Yamaha YZF 600 R 1999
2.442 visninger
|
Oprettet:
Yamaha YZF 600 R
Årgang:
1999
Motor:
599 ccm. 4 cylindre med 2 overliggende knastaksler, 4 ventiler pr. cylinder
Hestekræfter
100 Hk. (73 kW) ved 11.500 rpm., 66 Nm ved 9.500 rpm
Fælge
For: 3,5"
Bag: 5,5" (5,0" standart)
Bag: 5,5" (5,0" standart)
Dæk
For: 120/70-17
Bag: 180/55-17
Bag: 180/55-17
Topfart
Afhænger a gearing
Tuning
Intet på nuværende tidspunkt (medmindre potten giver 0,5 heste, hehe)
Styling
Racer-look
Ekstraudstyr
öhlins styrdæmper, flydende skiver, racerkøler og slip-on
Bemærkninger
Så er dyret testet!
Man kan tydeligt mærke forskel på denne her og r6'eren, men hvis ik jeg kunne det ville jeg også finde det rimelig sørgeligt!
Når det er sagt så kører den her cykel stadig dejligt, på Sturup hvor jeg primært kører føler jeg ikke jeg at jeg mangler power... endnu.... hehe
Man kan tydeligt mærke forskel på denne her og r6'eren, men hvis ik jeg kunne det ville jeg også finde det rimelig sørgeligt!
Når det er sagt så kører den her cykel stadig dejligt, på Sturup hvor jeg primært kører føler jeg ikke jeg at jeg mangler power... endnu.... hehe

Yamaha YZF 600 R
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
... svensk er heller ikke min stærke side
God jagt - som jeg husker det var der en del - 8 - 10 stykker måske. Og du har været heldig. Jeg mener at det er 4 gang jeg var deroppe, og ikke EN gang har de taget et billede, som jeg bare måtte have. Men så må man jo bare tage derop igen ik'?
CB
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
... det ved jeg faktisk ikke, Nicholas. Det er aldrig lykkes dem at fange mig, fra min gode side
Men jeg vil tro at du mail'er fotografen, og beder om dem. Billedes filenavn står nederst til venstre på siden. Ellers kan du jo spørge dem hvordan man gør.
I øvrigt tror jeg at der var mere end 4 billeder. Du har godt set at der var flere tråde, fra flere fotografer. Jeg tror at jeg fandt en 3-4 stykker...
CB
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
... det var min første gang deroppe hvor jeg tænkte at jeg ville presse maskinen lidt.
Nææ - jeg ved faktisk ikke hvad der skete med ham. Jeg har spurgt Thomas, men han viste det heller ikke.
Jeg ved ikke om du er klar over det, men SSEMSE har sin egen 'afdeling' på http://www.sporthoj.com/ (et forum) her:
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=77
og hvis du kigger lidt er der en del tråde af fotografer der linker til deres hjemmesider, hvor de har lagt billeder fra i søndags op. Jeg så en del gode af dig.
Enjoy
CB
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
Hvordan gik det i går? Godt forhåbenligt. Er du ellers tilfreds med den, nu hvor du har haft den på bane et par gange?
Nå men, køre pænt, eller noget
Vi ses
CB
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
tillykke med din smukke ged ..den er sku nice :o)
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 307
så lad gå. Men også kun fordi du spørger så pænt.... og jeg ingen venner har
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
... hvor er den fesen... Du kunne da godt have fundet noget andet end sådan en sløv og bovlam Yamaha... FØJ for den lede siger jeg bare... hehe...
Tillykke med den... Kør den pænt! MEN hårdt... som R6'eren blev... hehe...
Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
det tror jeg da heller ikke !! eller noget
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 307
Tillykke med den mester! Lækker kværn! Og fedt at du bliver i familien
maj 2007
Følger: 61 Følgere: 57 MC-er: 10 Emner: 1 Svar: 23
ja det bliver det sku nok ... håber jeg da og se om i kan få taget en masse foto til os der ikke kan komme med.... her jo unger og hvad hved jeg så kan sku ikke smute som jeg vil mer ggggg
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
nej aldrig i livet .
nu har alledine venner jo fået stemt færdig så nu får du smæk :-)) .
maj 2007
Følger: 61 Følgere: 57 MC-er: 10 Emner: 1 Svar: 23
LOL fuck det her man ikke and og give sag til GGGG
Nej jeg tro ikke lig jeg skal med til det... her lig for maget og se til den næst tid... og er ikke helt klar med kawaen i nu .. skulle gerne se om jeg kan komme til syn næst uger ... Håber jeg ;o)
maj 2007
Følger: 61 Følgere: 57 MC-er: 10 Emner: 1 Svar: 23
fed Yamaha du her dig... og et godt ner foto du her fået taget LOL ;o) Høj til den ...
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
come get me ;-)) .
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
må de sku stemme den ind hva .
udfordring venter stadig