Yamaha XVS 650 Dragstar 1997
4.192 visninger
|
Oprettet:
Yamaha XVS 650 Dragstar
Årgang:
1997
Motor:
649 ccm
2 - cylinderet, luftkølet. 4 - takts v-motor 2 - ventiler pr. cylinder
2 - cylinderet, luftkølet. 4 - takts v-motor 2 - ventiler pr. cylinder
Hestekræfter
40 HK ( 29,4 kw )
Fælge
For: 2,5 Bag: 3,5 stålfælge med eger
Dæk
For: 100/90-19 Bag: 170/80-15
Topfart
145 - 150 km/t
0-100 = 7,4
0-100 = 7,4
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Forlygter, sidetasker, sissybar og vindskærm.
Bemærkninger
En rigtig dejlig maskine at cruise på......................

Yamaha XVS 650 Dragstar
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 89
Supersprød kværn.. Høj smidt.. Hvis du får lyst så smid en høj til mig..
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 63
Hej Per jamen så skal du da med i Starriders ik..
Mvh Jens
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 63
hej Per sender dig et link til star klub hvis du ik kender den..
http://www.starriders.dk/
god sommer
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Svar: 1
Flot cykel du har skaffet dig. . En høj fra mig
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 14
må sige din cukel ser også utrolig velholdt ud
hilsen henrik
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.401
og iligemåde din bike ser sgu da også feeed ud
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Flott cykel du har, litt uten om det vanlige Hilsen hk
maj 2005
Følger: 1 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 8
Hej.. Tak for 7 tallet, det var en dejlig velkomst herinde man får. Menstort 7 tal til dig også. Er ik helt til skærm, men det er hver sin smag heldigvis.. Mvh Louise
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 405
Flot maskine du har der og lækker farve :o)
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 105
Så er jeg blevet færdig med min webside om XV/XVS modeller om alle er velkommen til at komme med kommentarer ris/ros, der er sikker meget der kan gøres bedre. Der er også mulighed for at sende et par billeder af din MC så den kan komme med på siden.
Kig forbi www.xvs.dk
Max
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
virkelig en hammer flot cruiser du har dig der!!! ville ikke være dårligt at have til de dovne dage!........ 7 fra en YAMAHA til en anden...
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 405
Tak for de pæne ord om min Virago. Din egen maskine ser nu heller ikke så værst ud. Den skinner jo som katteskidt i måneskin :o) Den ser rigtig fin ud. Bliver lækkert at komme ud og cruise når vi kan få noget ordentligt vejr.
nov 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Du har ganske ret, den er købt i Køge. God vind. Mvh Per L
dec 2004
Følger: 1
Din er nu heller ikke værst. Fede pipes og generelt flot stil. Desuden ser den velholdt og plejet ud. Sissybar og vindue er bare ikke lige mig. En femmer herfra!!
nov 2004
Følger: 1
Tak for 7-tal.
Jeg er igang med større renovering af min kones Drag star 650 - så er det rart at jeg kan kigge efter min når den skal samles. der er ikke den store forskel.
Din ser flot og velholdt ud af en 97'er.
Hilsen Jan
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 105
Folket bestemte og kampen er slut. Det er nu heller ikke helt fair med to maskiner i hver sin stil.
Max
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 97
Tak for din kommentar... Fin cykel du har dér..
nov 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 31
Jeg kan ikke helt se ideen med udfordringen... der mangler ligesom nogle fælles elementer at dyste på… jeg synes i forvejen at der er nok af ”ikke interessante” udfordringer på galleriet.
Så derfor nej tak…
aug 2004
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 70
Virkelig flot maskine !
Det har da noget med motorcykel at gøre.
Jeg kan kun gi' dig ret i din bemærkning:
Sådanne maskiner er simpelthen skønne at CRUISE på.
Det gælder også begge mine - selv om de af og til kommer ud på motorvejen for at få støvet af ventilerne . . .
Hej hej
Thies
mar 2004
Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 310
Rigtig fed cykel du har, og velkommen hertil.
7 herfra!!
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 9
Jamen jeg kaster straks en 7 retur den står jo som ny
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 105
Tak for din karakter, du har da også en gennemført MC med masser af udstyr. En godt sammensat MC. Et syvtal herfra.
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 212
Meget pæn bike du har, pæn farve samsætning, ikke lige min tybe mc, men meget pæn. mvh Jan k