Kawasaki ER-5 [Tidl. motorcykel] 2005
324 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki ER-5
Årgang:
2005
Motor:
498cc
2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor
2 overliggende kædetrukne knastaksler (DOHC)
2 ventiler pr. cyl.
Boring: 74,0 mm.
Slaglængde: 58 mm.
Kompression: 9,8:1
2 stk. 34 mm Keihin CV-karburatorer.
6 gear - 1-N-2-3-4-5-6
2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor
2 overliggende kædetrukne knastaksler (DOHC)
2 ventiler pr. cyl.
Boring: 74,0 mm.
Slaglængde: 58 mm.
Kompression: 9,8:1
2 stk. 34 mm Keihin CV-karburatorer.
6 gear - 1-N-2-3-4-5-6
Hestekræfter
49 Hk ved 8700 rpm
43 Nm ved 7200 rpm
0-100: 5,3 sekunder (ja helt sikkert)
43 Nm ved 7200 rpm
0-100: 5,3 sekunder (ja helt sikkert)
Fælge
Standard Kawasaki ER-5 fælge med 3 eger i grå
For: 17" 3,00" bred
Bag: 17" 3,50" bred
BREMSER:
For: 280 mm skive med flydende ophæng. 2-stemplet fast ophængt bremsekaliber.
Bag: 160mm tromlebremse
For: 17" 3,00" bred
Bag: 17" 3,50" bred
BREMSER:
For: 280 mm skive med flydende ophæng. 2-stemplet fast ophængt bremsekaliber.
Bag: 160mm tromlebremse
Dæk
For: Bridgestone Battlax BT-46F 110/70-17
Bag: Bridgestone Battlax BT-46R 140/70-17
Bag: Bridgestone Battlax BT-46R 140/70-17
Topfart
177 km/t åbenbart - Jeg synes 120 km/t er rigeligt på den her..
Tuning
Nej, ikke den her gang
Styling
Guld kæde B-)
Eftermonterede spejle
Eftermonterede spejle
Ekstraudstyr
Skivebremselås
Tankmåler
Håndtag til bagsædepassager
Tankmåler
Håndtag til bagsædepassager
Bemærkninger
Har gået 79.000 km, og tikker fint derudaf. Købt billigt som 2. cykel til lidt småture, uden at skulle have ondt af den står ude i regnen.
Tidligere skole-MC så kosmetisk er den ikke så pæn.
Overrasket over man kan få en MC fra 2005 der teknologisk føles som noget fra 1988..
Tidligere skole-MC så kosmetisk er den ikke så pæn.
Overrasket over man kan få en MC fra 2005 der teknologisk føles som noget fra 1988..
Kawasaki ER-5
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649