{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki vs 1400 Intruder 1994

5.292 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Morten A
| 0 år | Oprettet: 20. aug 2006


Suzuki vs 1400 Intruder

Årgang:
1994
Motor:
1400 Intruder
Year: 1994
Rating: 64.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1360.00 ccm (82.99 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Power: 71.00 HP (51.8 kW)) @ 4800 RPM
Torque: 112.78 Nm (11.5 kgf-m or 83.2 ft.lbs) @ 3200 RPM
Valves per cylinder: 3
Gearbox: 5-speed
More details Consult a Suzuki repair manual.
Physical measures
Dry weight: 243.0 kg (535.7 pounds)
Seat height: 725 mm (28.5 inches) If adjustable, lowest setting.
Chassis and dimensions
Front brakes: Single disc
Rear brakes: Single disc
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.2922 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 13.00 litres (3.43 gallons)
Reserve fuel capacity: 3.00 litres (0.79 gallons)
Hestekræfter
standard plus de ca de 20 extra nm, det kit gav så den er ca på de 80 hk
Fælge
standard krom
Dæk
så bred som der nu er plads til i standard bagsvinger, inden det går på aksel
Topfart
vides ikk jeg har ikk lyst til og prøve hehe
Tuning
kn dyser og filter kit.
Styling
Frem flyttersæt
Bredt styr 111cm
Blink for enden af styr
hjemme bygget udstødninger fri udblæsning
den bliver snart ombygget med bred bagende og andet gøjl kunne være fedt med 300 numse på den
andre risers, forhøjet styr

Ekstraudstyr
lækre saddel tasker og den der værktøjs pølle til og sætte på foran har jeg da også hehe.
Bemærkninger
den står for udbygning af nummerplade, andre bagblink, fremfløtter til de bagerste fodhviler, og andre spejle. det er hvad der nok skal laves i år.
Kommentér på:
Suzuki vs 1400 Intruder
  •   8. okt 2009 vs
    Hej Morten !

    Hvad har den gået ?
    Og min mening med en byttehandel, er at der ikke er inkluderet penge !

    Ulrik


  •   3. aug 2009 ...
    hej hvad havde du regnet med at skulle have for den?
    evt bte med min


  •   7. okt 2008 styr
    halløj ej det ved jeg ikk


  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 6
      6. okt 2008 Styr
    Hey. Må man spørge hvilket styr du har monteret, og hvor det evt kan købes.? Eller evt A-B-C mål så jeg kan finde et tilsvarende..

    Anders


  •   9. sep 2008 mc
    den er vel ikk dyere end mange andre? den er også i orden på alle områder og ikk iret væk som mange andre 90,er er, HVADA?


  •   9. sep 2008 mc
    hvad er det egentlig der gør din mc så dyr


  •   24. aug 2008 hey
    nej det gør jeg ikk sådan lige, Regner med og sælge min da jeg ikk får kørt nok på den og den er for dyr for de få km så du kan da købe min så har du to og sælge haha, men ellers tak for buddet din minder fakisk MEGET om min stil


  •   24. aug 2008 Hej
    Har du en ven der også skal køre VS 1400 så er min til salg..68.000.-kr..NYSYNET c¨,)
    Hygge fra Benny


  •   9. mar 2008 VS 1400 sælges
    Hej
    Kender du nogle venner der skal bruge en lækker VS 1400, min søns er til salg.. han står under mine venner, som Daniel A
    Venlig hilsen Benny


  •   11. aug 2007 hey
    hey allan, det er noget hjemmebyg fra den forrige ejer, ja de lyder godt men måske lidt for høj i lyden, men så det jo godt kn filter kan brumme lidt sammen med, så passer det lidt bedre sammen hehe


  •   30. maj 2007 hey
    hvor fik du dine blink fra? du kan add mig til din msn så kan vi skrives ved,

    gtd@ofir.dk


  •   30. maj 2007 Hejsa.
    Prøv Thunder-bike. Send en mail på engelsk. Deres side kan også tages på engelsk.

    Så kan du tage de mål og se om du kan finde dem billigere anden steder. Men køb den progasive så er de bedre.....

    Husk at købe modstand til dine blink ellers dur de ikke. Rizoma laver nogle deres blink. Eller Highway hack. Jeg satte rizoma på. De kostede 200 kr cirka. (vidst nok billigere)


  •   29. maj 2007 gøjl
    bremseslange er der stål om der mangler på gazzz kabel, også har den fået nye spejle, har også bestilt de der blink du har sat på den yam, og ledbaglygte med nummerplade holder og det hele er på vej, regner med det er her i ugen. meeen kan ikk rigtig finde ud af hvilke dæmper der skal til for den bliver lav, vil gerne kunne stille hårdheden på dem sammen med. er ikkk meget for og forstå det tysk på nettet
    hehe


  •   29. maj 2007 V2.
    Hvis jeg var dig ville jeg få en anden kaliber på som det første og en ny og større skive i poleret rustfri stål. Og så er stålbremseslange til at sætte prikken over i"et.

    Så skulle den have anden og lidt mindre blink på bag og en nummerplade på siden med lys.......... Selve det gamel bremselys-bag skulle af og hullerne svejes til og males over igen. Prøv at kigge på min mors xv 535.
    Før og efterpå hende bagskærm.

    Dernæst et rigitg styr. Mini-Apehanger. Andre spejle som er
    aflange. Andre fejder som kan sænke den - kig i Max/Mc-nøglen.

    Så skulle ALLE skistermærker af... Og det kan kun gå for langsomt.


  •   29. maj 2007 Fenris
    ja igen hver sin smag, jeg kunne ALDRIG finde på og købe en 1800 pølsevogn. du siger din mc er købt færdig, men derfor vil du alligevel gerne tune videre og det er også helt fint, mer vil have mer. Jeg er lidt spændt på hvornår de 1400 kubik ikk er nok til mig, meeeeeeeen det håber jeg ikk sker. og ja der er mange som tuner osv med filter dyser udstødning osv, jeg har ikk selv gjort det var da jeg købte den. men ville have gjort det, da det giver så meget som det nu engang gør, har prøvet en del standard intruder, og der stor forskel mellem dem og min. Ja det nok rigtig jeg mangler en størreskive og kaliber, det da rart og kunne få hold på den igen, det er vi enige om. nu er næste projekt og flytte nummerplade ud til siden osv, så når der engang er mømtet til det skal den smides til jorden og have noget helstøbt sæde og BRÆMSER modefisering, hehe


  •   28. maj 2007 Morten A. (Ejer af mc)
    Jeg synes den (1800) ligner en "racer"-pølsevogn. Den er grim, stor og kluntet.....

    Det er en cykel som vil det helle og ikke lykkes med noget af det.
    Den har ikke sig egen stil..... Det er bare hvad der lige er på mode nu. Stor motor, stor dæk.
    Desuden er den ikke så hurtig. (ikke at den er langsom - langt fra)
    En HD-rod er hurtigere og har bedre bremser og styre egenskaber.

    Jeg synes at den er en dårlig kopi af en HD-Rod. Bare større og mere pølsevogn-agtig.
    Så heller en som din eller en 1500. Måske en 1600 - Den har styreegenskaber og pisse gode bremser. Og er en meget flottere cykel med større helhed. Den "campingvogn" til 1800 høre hjemme i et Freakshow.

    Min mc er færdig.
    Jeg køber bare orginal ekstra udstyr.
    Hvis intruderen kunne dette var der også mange som gjorde det.
    At indstille min mc med potter og filter også. Er da ikke være at du gør det ved din... eller hva. ?

    Kan jeg gøre for at HD giver deres kunder flere og bedre valgmuligheder.?

    Desuden er motortuning været en stor del af customizing i usa og andre lande inden for HD. Nu er det også blevet moderne med andre mærker såsom Drag-star osv. Så det er sku ikke kun mig.

    Prøv at kigge på alle dem herinde som har K&N filter, andre luftfilterkasser, knaster, stempler, osv. som er nye og bedre end orginal.

    Bare tag din egen. Du har da også pillet ved den.

    Når du nævner K&N kit osv. troede jeg at du snakkende om hjulet. Andet er jo ligemeget. Det er på hjulet som tæller.
    Men fuck nu det - det er NM som er fordelen ved din mc. Og nok også derfor du kan lide den.... Det er lidt som en disel bil. Dejlig sejtræk og god lyd som lyder af kraft og power. :O)

    Så gør det jo heller ikke noget med lidt HK. Men det har du jo også fået ved dit K&N-Kit.

    Så mangler du bare en bedre kaliber og større skive foran. Måske Thunder-bike. De har nogle fede modeler og udstyr til din mc.


  •   17. maj 2007 fenris
    ja det er sku ikk noget og bruge tid på og debater hver sin smag, du må jo helller ikk kører meget over de 100 i dag, ikk for og lyde hellig, men kan ikk forstå du sviner den ny truder sådan til bare fordi der så mange nye lækre ting på den, der gør den er hurtig. det er jo også noget af det samme du vil gøre med din hd. ???? forskellen er den er købt færdig; du skal lave din færdig.. hvem siger jeg snakker hk på motor eller hjul?


  •   15. maj 2007 owner
    tak tak for de kommentarer hehe


  •   15. maj 2007 owner
    hey morten der er også et billede af samlet men det er da ikk nemt og se detaljer og fejl hvis ikk man kommer tæt på. derfor mester, og fenris den har vel 68 standard, og i følge kn,s hjemmeside kan man se den giver 20 nm, ca, og ville da mene det er 80 hk ca den kommer op på.


  •   15. maj 2007 hej
    det er en flot cykel


  •   15. maj 2007 Hejsa.
    80 NM Har den ikk mere end det. ? Ved godt det er på baghjulet osv. Men det lyder bare lidt lav.
    De plejer at have mere....

    Og hvis hvis det var HK er det LANGT over hvad de har på hjulet. Det højeste jeg har hørt en 1400 have på hjulet var cirka 70 HK.
    Var det din mc som jeg stod og kigge på hos Mr. Dyno og var det os som stod og snakke sammen den 27 april. ?


  •   15. maj 2007 velkommen..
    men kunne godt tænke mig et billede hvor man ser hele cyklen samlet... giver et bedre indtryk af hvordan de forskellige detaljer spiller sammen...


  •   15. maj 2007 Velkommen til
    men retvend lige billederne, jeg fik helt ondt i nakken:-)


Annonce