{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZX9R-B 1995

270 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jonas W
Online
Mand | 38 år | Oprettet: 12. okt 2004


Kawasaki ZX9R-B

Årgang:
1995
Motor:
orginal ZX9R-B
16 ventiler, 2 overliggende knastaksler.
6 gear.
tænding. Digital med Kawasaki Throttle Responsive Ignition 4-cylindret,
4-takts vandkølet rækkemotor.
899 ccm,
Boring x slaglængde 73 x 53,7 mm
2 overliggende knastaksler.
4 ventiler pr. cylinder, 20 graders vinkel mellem ventiler.
29 mm indsugnings ventiler
25 mm udstødnings ventiler
4x 40 mm Kehein CVDK Karburator,
Digital / Elektronisk tænding
Twin Ram air, Forced Intake. larmer ved lav hastighed men det er en lyd man let lærer at leve med.
Kompression 14,5:1,
Hestekræfter
139hk std. tænker den er omkring de 145 med planet og ordnet topstykke. det er taget knapt 1mm af. sidst den var på felt lavede den 129hk på baghjulet. det var før jeg fik den. jeg vil få den kørt ind professionelt til vinter
Fælge
5.5 tommer originale fælge.
Dæk
180 lakrids bagpå. 120 foran. Bridgestone battlax
Front tyre
120/70 ZR17
Rear tyre
180/55 ZR17
jeg bestiller nye dæk i næste uge. måske Michelin
Topfart
rullefelt siger 289km/t
Tuning
planet og ordnet topstykke. scorpion red power slip on.
Styling
intet. den er under opbygning. jeg ved ikke hvilken vej det skal gå endnu. kåbe i original lak eller Street fighter... vi må se.
den er født med 41mm USD forgaffel. det er kræs
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Front brake
310mm discs, Tokico four-piston calipers
Rear brake
210mm disc, Tokico single piston caliper
Rake/Trail
24°/93mm
Dimensions
2085mm x 725mm 1165mm (LxWxH)
Wheelbase
1440mm
Ground clearance
125mm
Seat height
800mm
Kerb weight
approx 235kg

dette er min første ninja og første cykel efter 13 års pause. føles rigtigt at være på 2 hjul igen
det er en cykel som har været defekt i topstykket og som har krævet en del at få til at gå igen. honet cylinder, fræset, planet og ordnet topstykke. ordnet ventiler. det hele har fået en tur. nu skal der lægges hjul til nogle kilometer inden vinteren melder sin ankomst og jeg så vil adskille hende og lækkerhedsfisere hende.
Kommentér på:
Kawasaki ZX9R-B
x