{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda VFR 750F Rc36-1 1992

352 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

John J
Mand | 58 år | Oprettet: 11. aug 2008


Honda VFR 750F Rc36-1

Årgang:
1992
Motor:
Honda VFR 750F (RC36):
Motor: 4-cylindret, 4-takts, V-motor, vandkølet
Slagvolumen: 748 ccm
Boring x slaglængde: 70 mm x 48,6 mm
Effekt: 105 hk (73,6 kW) ved 10.500 o/min
Moment: 73 Nm ved 8.000 o/min
Ventiler: 16 (4 pr. cylinder), 2 x 2 overliggende knastaksler
Karburatorer: 4 stk. 34 mm Keihin CV
Gearkasse: 6-trins, manuel
Træk: Kæde
Ramme: Monocoque, aluminium
Affjedring for: Teleskopgaffel, 41 mm
Affjedring bag: Enkelsidet Pro-arm svingarm med ceentralt placeret støddæmper
Bremser: 2 Skivebremser for og en i bag
Dæk (for): 120/70 ZR17
Dæk (bag): 180/55 ZR17
Tankkapacitet: 21 liter
Tørvægt: 209 kg
Topfart: 245 km/t
Akseleraton 0-100 km/t: 3,2 sekunder
Hestekræfter
Et sted mellem 100 til 109 HK - mere interesseret i trækket som er direkte imponerene, samt lyden fra den skønne motor.
Fælge
Højglanspoleret Div ting som forgaffelben - fælgkanter MM ikke helt færdig endnu.
Dæk
Bridgestone Battlax EVO T30 De er gamle men virker.
Topfart
Nok !
Tuning
V4 VFR750 motor behøver ingen !
Styling
Avanceret lakjob den er grøn, men skifter til Blå ved andre vinkler man ser fra. Indfarvede fælge MM. har fået monster glans ved hjælp af skibsvoks - holder evigt og sikken glans den får Tip : Gælder også din bil..
Ekstraudstyr
Usædvanlig grim pølle af en rygsæk 10L der rulles sammen og låses.
Bemærkninger
Jeg leder efter en superbike styr til den. Tror virkelig ikke på at få mm af styr forhøjere vil gøre nok.
Kan ikke vænne mig til kørestilling efter 17 år på chopper med godt bredt styr.
Kommentér på:
Honda VFR 750F Rc36-1
Annonce