{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki SV 650 N 1999

8.622 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Mads (Århus) !
Mand | 33 år | Oprettet: 5. jun 2004


Suzuki SV 650 N

Årgang:
1999
Motor:
90 grader V2 på 645 ccm.
4 takts motor med 2 x 2 overliggende knastaksler og 4 ventiler pr. cylinder.
Boring: 81 mm
Slaglængde: 62,6 mm
Kompression: 11,5:1
2 stk. 39 mm. Mikuni karburatorer
Hestekræfter
70.00 HP (51.1 kW) @ 9000 RPM
62.00 Nm (6.3 kgf-m) @ 7500 RPM

0-100 på 3.2-3.8 sec. (det svinger lidt alt efter hvem man spørger...)

1/4 mile på 11.85 sec. med en slutfart på 177.3 km/h
Fælge
Standard.
For: 3,5" X 17
Bag: 4,5" X 17
Dæk
For: Bridgestone BT021 120/60 ZR 17
Bag: Bridgestone BT023 160/60 ZR 17
Topfart
Vidst opgivet til lige over 205 km/t, men 215 km/t er nået på speedometeret. I Tyskland selvfølgelig ;)
Tuning
Intet....
Styling
* Rizoma styrender
* Så kom der endelig xenon på - kræs! 8.000 kelvin H4 bi-xenon kit + hvid positionslyspære.
* Jeg kunne ikke længere holde til at se på de grimme grimme Mickey Mouse spejle, så der røg sgu lige et nyt par på

Som det ses på de to sidste billeder har jeg fjernet passagerhåndtaget. Jeg synes det får cyklen til at se lidt mere fiks ud ;)

'* Kommende projekter: **
- Ny udstødning!
- Crashpads

** Projekter der ligger lidt længere ude i fremtiden: **
- Undertail og nummerpladeholder så campingbordet kan komme væk
- Plov
- Hugger
- Nyt styr
- Væk med de fire roterblink, til fordel for nogle LIDT smartere blinklys
- Omlakering da der er et par buler på tanken
- Rimstripes
- Digital olietemperaturmåler
- Noget dobbelt forlygte værk...
Ekstraudstyr
Den "obligatoriske" forskærmsforlænger.

Tanktaske...

Tøj m.m.:
Hjelm: Caberg 104
Handsker: Safety1st Rio-Evo III
Tekstiljakke: PRO1 Freeride
Tekstilbukser: PRO1 Roadstorm
Læderdragt: Dainese Flanker
Rygskjold: Dainese HPC
Støvler: Falco Eco
Bemærkninger
Tør vægt: 165 kg
Tankkapacitet: 16 liter

Tips 'n' tricks:
- Fjern olie: Ganske alm. lampeolie er super til dette. Det kan desuden også nemt fjerne bremsestøv. Alternativt kan ganske alm. solsikkeolie også benyttes.
- Pudsemiddel: Ultragloss, det spiller. Det er relativt dyrt, men man får hvad man betaler for

8/6-07: SV'eren købt, inkl. nyt bagdæk og service, med 19.500 km på tælleren. Kan afhentes mandag.

9/6-07: Har haft det lille kørekort i to år nu, så jeg har hermed fået det store kort!

11/6-07: Så blev cyklen hentet, og hold op hvor er det lækkert med lidt kraftoverskud!! Kræs

18/6-07: Har nu haft cyklen i en uge, og har fået kørt lidt over 1.000 km. Superfed cykel, og en helt anden end den lille gixxer.

12/7-07: Xenonkit monteret, og justeret :)

23/7-07: Nye spejle + forskærmsforlænger monteret. Herligt at få Mickey Mouse spejlene væk!

Sidst i september 2007: Så har SV'eren fået stillet ventiler. De to forreste og den ene af de bagerste udstødningsventiler skulle justeres. Derudover er der blevet skiftet olie og filter, og cyklen er kommet i hi. Km stand: ca. 25.000

16/12-07: Så er der bestilt julegave til SV'eren i form af en ny undertail :D

7/2-08: Ups - jeg kom lige til at købe et sæt HEL armerede bremseslanger på eBay - vinteren er sgu farlig! :D

17/03-08: Så kom den nye hugger og baglygte med integrerede blink. Så skal det bare monteres :)

14/08-08: Det gamle Metzler Z4 fordæk punkterede :( På med et nyt Bridgestone BT021

25/10-08: I hi med cyklen :( 35.771 km siger triptælleren. Vinterens projekter byder bl.a. på nye farver :D

15/04-09: Så er cyklen hentet fra hiet - herligt!

17/06-09: Olie og filter skiftet. Km stand: 37.503 km

15/10-09: Cyklen kørt i hi... Km stand: 39.972 (mon ikke jeg runder de 40k næste sæson?). Kørt i alt denne sæson: 4201 km.

29/3-10: Nu er der monteret Hyperpro forgaffelfjedre med Hyperpro SAE 20 olie - olieniveau 165 mm. Skiftet bremsevæske + slanger for og bag. Dobbeltforlygten er også blevet skiftet ud med den originale single. De elektropolerede forrør er også kommet på igen.

30/06-2010: Skiftet ensretter og batteri, idet den gamle ensretter stod af, og tog batteriet med sig i døden.

16/10-2010: SV'eren er kørt i hi. Filter og olie skiftet.
Km stand: 45.810 km. Kilometer kørt i denne sæson: 5.838 km

17/4-2011: Så kom cyklen ud af hiet igen! Lækkert! Denne vinter er der blevet lavet:
- Skiftet olie + filter
- Skiftet tændrør
- Kontrolleret ventiler
- Karburator synkroniseret
- Div. smurt og efterspændt
- Monteret plov + rim stripes

Ca. 19/7-2011: Monteret Bridgestone BT023 bag. Km-stand: 47.156 km. Det gamle bagdæk, Michelin Pilot Power, holdte alligevel 11.385 km med en hel del ligeud-kørsel.
Kommentér på:
Suzuki SV 650 N
x