Suzuki GSX-R 750 [Tidl. motorcykel] 2007
5.371 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 750
Årgang:
2007
Motor:
4 cylindret vandkøet 4 takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler.
4 ventiler pr. cyl.
Boring: 70,0 mm.
Slaglængde: 48,7 mm.
Slagvolumen: 750 ccm.
Kompression: 12,5:1.
Indsprøjtning med 4 stk. 42 mm spjældhuse.
4 ventiler pr. cyl.
Boring: 70,0 mm.
Slaglængde: 48,7 mm.
Slagvolumen: 750 ccm.
Kompression: 12,5:1.
Indsprøjtning med 4 stk. 42 mm spjældhuse.
Hestekræfter
150 HK v. 13.200 o/m.
86,3 Nm v. 11.200 0/m.
86,3 Nm v. 11.200 0/m.
Fælge
For: 3,50 " sorte støbt alufælg.
Bag: 3,50 " sorte støbt alufælg.
Bag: 3,50 " sorte støbt alufælg.
Dæk
For: Bridgestone 120/70 ZR17
Bag: Bridgestone 180/55 ZR17
Bag: Bridgestone 180/55 ZR17
Topfart
280 har jeg hørt. c",)
Acceleration 0-100 km/t på 2,8 sek.
Acceleration 0-200 km/t på 8,8 sek.
Acceleration 0-100 km/t på 2,8 sek.
Acceleration 0-200 km/t på 8,8 sek.
Tuning
Ingen
Styling
Suzuki tankpad.
Suzuki nummerpladeholder
Pazzo Racing bremse- og koblingsgreb (Shorty/sort m. blå pind)
Monteret Mivv Suono potte. Super fed lyd. Se videoklip.
Suzuki nummerpladeholder
Pazzo Racing bremse- og koblingsgreb (Shorty/sort m. blå pind)
Monteret Mivv Suono potte. Super fed lyd. Se videoklip.
Ekstraudstyr
Ingen
Bemærkninger
Tidligere cykler:
Suzuki GSX-R 750 (1999)
Dette er min 2 cykel.
Denne var dog helt ny. En speciel fornemmelse at dreje nøglen og starte den 1. gang.
Suzuki GSX-R 750 (1999)
Dette er min 2 cykel.
Denne var dog helt ny. En speciel fornemmelse at dreje nøglen og starte den 1. gang.

Suzuki GSX-R 750
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 10
Rigtig fed MC... Høj sendt
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 80
om jeg har kommenteret dig før, men så gør jeg det lige igen.
nice bike og fede billeder, man bliver jo helt i godt humør af at se på de gule marker i det her efterårs-blæs-vejr:-)
thumbs up.
mvh. AK R6
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 19
Virkelig fræk cykel, de er bare fede
Undskyld spørg lidt dum men scrad? Hedder den ikke også det?
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
Lækker lækker gixxer
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 9
Selvfølgelig får din Suzuki en stemme fra mig...;-)
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 149
Rigtig fin mc
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 522
Ser sku godt ud ,
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 12
Hej Stig. Tillykke med cyklen. Den er super fed og hurtig. Pas på kortet for det har vi brug for.... Tobias.... Gamel 1´er kollega
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 426
Gsx? Ja i såfald er det da den flotteste, jeg har set Daniel:)
Lækker Gsx-r:P
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 150
Super lækker sådan en GSX
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 92
smag du har.. høj til den
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
HØJ
aug 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
Høj ! som en giraf på staden,
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 57 Svar: 143
bike der,en høj herfra.
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 122
velkommmmennner til en flotter cykel
Høj på vej herfra
mch
Carsten
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 350
husk at vaske nrplade,,, ellers vanker der bøder ;o)
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
med din fede gixxer - en høj herfra.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
Hej velkommen til med din fine maskine, en rigtig herrecykel
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 1
Fin gsxr 750 du har dig.. en høj stemme herfra
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 232
med din flotte kværn
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 39
Pæn kværn. Du får lige en HØJ med på vejen..
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 52
med din flotte cykel er slet ikke misundelig
jun 2006
Følger: 42 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 117
Velkommen til mæ jen orn'li kværn
Mvh. Gonz