{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki DR250 SP 1988

3.514 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Stefan  (Ribe) H
Mand | 38 år | Oprettet: 30. apr 2006


Suzuki DR250 SP

Årgang:
1988
Motor:
1 cylinderet luftkølet 4 takter med 4 ventiler
Boring/slag :72,0/61,2mm
kompression 8,9:1
34 mm mikuni karburator
5 trins gearkasse

Her slebet ventiler samt skiftet paraplyer på den, samt rettet en montagefejl i koblingen, nu kobler den ud igen og glider ikke længere :-D

Kaftigere fjedere i kobling, og div. slid mærker filet væk.

Larmer lidt fra knastkæden og bruger lidt olie.
Men den er jo ikke ny længere.
Starter hver gang.
Hestekræfter
22,2 Hk, Trækker ok.
Fælge
17" i bag
21,5" i for
Og så er de i guld :-P
Dæk
Ja et nyt bredt 17" dæk i bag og et nyt 21,5" i for
4"-60-17 bag

Mener begge er dunlop
Topfart
130 km/t - har dog kun haft den på 110, men den er sjovest i skoven :-D
0-100 på 9 sek
24km/l ifølge data, holder ikke helt, men 20 km/l er normal.
Tuning
ingen form for tuning
Styling
baglygte fra en Yamaha RS125
Ekstraudstyr
Bygget om til 12 volt :-D Sådan.
Ny Original værkstedshåndbog til alle 80`er modellerne, købt i USA. (Er guld værd)
Bemærkninger
Tændningslås fra en yamaha.
Så nu kører den som den skal og alt el virker :-D
Har været en sej kamp, da ingen kender til den gamle maskine.

Og hold da kæft man den har været fejlfyldt. Men regner med at jeg er ved at være ovre det.

Tak til jimmi (Thy) C for info.

NYSYNET D. 10/10-08 samt nummerplade monteret :-D Fuck det er dejligt.

Mangler en stoplyskontakt til forbremsen.
Kommentér på:
Suzuki DR250 SP
Annonce