Honda cbr 600 F 1999
2.042 visninger
|
Oprettet:
Honda cbr 600 F
Årgang:
1999
Motor:
4-cylindret vandkøled 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukene knastaksler. 4 ventiler pr.cylinder. Boring:65.0 mm slaglængde: 45,2 slagvolumen: 599 cm3 kompressionsforhold:12,0:1.
Hestekræfter
Effekt:98 hk (72kW)
Fælge
stjerne fælge
Dæk
Topfart
245 efter fabriks oplysninger.. ikke fået afprøvet endnu..
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
bos udstødning.. tonet racer glaskåbe..
Bemærkninger
så er min guldklump sat til salg.. det er til at tude over.. banken syntes ikke om det længere.. aldrig har jeg følt mig så ærgelig...:-(

Honda cbr 600 F
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 2
Har desværre måtte se mig nødsaget til at sælge min cykel, pga manglende økonomi.
Trist men sandt
sep 2009
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
Lækker mc . Høj her fra ;o)
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 244
en rigtig fin CBR.
Pas på derude......
Høj stemme herfra
apr 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 96
Herfra... Har selv lige købt et par CBR'er så dem er der snart billeder af.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
flot maskine høj herfra
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 53
Fint eksemplar.....;o), høj herfra
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Den er rigtig flot
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 4
dejlig cykel cbr 600 er bare det gældende;)
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 36
lækker honda
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 848
Rigtig lækker f3èr , pas godt på den - min blev stjålet
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 337
flot cbr. Men det er da en '98 model F3, ikke ? Høj herfra
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 80
superfed racer...kør forsigtigt, og husk at hvis alt er under kontrol, kører du for langsomt :o)
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Velkommen til MCG og en høj til den