{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 1000 "PowerMax" [Tidl. motorcykel] 2007

5.529 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Marc JJ
Mand | 47 år | Oprettet: 31. maj 2004


Suzuki GSX-R 1000 "PowerMax"

Årgang:
2007
Motor:
999 cc (61.0 cu in), 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC
Hestekræfter
185 HK (136 KW) ved 12.000 omdr./min.
117 NM ved 10.000 omdr./min.
Fælge
Standard
Dæk
120/70 ZR 17 For
190/50 ZR 17 Bag
Topfart
295 km/t
Tuning
Nej
Styling
- tankpad GSX-R
- carbonlook tankdæksel-afdækning
- gaffelbro-afdækning GSX-R
- Carbon sideskjolde på stellet
- fælgtape i hvid
- HoleShot udstødning... en på hver side..
Ekstraudstyr
Shoei XR1000 hjelm i Suzuki blå/hvid med GSX-R logo bagpå.
Bemærkninger
Min egen lille blog! Mest så jeg selv kan holde lidt styr på hvad jeg betaler hvornår; men det kan jo være det kunne være interessant for andre også :o)

* 12. april 2012: Solgt for 5800 Euro til forhandleren, da jeg er flyttet tilbage til DK. Kommer sku til at savne den :-(

* 26. oktober 2011: Afleveret til vinteropbevaring hos suzukihaendler.de 150 Euro.

* 1. juli 2011: Nyt bagdæk igenigen... 185 Euro monteret.

* 26. oktober 2010:
motorcykel afleveret til vinteropbevaring og service 298 Euro (km ca. 15.900) hos suzukihaendler.de

* 2. september 2010:
Første nye fordæk efter knap 15.000 km... 75 Euro monteret.

* 6. april 2010:
MC afhentet fra vinteropbevaring. Jeg er ved at blive gammel, skal sku lige vænne mig til den temmelig sporty kørestilling igen; men det går nok til de små kvikke ture :-)

* 20. oktober 2009:
Cykel afleveret til vinteropbevaring med ca. 11.500 km på klokken. Får lavet 12K km service, nyt bagdæk (det 3. for 152 Euro) og pga. startproblemer nyt batteri (42 Euro) og en omgang TÜV (66 Euro), pris for alt inkl. vinteropbevaring 799,- Euro.

* 31. marts 2009:
Cykel afhentet fra vinteropbevaring... den kører stadig fint :-). Fodhvilere rykket ned og tonet PUIG racingkåbe ser også fornuftigt ud.

* 2. december 2008:
Betalt 60 Euro for ny "mapping" af ECU´en, venter spændt på at mærke resultatet til forår :-). A = 192hk (Ifølge forhandleren), B = 185hk (normalt A-setting), C= fesen-regnvejrs-setting.
Desuden bestilt PUIG tonet racing-kåbeglas for 69,75 Euro hos louis.de

* 23. oktober 2008:
Afleveret hos forhandler til 6143 km-service samt nyt bagdæk og vinteropbevaring (til engang i marts 2009) = 575 Euro.

* 03. april 2008:
Afhentet spritny gixxer hos www.suzukihaendler.de med 0 km på klokken = 12450 Euro inkl. extraudstyret og hjelm.

Lidt data ifølge "Motorrad" (bundtræk i 6. gear):
60-100 på 3,3 sek.
100-140 på 3,2 sek.
140-180 på 3,2 sek.

0-100 på 3,2 sek.
0-140 på 4,6 sek.
0-200 på 7,5 sek.

Benzinforbrug: 5,3l / 100km
(optimistisk, jeg bruger 6,2-6,5l /100km)

http://www.youtube.com/watch?v=FhFUXGolkxk
Endelig en gixxer med Holeshot udstødning: Det er IKKE mig der kører; men jeg ville da ikke snyde jer for lyden alligevel!

Tidligere cykler:
* Suzuki GSX-750F købt med 22.000km og SOLGT d. 1. mai 2007 med 49.000km på klokken.

* Honda CB650 fra 1980 - Motor døde så den blev solgt.


Min bil: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=198808
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 1000 "PowerMax"
Annonce