{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Cagiva raptor 1000 2004

4.075 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Patrick f
Mand | 34 år | Oprettet: 13. okt 2007


Cagiva raptor 1000

Årgang:
2004
Motor:
V Twin 1000cc

6-trins gearkasse. kædetræk

¤..2-cylindret, 4-takts vandkølet 2x2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder
¤..Kubik: 996 cm3
¤..Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
¤..Karburator: Elektronisk indsprøjtning
¤..Kompression: 11,3:1
Hestekræfter
¤..Ydelse: 106 hk (77,5 kw) ved 8500 o/m
¤..Moment: 90,3 Nm ved 7000 o/m
1,79 kg pr hk.
Fælge
¤..Alufælg

¤..Bremse For: 298 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med 4-stemplet caliper.

¤..Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliper og 2 stempler.

Dæk
¤..Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg.
¤..Hjul Bag: 180/55 x 17 på 5.50\" fælg

Topfart
245 + kmt
Acceleration (0 - 100): 3,0 sek



Tuning
Styling
¤..Forskærmen er i kulfiber.

¤..Mål og vægt: Totallængde: 214 cm.
¤..Akselafstand: 144 cm.
¤..Sædehøjde: 77,5 cm.
¤..Frihøjde: 14 cm.
¤..Tankkapacitet: 18 L.
¤..Egenvægt: 190 kg.

¤Affjedring For: Hydraulisk Upside Down teleskopgaffel. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.

¤..Affjedring Bag: Svinger med mono affjedring. Justerbar fjederforspænding. 130 mm fjedervandring
Ekstraudstyr
¤..en hjelm.
¤..Benzin c")
Bemærkninger
ja som i kan se er den meget brændt, det kun overdelen af motorcyklen der er brændt så forgaffel og motor o.s.v har det fint. jeg er kun 16 så mig og min far har et lanvarrigt projekt og jeg må alligevel os først køre på den når jeg er 21.

og gi mig lige en chance. der kommer flere billedere senere.
og er trygt igang med den så bare fordi i har ondt i røven behøver i ikke og gi mig en udstemme

NÅR ALLE DEM DER HAVDE ONDT I RØVEN KAN EVT TJEKKE MIT FOTOALBUM DER ER SKET TING OG SAGER NU DEN ER FÆRDIG KOMMER SNART BILLEDER HVOR STÅR HELT FÆRDIG
Kommentér på:
Cagiva raptor 1000
  •   24. mar 2009 Kig i mit fotoalbum
    så kom den nye smiley


  •   19. feb 2009 NYT
    Så, så sker der snart ting og sager, det var heldigvis en tysker der har kørt galt på en cagiva raptor fra 2007, så der sq reserve dele smiley


  •   18. sep 2008 ..

    hvorfor der ikke har været optateringer er fordi jeg lige fik en båd efter motorcyklen så ville lige være færdig med den først smiley men der kommer snart nye billeder


  •   8. jul 2008 Fedt projekt
    Der er nok et par ting som skal rettes ud og nogle ting, der skal pudses op, men fedt projekt


  •   26. maj 2008 Fair
    Syns det er fedt at der er nogen der tager intensiv til sådan en projekt... så alt held og lykke...


  •   15. jan 2008 smiley
    Den ser godt nok kvæstet ud,vil da følge med i dit projekt.
    Høj sendt afsted,for dit mod på at gå i gang med den.
    Seees om 5 år på landevejen
    smiley


  •   5. dec 2007 Papire
    Hej Patrick.
    Jeg ved at du på ingen måde kan have alle papirene på den da jeg lige så sent som i dag har sendt registreringsbeviset til forsikringsselskabet, men lad nu det hvile.
    Må jeg spørge hvor meget du har givet for "Esmaralda" og hvordan du har fået fingre i hende? Samt vidste du at det var en svensk indregistreret cykel?
    forresten var de originale dele noget du er interesseret i eller?
    vh Kasper


  •   5. dec 2007 Velkommen til.
    Noget af en opgave! Men mægtigt spændende, tak fordi du lader os følge med. Desværre er jeg hverken metalurg fra DTU, eller mekaniker, så jeg er til ingen hjæp. Men der er altid www.raptormania.it
    Håber du bliver her på galleriet, glem de sure og husk de positive.
    Held og lykke, og god arbejdslyst. En ekstra høj herfra!
    Mvh Lars


  •   5. dec 2007 ..
    Tak skal i ha men hvis nogle er i tvivl så har jeg alle papirene på den o.s.v


  •   3. dec 2007 Tror på dig
    Hilsen fra en tosse som er underlig nok til at tro på et projekt som er langt ude i skoven. Bor selv langt ude på landet...


  •   2. dec 2007 Hatten af for projektet
    Noget af et projekt at gå igang med, udfra billederne er det ikke ud til der er meget andet end forhjul +skiver +kalibre der kan genanvendes. Der skal vist kikkes meget intensivt på Ebay efter stumper.

    Jeg er sikker på det bliver dyrre end at købe en helt cykel i Tyskland, men det er jo selvfølgeligikke lige så lærrerigt.

    Go' arbejdslyst.


  •   2. dec 2007 Endnu engang velkommen
    Du skal ikke lade en mavesur HA gå dig på. Hører til her.
    God fornøjelse med projektet.


  •   2. dec 2007 ????????????????????
    Nu er der noget jeg ikke forstår i sidste uge eller hvornår det nu var da kom den også ind. Har du haft slettet den igen og så sætter du den på igen i dag ????????? mystisk


  •   2. dec 2007 Velkommen igen
    Ligesom sidst ønsker jeg god arbejdslyst dit projekt
    Høj herfra


  •   2. dec 2007 Jeg er forvirret
    Som jeg forstår det har du ikke papirer på denne cykel, og desuden er den svensk indregistreret. Det er din plan at købe en i tyskland der også er uden afgift og bygge over på dit varmesvækkede stel uden papirer.


  •   2. dec 2007 skrot den
    det kommer til at koste alt alt formeget at lave den.


  •   2. dec 2007 Motoren
    tror jeg godt kan reddes - hvis Kasper mener at den er det værd. Resten er dødt - i hvert fald økonomisk set. Men god arbejdslyst. Sjovt projekt at oprette her på galleriet.


  •   2. dec 2007 Spændende
    Hvis det er Kasper Hs gamle cykel og den er blevet meldt totalskadet af forsikringsselskabet og afmeldt på motorkontoret, og du ikke har papirer eller noget på den, hvordan er det så at du vil komme ud at køre på den.


  •   2. dec 2007 Ang 21år
    Hvis du nu tager kørekortet til MC som 18årig, så kan du køre på den som 20år, og så kan du jo få den begrænset så du kan køre den som 18årig, der er muligheder nok for at kommer ud og køre om kun 2 år smiley
    Reglerne er jo at du skal være 21år ELLER have haft kortet i 2 år, f.eks. købte og kørte jeg min TL1000S da jeg var 20år


  •   2. dec 2007 ps
    du får en extra høj for gåpåmodet smiley


  •   2. dec 2007 wow
    en opgave ...du skal nok regne med en motor renovation eller en anden kværn..men pøj pøj med arbejdet.
    ser frem til flere billeder efterhånden som det skrider frem ,med opbygningen.

    mik


  •   2. dec 2007 jeg kunne
    jeg kunne ikke fore stille mig at den er selvantændt. og politiet mente at den var påsat, jeg havde været ude og køre på den ca 5 timer forinden der blev sat ild til den, og der var ca 18 liter i tanken...


  •   2. dec 2007 Til Patrick
    Ikke fordi jeg vil være en sur abe men rent faktisk så er forsikringsdelen ikke afsluttet på denne her sag , så rent teoretisk er det stadig min kværn, da det jo er mit navn der står på registreringsattesten.så jeg ville måske nok lige vente med at gøre for meget ved den. Men bestemt dejligt at se at den bliver genoplivet!


  •   2. dec 2007 Kasper
    hvorfor brændte den påsat eller fejl i el system??


  •   2. dec 2007 ??
    hvem skriver du til teddy?


  •   2. dec 2007 øhhh
    havde du ikke været inde før


  •   2. dec 2007 ?????
    Hejsa.
    Må jeg godt spørge hvordan du er kommet i besidelse af denne reptor??? Grunden til at jeg spørger er fordi det er min, eller rent faktisk forsikringsselskabets...
    Hvis du er interrsseret har jeg alle de originale dele liggende, udstødning, rør til at lave high-pipes, nummerplade beslag, en halv baglygte, forskærm i den originale røde farve, en ekstra skive til forbremsen, koblingskabel, mm.
    lige for at gøre dig opmærksom på det vil jeg lige sige at den jo er svensk registreret, så, hvis du vil have den takseret og betale dansk afgift er det nok mens den ser sådan her ud du skal gøre det.. desuden har jeg også alle de originale papire på den, samt grafer fra da den blev mappet med de udstødninger der sidder på, alt dette er til salg, da jeg ikkr tiror jag ka finde lige så fin en raptor igen.... Du kan skrive på koldspring@hotmail.com
    Venlig hilsen
    Kasper


  •   2. dec 2007 Du får en høj
    for at have modet til projektet. Husk at sætte pris på fars hjælp(-:


  •   2. dec 2007 jeg har afvist dig
    mere fordi jeg, ikke kan se hvad eller hvordan den skal komme på plader igen..er det udbetalt forsikring er den meldt død fra forsikringen?
    hvis stel har været udsat for den mængde varme som det ser ud til er jeg ret sikker på at strukturen er ændret i stålets mikrostruktur ala blevet svækket...
    jeg vil der imod andre byde dig velkommen hvis du bliver stemt ind men vel vidende at det ikke er mig der har stemt dig ind, men det er selvfølgelig bare min holdning!!!
    lad hylekoret starte !!! fint med mig!
    mvh B-2


  •   2. dec 2007 ::
    Og forresten stor respekt for at ville genoplive en "dame" der ser noget død ud. jeg gir en bedømmelse når du er nået lidt længere ned projektet.
    Vh Jonas:O)


  •   2. dec 2007 velkommen ombord på mcg igen.
    Syntes det er super spændende det du har gang i, ser frem til at følge med i det som det skrider frem for jer.


  •   2. dec 2007 Hvoffor så mange afvisere!!!
    der er fine billeder, masser af tekst og knægten lægger ikke skjul på at han ikke er gammel nok til at køre... Er der nogen der der er lidt søndags sure!!! :O)


  •   2. dec 2007 ja ja
    man skal fanderma ikke lade sig gå på af lidt modgan
    stærkt at se du prøver igen
    og der er andre der har genopbygget herinde før bare et eks.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3819


Annonce