{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Triumph Daytona 955I 1999

3.303 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Richard L
Mand | 47 år | Oprettet: 23. okt 2005


Triumph Daytona 955I

Årgang:
1999
Motor:
3-cylindret, 4-takts 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 955 cm3
Boring/Slaglængde: 79/65 mm/mm.
Kompression: 11,2:1.
Karburator: Segam elektronisk indsprøjtning med Ø 41 mm spjældhuse.
Hestekræfter
Ydelse: 130 hk (96,0 kw) ved 10200 o/m
Moment: 100 Nm ved 8500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,52 kg pr hk.
Fælge
Originale brembo fælge.
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 190/50 x 17 på 6.00\" fælg.
Dæk
For : Pirelli diaplo 120/70-17
Bag : Pirelli diaplo 190/55-17
Topfart
Har faktisk aldrig haft den deroppe. Men den er opgivet til 255 km. Lyder rimelig rigtig.
Tuning
Monteret Triumph High position udstødning og PC3USB og lavet costum map til den. Kan vel egentlig ikke kaldes tuning, mere trimming.
Har gearet den en tand ned foran.
Styling
Kåben er malet om i original farve. Cyklen er født sort. Malet fælgene guldfarvede. Poleret udstødningen op. Monteret ERmax undertray med rizoma nummerplade holder og Oxford Miniblink ofr og bag. MRA sort kåbeglas med guldskruer.
Ekstraudstyr
Monteret Galfer waveskiver. Hjælper overhovedet ikke, men ser blæret ud. Radialmonteret bremse master fra Daytona 675. LSL 2-slide fodhvilerkit i sort. Triumph Rearhugger. Ermax undertray. MRA Kåbeglas.
Bemærkninger
Grunden til at jeg har købt mig sådan en cykel er at i 1999 da modellen kom til at hedde 955I lavede triumph en plakat med cyklen. Kanon flot billede. Det har hængt over min seng lige siden. I sommers 2007 fik jeg mit eget værksted og billedet kom derud og hænge, men det så noget bart ud på den store væg så jeg købte cyklen og stillede nedenunder... :-)
I vinters skulle jeg lige have den skilt ad og nusses og gjort helt ren. Det tog sku lidt overhånd både med tid, penge og udstyr. Men synes selv at jeg har fået en unik cykel ud af det.
For mig står denne cykel som en ikon cykel, lidt ligesom 916'eren så er den utrolig flot og har en fuldstændig tidløst design.
Kommentér på:
Triumph Daytona 955I
Annonce