1000 er også en lækker cykel, men jeg tror nu alligevel du vil blive positivt overrasket over forskellen på de to. CBR er en af de mest letkørte af supersportsmaskinerne, effekten til trods.
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.542
...lyder da ikke helt skævt. Jeg endte selv på 192K inkl. afgift for min CBR1KRR, der ligeledes havde gået 5K for ca. 6 mdr. siden.
God fornøjelse med power-shoppingen..:-)
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.542
...jeg er 1,92 og har ingen problemer med at finde mig godt til rette på Fejebladet, selvom den er knap så stor/lang som TL1000R (jeg købte selv en TL1000S i ´97).
Omvendt føles Fejebladet såvel større samt mere komfortabel end min foregående R1'er. Men det er altsammen sportscykler, så komfort skal jo i alle tilfælde læses med en solid dosis salt...;-)
CBR1000RR er en super-velkørende maskine, og så er komponent-, samle- og finish-kvaliteten virkelig god. Efter mine erfaringer langt bedre end Suzuki's og lidt bedre end Yamaha's. Regn med hoste op med 180-190K for en velholdt 04'er, så kan du ikke komme helt galt afsted...;-)
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Har en ide om at det ikke skal koste meget over de 100K
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
Her fra...
for lækker tl'èr
Hvad år kom den sidste tl??
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
Fordi du har skrevet det under din egen mc
Du kan regne med den pris fra skat ja. Men - + 5% som udgangspunkt!
Der mnå flere eksempler derinde, dvs på vurderingerne
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
mener det var 127 men kan ikke lige huske det.
Han sagde det var den stærkeste tl han havde haft på.
Kan man regne med den pris fra skat
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
Det ved jeg ikek. Har ikke haft fireblade hjemme før. Men tjek afgift på www.skat.dk og så brugtpris i TYskland. SÅ kan du regne dig frem til om det svarer sig!
Hvad smed TL`eren på toppen ved Henning?
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 848
lækker v2 maskine
hvad regner du med den skulle koste?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
man kan ikke komme ind på hans ftp og se kurven da det hele er pillet ned deroppe!
HVad msed den på hjulet på toppen husker du det?
Ville gerne se forløbet op til 9000rpm på den med det akrapovic og luftkassemod
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
kommer an på om cyklen opfører sig. Men regn med en 4-6 timer.
Da jeg var ovre ved ham forsøgte vi med lidt forskellig setup på luftfilterkassen. Bedste resultat er at rive låget af og lave det til et filter! Det gav 3hk mere hele vejen op foruden det airbox moddet giver! Så det kan anbefales også
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
ja lidt surt når pengene er spildt.
Men det løber jo også op. Hvor lang tid bruger han typisk på sådan et par cylindere?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
500 i timen!
Han har bedre udstyr, bedre rum, mere erfaring osv. Har brugt ham et par ganbge før, så vidste han kunne lave med det samme, da han er ren magiker. Men regnede nu med at Henning kunne lave barenogenlunde. Men nej
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
nej har den ikke men den er på hans hjemmeside.
Hmm troede ikke de kunne lave ged i det når de nu først kan det.
Hvad tar dyno mesteren for det når den er monteret
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
Jeps!
Jeg er sidenhen stoppet med at bruge ham. Han fuckede min TL´er op over 3 justeringer. Kostede 3 ture derop og en masse benzin osv. Måtte kører over til Mr. Dyno! Det var så meget bedre med map på hver cyllinder derfra, han lavede den perfekt 1. gang. Så ved sq ikke lige hvad han havde gang i deroppe. Men var ret træt af jeg skulle betale for det.
Men ja effekten af en pc3 er kanon. Har du kurven fra ham? Vil godt lige se den
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Jep det var var lige det jeg gjorde.
Og hvis man var glad ved den inden pc3 så ved jeg ikke hvad man kalder det efter. Det er bare så meget nemmer og rarer at køre den.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
synes nok jeg kunne genkende dig
Den er ellers flot
Du fik den kørt ind ved Henning ikk? eller hvor?
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Ja det er ingen overraskelse at høre fra dig.
Men vi har nu talt en del sammen i sommers ang mod.
Tak for hjælpen
kunne bare ikke lige få mig samlet til at oprette før nu.
Der er flere billeder nu
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Tja jeg er også til det moment værk og den er jo også stærk nok som sådan.
Men når den man suser rundt med kører med mellem 150 og 175 hk kniber det vist lidt.
Men ja det bliver vist ikke et helt nemt skifte. syntes de række motorer lidt feminine. Forstå mig nu ret det er ingen hets mod nogen jeg kan bare godt li den buldren
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.129
tjek min TL profil. Der er masser af info osv du garanteret kan bruge!
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
med en hamrende god lyd. At du overvejer en anden cykel med flere cylindre for at få flere hk forstår jeg ikke. Det er vel moment og køre egenskaber samt accelration det drejer sig om. HK kan man jo kun bruge til at prale med hvis ikke køregeneskaberne og momentet er der. En høj herfra!!! V-2 lyder bare bedre.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
Ja den lyder bare lige godt og det er ikke fordi det er min jeg mener det. Det er bare en HAN lyd men ivervejer at ty til flaere cylindere for at få flere hk.
Og ja det skal nok blive godt her, har fulgt med i længe
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Fed bike 8)
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
Jeg håber du bliver lige så glad for at være med herinde som jeg er( er nok lidt hooked ).
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
Velkommen - jeg er sikker på den har en sprød lyd
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
nemlig ja
Mange tak