{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

KTM SXF 250 2008

4.672 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jonathan B
Mand | 33 år | Oprettet: 13. jul 2007


KTM SXF 250

Årgang:
2008
Motor:
Singel Cylinder 248,6cc 4takt

- Cylindermål (76 x 54,8)mm
- Kompression 12,8:1
- Gaerkasse 6 trins
- Karburator Keihin MX FCR 39
- Køling LC
- Tænding Kokusan magneto digital CDI
- Kobling Hydraulisk våd multi-disc
- Udstødning Pro Circuit Ti-4 Titanium
Hestekræfter
37 hk - std.

Har ikke haft den på felt, og det regner jeg heller ikke med at den kommer, da det er usundt for motoren :)
Fælge
EXCEL
21" foran
19" bag

Sorte fælge, med Højglanspoleret nav og eger.
Dæk
Michelin MH3

Foran 80/100-21
Bag 100/90-19
Topfart
Det er et gæt, men den kører vel ca 110km/t på toppen.
Tuning
Power Jet Kit
Størrere Accelarationspumpehus
Dyset om, (fuck en tid det tager!)
Pro Circuit Ti-4
DT1 biologisk smurt luftfilter, siges at give 1 hest.
Affjedring for og bag - 65kg
Gearing - 13-50
Styling
Orange eloxeret bundkar - med justerbar tomgangsdyse
Hvidt skjoldesæt
Renthal Twinwall McGrath.
KTM klistermærker
Sorte håndtag
Sort fælgkant, med chrome nav og eger/ skal skiftes :)
Monoshock WP
Pro Circuit Ti-4 Titanium
Renthal Ultralite Bagtandhjul Sort alu.
Renthal Super Gold Chain - kæde med guld led
WorksConnection Motorbeskytter - børstet alu.
ProGrip 790 soft håndtag
Ekstraudstyr
Affjedring - 75kg.
Original udstødning.
Bemærkninger
Dette er en 2008 model. Der er dog ikke meget forskel på det ydre fra 2007 modellen. Men jeg er super glad for den, og den kører virkelig godt.


- Nu er det ved at være tid til 2009 modellerne! - så maskinen er til salg :) - der er lagt omkring 85kg i denne maskine :) - før renovation* havde den gået 25 timer. Den er oppe på cirka 40 timer nu. Vi kører på 8. oliefilter, og olie. Før renovation kørte jeg med Hinson racing oile, det gik vi væk fra da den brugte olien. Nu har vi smidt næsten20kg i motor, og næsten al indmad bortset fra gearkasse samt kobling, er skiftet. Fra da af, har vi kørt på Panolin olie, og nu bruger den stort set intet olie overhoved. Og Kører super godt. Affjedringen er der også lagt super meget tid i, de indvendige fjedre er skiftet til 65kgs fjedre, og indstillet til min højde, vægt og kørestil. Dette blev udført af GG-teknik, omkring Næstved.

solgt, desværre !
Kommentér på:
KTM SXF 250
Annonce