Suzuki gsxr 750 1992
2.544 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gsxr 750
Årgang:
1992
Motor:
Ja, her skulle der så stå alle mulige facts, som jeg jo burde vide ikke... Og det ved jeg da sikket osse hvis jeg lige læser registreringsattesten igennem, og det skal jeg da osse nok gøre...!
En ting er at køre, en hel anden ting er jo at vide al muligt om det ik...
En ting er at køre, en hel anden ting er jo at vide al muligt om det ik...
Hestekræfter
Se det ved jeg lidt om... mener det er endten 118 eller 120 eller deromkring ihvertfald....
Fælge
Hmmm, de er ihvertfald blå, og så ser de sgu godt ud synes jeg
Dæk
Lavet af sort gummi...
Topfart
Den køre hurtigt, jeg vil tro omkring 270-280 stykker.
(eller 240)....
(eller 240)....
Tuning
Styling
Top stylet når jeg køre på den, men når jeg ikke sidder på ryggen af den, så er der ikke gjort noget særligt ved den
Ekstraudstyr
Vild forvandling når jeg skifter fra to sæder til den der plasticting når der skal køres egoistkørsel. Men da jeg næsten aldrig har det ekstra sæde på, så er det jo egentlig det ekstra sæde der er ekstraudstyr.
Bemærkninger
Ja, det var så mine egne ord om den, der er sikkert mange der vil mene at det er en aldeles mangelfuld beskrivelse, men fuck det, det er min beskrivelse, so take it or leave it....!!!

Suzuki gsxr 750
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 97
beskrivelse af din lækre Gixxer i de helt rigtige farver.
En høj for den...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1
fed bike... nice lakering... *S*
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 47
Fee farver
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 48
brutal kværn du har fået snitterne i!!!
ja stylingenb kommer helt af sig selv
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
God gammel slider sådan en gixxer der.
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 45
Fin maskine tillykke med den
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 112
fin cykel velkommen