Yamaha Srx 600 1986
608 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Kommentarer
Yamaha Srx 600
Årgang:
1986
Motor:
4 ventilet encylindret 98x84mm alucylinder med jernforing
620cc 12:1 i kompression med enkelt overliggende knast og balanceaksel
8000rpm max
620cc 12:1 i kompression med enkelt overliggende knast og balanceaksel
8000rpm max
Hestekræfter
Har ingen anelse nu gætter på 55hk
Måske mere
Måske mere
Fælge
18 tommer for og bag
Dæk
Avon roadrider mkIII bag
Bt45 for
Standart størrelser
Skal have skiftet dem ud til nogle dunlop på et tidspunkt
Bt45 for
Standart størrelser
Skal have skiftet dem ud til nogle dunlop på et tidspunkt
Topfart
Noget med 190 inden jeg blev en kylling
Tuning
Dobbelt 32mm stage 6 pwk karburatorer og en rap knast samt kompression hævet fra 8.5:1 til 12:1 og porte ordnet i samme facon som norton manx dog med 4 graders mere nedadgående buk
Stempel lettet med 120gram
0,5 mm større indsugning ventiler og lettet og poleret vippetøj, faktisk er vægten halveret og justerskruerne er lavet i duraaluminium
Sports kobling
Vampire udstødning der er forstærket ved slaglodning og flow optimeret
og envejventil til motorudluftning for at undgå overtryk i krumtapshus
Og senere variant oliepumpe
Og oliekøler
Og tragte samt fabrikeret luftkasse:)
Stempel lettet med 120gram
0,5 mm større indsugning ventiler og lettet og poleret vippetøj, faktisk er vægten halveret og justerskruerne er lavet i duraaluminium
Sports kobling
Vampire udstødning der er forstærket ved slaglodning og flow optimeret
og envejventil til motorudluftning for at undgå overtryk i krumtapshus
Og senere variant oliepumpe
Og oliekøler
Og tragte samt fabrikeret luftkasse:)
Styling
Tænkte på en velocette venom som grundformen
Er lidt englænderglad
Er lidt englænderglad
Ekstraudstyr
Fuldkåbe fra en montessa
Bremsemaster fra en triumph t 595 og sbs sintered bremseklodser for og bag
Led blinklys
Fabrikeret batterikasse
Alle kabler håndfabrikeret
Koblingsgreb fra en tr6
Quickaction throttle fra domino med to udgange, en til hver karburatorer hvis nogle laver samme trik er dysningen på min 117,5 main og 0,38 pilot jet samt sidst nederste hak i nålene
Bremsemaster fra en triumph t 595 og sbs sintered bremseklodser for og bag
Led blinklys
Fabrikeret batterikasse
Alle kabler håndfabrikeret
Koblingsgreb fra en tr6
Quickaction throttle fra domino med to udgange, en til hver karburatorer hvis nogle laver samme trik er dysningen på min 117,5 main og 0,38 pilot jet samt sidst nederste hak i nålene
Bemærkninger
Alt skulle laves om og der er nok gået nogle timer
Men nu er den som jeg ville have den
Ved godt jeg har haft den op før men håber nogen kan få et kik ud af det her resultat
Go vind herfra
Men nu er den som jeg ville have den
Ved godt jeg har haft den op før men håber nogen kan få et kik ud af det her resultat
Go vind herfra
Yamaha Srx 600
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.470
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725