Suzuki GSX400 E * SOLGT * [Tidl. motorcykel] 1988

3.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX400 E * SOLGT *

Årgang:
1988
Motor:
Luftkølet.

4 takt.

2 cylindret twin.

8 ventiler.

DOHC.

398 ccm.

Max Torque 3.7 kg-m @ 8000 rpm.

Boring på 68x56,6 mm.

Kompressions ratio på 9,0:1.

2x Mikuni BS34SS karburatorer.
Hestekræfter
Uden Drosling yder den 31,5 Kw, ellers 41,2422 Hk.
Med drosling yder den nu 25 Kw eller 33,5255 Hk.
Fælge
Standard
Dæk
Bridgestone Battlax BT 45R
Topfart
140 Km/t efter drosling, ved med vind, og evt. ned af bakke, ellers klarer den fint de 130 Km/t.
Tuning
BSM Classic udstødnings system.

Den er droslet :-/
Styling
Skal ha' sat nye blinklys på..

Nyt styr.

Har smidt Top-Box + "Holder" af, så det er REN anderøv! :D
Ekstraudstyr
Gear tæller og benzin indikator.

Beklædning:

Rukka - Steel- Jakke

Rukka - RVP Air - Bukser

Arai - RX-7 Corsair Pedrosa Replica - Hjelm

IXS - Rygskjold

Held - X-Trafit Sport - Handsker

Sidi - Vertigo Tepor - Støvler
Bemærkninger
Længde: 2105 mm.

Bredde: 755 mm.

Højde: 1095 mm.

Tør vægt: 173 kg.

Tromle bremse bag, og enkelt skive bremse foran

6 Trins gearkasse.

Tank kapacitet på 15,5.

Har for nyligt fået ny udstødning, batteri, kæde kit, div. ledninger og
dæk.

Er næsten ny malet.

Informationerne om Hk, kompressionsratio og tør vægt kan være forkerte, dog kun minimalt, iflg. suzukicycles.org.

Modellen er fra 1982, den er produceret 1987, indregistret i 1988.

Brændstoføkonomi ligger ca. på de 17 km/l ved bykørsel, hvor der køres lettere aggresivt ^_^

Efter drosling dør den ved 7000 rpm i 5. og 6. gear.
Kommentér på:
Suzuki GSX400 E * SOLGT *
Annonce