{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki TL1000R Solgt 1999

3.807 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Brian p
| 50 år | Oprettet: 2. mar 2007


Suzuki TL1000R Solgt

Årgang:
1999
Motor:
Motor: Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor. 2x2 overliggende knastksler 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 996 cm3
Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
Kompression: 11,7:1.
Elektronisk indsprøjtning med Ø 50 mm spjældhuse,

Hestekræfter: 135 hk (100,7 kw) ved 9500 o/m
Moment: 106 Nm ved 7500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,46 kg pr hk.
Den skal køres ind på rullefelt hos FVmotor
Hestekræfter
152 på motoren og 127.6 på baghjulet med et moment 103,6 efter FVmotor har kørt den ind.Han ved bare hvad han gør.
Fælge
Standard støbte alufælge hvide.
Dæk
Conti road attack 120/70x17 3,5" fælg
190/50x17 6" fælg
Topfart
130++
Tuning
Tuning: Komplet Akrapovic Evo udstødning
Power Commander III usb.
KN luftfilter
Modificeret luftfilterkasse
Rullet hos FV Motor ( han ved hvad han gør).
Styling
Sorttonet kåbeglas ,undertray.Carbon hugger.Små blink for
Xenon k6000 kanon lys.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
En cykel man skal have respekt for.Med et suverænt træk helt fra bunden.Ellers en super fed cykel som faktisk svinger meget godt selv om den er lidt tung.
Kommentér på:
Suzuki TL1000R Solgt
  •   10. jun 2009 velfortjent
    det er jo ikke andet end velfortjent at du vandt havde da også stemt på din lækre maskine hvis jeg var anden bruger.


  •   4. jun 2009 Flot TL 1000 R
    En høj stemme herfra. Kig forbi min Gixxxer og smid en stemme..!! :0)


  •   2. jun 2009 hej
    den er jo super flot din maskine hvis man da bare havde pengene.


  •   19. feb 2008 tak
    for kampen mate,du for lige en høj med på vejen som afslutning.
    god vind.


  •   9. feb 2008 fed kværn
    sender dig lige en høj...


  •   16. jan 2008 V2 power.
    En høj til en lækker cykel med power i.
    Er også ved at gøre min klar til foråret..
    Ses der ude..


  •   8. dec 2007 tak for stemmen
    du får lige en retur til sådan en flot maskine:)


  •   4. dec 2007 du får
    lige en stemme for din x-tra tuning


  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 3
      30. nov 2007 MC FRYGTLØS
    EXTRA HØJ

    Tillykke !!


  •   21. maj 2007 Ja dejligt....
    at det ikke regnede... det havde jo været sur røv, for at sige det lige ud...
    Ja vi kommer også til skagen, det skal man jo, det er et kanon træf. Men du glemmer da et træf.... I skal da til Galten træf (vores) Det ligger mellem Århus og Silkeborg. Østergasværk kommer og spiller..... Vi har strip, i må da komme smiley Jeg giver da en øl, hvis i kommer...


  •   21. maj 2007 ....
    Nej... om man har 120 eller 130 betyder ikke det vilde... så lang tid cyklen er rullet rigtig ind... og det må jeg sq sige, han er dælme dygtig, det er som at få en ny cykel når han er færdig med den smiley Både min bror jeg jeg smilede hele vejen hjem derfra...


  •   21. maj 2007 Effekt...
    Min ligger 125,3 på toppen... Så det er et par Hp mindre end dig, tilgengæl har jeg et par stykker mere end dig ved 4000rpm i mellem området, lige hvad jeg kan se på kurverne. (har også lagt min op) Det sjove er så bare, at jeg kun har effekt potter på og du har et fuld system, desuden er der standart knaster i min... Mht. effekt på baghjulet burde hans felt nu være god nok, har hørt noget om det skulle være optimistisk... Men min brors Busa ligger 154Hp med effekt potter og filter samt PC3, regner man det om til effekt på koblingen er det 180Hp på motoren, så det passer jo meget godt... Desude fik jeg min rullet ved Rydberg sidste år, bare med et downloadet map på en PC2, og der havde jeg 123Hp... Så jeg tror den er god nok smiley Så Hvis vi omregner med faktor 1,16 så har vores 145-148 på motoren... Det er sq meget godt for en ældre V2er som TLR'en...


  •   21. maj 2007 Det er en rigtig.....
    lækker cykel du har dig der og den har da fået en ekstra høj, nu man har set den live......
    Tak for en rigtig god tur på limfjorden rundt, det var sgu hyggeligt og jeg kommer da igen næste år, hvis det hele passer. Det var mange km, men det hele værd.....
    God sommer og vi ses måske til et træf eller to


  •   21. maj 2007 smiley
    Nice nok!

    Overvejer godt nok om det skal være den næste cykel man skal have.. Der går også lige en 1½ år, inden jeg MÅ køre på sådant en maskine, så har lidt tid til at få noget mere erfaring smiley

    Har også tænkt på en Buse, bare for sjov, smiley Men synes sku TL'ern har et pænere design smiley


  •   20. maj 2007 smiley
    Jo.. prøvede da så godt jeg kunne, men ku' godt mærke jeg lige manglede dobbelt så mange heste, for rigtig at kunne følge med smiley

    Det er også en lækker TL'er du har. Det ser alt for fedt ud med de baglys og den har også en alt for lækker lyd smiley

    Er lige før man sku' købe sådant en næste gang smiley

    Mvh. Mikkel


  •   20. maj 2007 Hejsa...
    Kan se vi har fået rullet cyklen at samme dygtige mand på sammen felt smiley Sidder lidt og sammenligner vores kurver, så ville bare lige høre om du fik rullet din med eller uden låg på luftfilterkassen? Jeg valgte selv at få det gjort med... Syntes den larmer for meget uden... Men hvad jeg kan se giver det ikke det vilde... Fik du et map til hver cyllender ?

    -Michael


  •   8. apr 2007 Bagerste blinkere
    Jo skal nok få taget nogen billeder når vejret bliver lidt bedre. Men det er bare et forsøg jeg lavede sidste år, vil have fundet nogen andre. Købte bare nogen blillige ovale for at teste. MEn dus kal være klar over at de er meget svære at se bagfra såå tænker du på sikkerhed så drop det hehe.


  •   3. apr 2007 Blink.
    Det er bare et problem med TLR'en, med de blink oppe på sidden. Man kan ikke se dem for potterne, og det er jo noget pis hvis det ender med at der er en der havner oppe i røven på en, på den bekostning. Jeg vil have de blink flyttet de blink helt ud i bagen....inden det går galt. Jeg har købt min TL'er af en fra klubben, og har kørt mange kilometer bag den, så jeg ved at det er et problem. Mine bag lygter sidder også alt for langt inde, de er heller ikke til at se, ha ha. Lige det der med sikkerhed, er jo ikke så godt at gå på kompromi med. Så jeg skal have fundet noget der virker......snart.


  •   3. apr 2007 .
    Den undertray du har på....hva mærke er det??? Og ved du om den også laves med indbygget blink????


  •   3. apr 2007 smiley
    ja og ja smiley


  •   3. apr 2007 Flot
    Flot MC. Høj herfra
    Co9


  •   2. apr 2007 Tillykke med den.!
    Hejsa.

    tillykke med den nye maskine som er super fed.!!!
    Velkommen til med den.

    Vi ses måske en dag derude...

    Glenn


  •   2. apr 2007 smiley
    giv et kald når du er inde på linket! Så forklarer jeg lige
    20918608


  •   2. apr 2007 smiley
    1-4hk i hele området istedet for bare et par heste ved fuld fart.

    Du kan ikke bare få rullet med begge måder, da det jo kræver et map for hver gang! Tager du låget af og ruller, derefter låget på og ruller så kan du se forskel på grafen. Men ikke som det endelige resultat, da rulningen jo er uden justering!
    Faktisk risikerer du at tabe heste ved at fjerne låget. De kommer så igen (og fler til) ved at maååe cyklen ind!
    Du kan se lidt af det på mit link.
    Men det giver at fjerne låg. Kender et par stykker (inkl) mig selv der har fået det gjort. Det er både på TLR og TLS. De har fået et løft på et par heste udover det løft det almindelige MOD gav

    Du kan se her.
    http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=66294&highlight=dynoruns

    Der er kurver for for før efter låg af osv


  •   2. apr 2007 Fed bike
    Høj fra mig!!


  •   2. apr 2007 Flot TLR
    Den ser rigtig godt ud, den får en høj herfra. God sommer smiley
    Mvh. Paw


  •   2. apr 2007 smiley
    husk nu at åbne luftfilterkassen på den inden du tager til FV motor!
    smiley Så får du endnu mere power. Låget skal helt af.

    Få et map til hver enkel cyllinder! På min er der op til 40% forskel på hver celle på hver cyllinder!


    Spørg evt hvis du vil vide mere


  •   2. apr 2007 Godt at se...
    ...flere V2 på MCG!

    Velkommen til...

    V2 rules...


  •   2. apr 2007 Velkommen til
    Velkommen til galleriet, med din super flotte TLR. Kan du ikke smide nogle lidt mere nærgående billeder på ;o)
    Hvad har du gjort med de bagerste blink??? Glæder mig til at høre om dit møde med Finn. Har du haft TLR'en længe?? Bare om du havde kørt så længe på den at du sådan rigtigt kunne mærke forskellen, efter indrulningen. Jeg skal nemlig selv have gjort noget ved min, men har næsten lige fået den og skal først lige have fundet ud af hvad jeg skal have gjort ved den.
    Men velkommen til, endnu en gang.


  •   2. apr 2007 Velkommen


Annonce