Suzuki TL1000S 'Pumped' SOLGT 1998
102.065 visninger
|
Oprettet:
Suzuki TL1000S 'Pumped' SOLGT
Årgang:
1998
Motor:
Ny 01 motor med Custom byggede knaster for mere bund og mellemområde.
:)
tjek http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?p=863856#post863856
for bænktests m.m
Hestekræfter
På hjulet mellem 115HK og 130HK afhængig af hvilken bænk der måler den
Sidste måling jeg har fået lavet er på Mr. Dynos bænk
Følgende cykler kørt ind med forskellige setups smider på den bænk cirka
Suzuki SV1000 cirka 105HK
Suzuki TL1000R cirka 115HK
Apriilia FALCO cirka 110HK
Aprilia Mille R cirka 115Hk
Honda VTR1000 SP1 cirka 115HK
Honda VTR firestom cirka 105HK
Ducati 996 cirka 115HK
Aprilia Mille Amann (tunet for over 30.000kr) 124HK
På Dynos bænk smider denne her 115HK ved 8000rpm
100Nm ved 7000rpm
80Nm ved 2500rpm Den holder topeffekten helt op til 10500rpm, hvilket giver mulighed for at holde samme effekt under alle gearskift
Sammenlignet med en TLR, der er lavet på samme bænk og mappet med pc3, pipercross og udstødningssystem, smider min TL 8-10HK mere i hele området, bortset fra at TLR lige har 1-5Hk mere på toppen end denne her
Sammenlignet med min Mille amann (der også er lavet af Dyno), smider den her mere moment og HK op til 9000rpm, men 8hk mindre på toppen.
Ergo har min tuning givet pote
Sidste måling jeg har fået lavet er på Mr. Dynos bænk
Følgende cykler kørt ind med forskellige setups smider på den bænk cirka
Suzuki SV1000 cirka 105HK
Suzuki TL1000R cirka 115HK
Apriilia FALCO cirka 110HK
Aprilia Mille R cirka 115Hk
Honda VTR1000 SP1 cirka 115HK
Honda VTR firestom cirka 105HK
Ducati 996 cirka 115HK
Aprilia Mille Amann (tunet for over 30.000kr) 124HK
På Dynos bænk smider denne her 115HK ved 8000rpm
100Nm ved 7000rpm
80Nm ved 2500rpm Den holder topeffekten helt op til 10500rpm, hvilket giver mulighed for at holde samme effekt under alle gearskift
Sammenlignet med en TLR, der er lavet på samme bænk og mappet med pc3, pipercross og udstødningssystem, smider min TL 8-10HK mere i hele området, bortset fra at TLR lige har 1-5Hk mere på toppen end denne her
Sammenlignet med min Mille amann (der også er lavet af Dyno), smider den her mere moment og HK op til 9000rpm, men 8hk mindre på toppen.
Ergo har min tuning givet pote
Fælge
Letvægtsfælge fra PVM
5 spoke FORGED ALU
Vejer 5.0 kg foran inkl skiver og 6.6 kg bagtil inkl skiver
Kan love det mærkes! Acceleration og styrevillighed er helt fænomenal sammenlignet med en standard TL fælge
Kan anbefales! Føles som 20HK mere på hjulet
5 spoke FORGED ALU
Vejer 5.0 kg foran inkl skiver og 6.6 kg bagtil inkl skiver
Kan love det mærkes! Acceleration og styrevillighed er helt fænomenal sammenlignet med en standard TL fælge
Kan anbefales! Føles som 20HK mere på hjulet
Dæk
Michelin Pilot Power
Topfart
En standard TL´er går omkring rigtige 250km/t. Den her vel lidt mere. Cyklen er gearet 3 tænder ned bagtil for bedre acceleration
Men hvad skal man bruge topfart til?
Det er jo en V2´er
Men hvad skal man bruge topfart til?
Det er jo en V2´er
Tuning
Har selv lavet:
- Moddet luftfilter kasse med tragte til indsprøjtning og låg
lavet om til filter, samt udvidet snorkel
- Fuld akrapovic udstødningsanlæg
- Powercommander 3 USB med map til hver cyllinder justeret
ved MR. DYNO himself!
- Custom knaster med løft på 1mm mere for og 0.8mm mere
bag
- Diverse småting
Dette giver til sammen en væsentligt bedre bund og mellemområde og en mindre forøgelse på toppen.
- Moddet luftfilter kasse med tragte til indsprøjtning og låg
lavet om til filter, samt udvidet snorkel
- Fuld akrapovic udstødningsanlæg
- Powercommander 3 USB med map til hver cyllinder justeret
ved MR. DYNO himself!
- Custom knaster med løft på 1mm mere for og 0.8mm mere
bag
- Diverse småting
Dette giver til sammen en væsentligt bedre bund og mellemområde og en mindre forøgelse på toppen.
Styling
Ombygget vinteren 05-06 brugt cirka 300timer
- PVM letvægtfælge 5Y egers
- Komplet Akrapovic anlæg 2-2 med titaniums
potter
- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder
- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld
eloxeret med radial bremser, og sorte
inderben og sorte armerede
slanger
- Braking Wave letvægtsskiver
- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4
- Öhlins bag-dæmper
- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt
- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24
justeringer
- Forstærket bagsvinger
- Stage 3 knaster
- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må
skiftes
- Spritnyt DID 525erv race guld eloxeret kæde, med
letvægts tandhjul
- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4
i guld med nye klodser
- Rizoma greb
- Pazzo fuld justerbare greb i kort udgave
- Fabbri kåbeglas
- Creative precision fodhvilere
- UK lygte med H4 pærer
- LED baglygte
- 5x klarlak
- ALU letvægtsskruer i sort hvor der kan skiftes
- LOS Crash Bobbins Protection
- Carbon forskærm
- Carbon heelpads
- Carbon styrender
- Cateye blinklys
- ZX9r spejle
- nye michelin pilot power dæk
Og en del mere jeg sikkert har glemt i farten
Vægtbesparelse cirka i alt: i området af 20kg
5kg fælge/skiver (roterende masse :D )
6kg akrapovic
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele
2kg radial gaffel
1kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525
Dvs tørvægt på langt under standarden :D
Omkring 170kg tørvægt
En V2 motor med så meget power, så lav tørvægt og så lette hjul skal man ikke kimse af! :) kræver selvdisciplin
- PVM letvægtfælge 5Y egers
- Komplet Akrapovic anlæg 2-2 med titaniums
potter
- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder
- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld
eloxeret med radial bremser, og sorte
inderben og sorte armerede
slanger
- Braking Wave letvægtsskiver
- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4
- Öhlins bag-dæmper
- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt
- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24
justeringer
- Forstærket bagsvinger
- Stage 3 knaster
- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må
skiftes
- Spritnyt DID 525erv race guld eloxeret kæde, med
letvægts tandhjul
- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4
i guld med nye klodser
- Rizoma greb
- Pazzo fuld justerbare greb i kort udgave
- Fabbri kåbeglas
- Creative precision fodhvilere
- UK lygte med H4 pærer
- LED baglygte
- 5x klarlak
- ALU letvægtsskruer i sort hvor der kan skiftes
- LOS Crash Bobbins Protection
- Carbon forskærm
- Carbon heelpads
- Carbon styrender
- Cateye blinklys
- ZX9r spejle
- nye michelin pilot power dæk
Og en del mere jeg sikkert har glemt i farten
Vægtbesparelse cirka i alt: i området af 20kg
5kg fælge/skiver (roterende masse :D )
6kg akrapovic
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele
2kg radial gaffel
1kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525
Dvs tørvægt på langt under standarden :D
Omkring 170kg tørvægt
En V2 motor med så meget power, så lav tørvægt og så lette hjul skal man ikke kimse af! :) kræver selvdisciplin
Ekstraudstyr
Læs under styling
Under 170kg tørvægt
Under 170kg tørvægt
Bemærkninger
Der er ikke så meget at sige.
V2 OWNS!
mere om projektet her:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4834.0
http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl1000r-forum/79285-dynoruns-round-up-20-runs.html
TL´eren skiller sig markant ud
Køreegenskaber må ej sammenlignes med en standard TL´er. Hverken S eller R modellen
Smider 80Nm når koblingen slippes og 105HKved 7000rpm.
Godt at vide for TL1000 ejere!:
Glem KN-filter og andre potter! det giver stort set INTET før i åbner luftfilterkassen! Dette gælder både på TLS og TLR. Men vil du have løftet kurven og mærke det onde træk, så skal luftfilterkassen åbnes. Lav airbox mod og lav låg om til et filter! det hæver kurven markant
Tager nogle timer, men giver osse mellem 5 og 12 HK i HELE området. Samme med momentkurven
læs mere om det her og se mine tests der understøtter det
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=66294&highlight=dynoruns
Det kræver dog et remap med en powercommander!!! Ellers udnyttes det ej og motor går faktisk dårligere end standard
Tuningsliste:
http://www.tl1000.de/forum/viewtopic.php?t=5015&highlight=tfi
Dertil laver man lige sin egen g-pack (kun hvis man har 98+ TL modeller), koster 20kr Bare at sætte en modstand på en ledning. Det giver ikke noget på kurven rigitg, men det kan høres på cyklen og mærkes, da den tager gassen lettere især i de lave omdrejninger i de første 3 gear. Dette pga det nu får et rigt igt blandingsforhold! Har man fået lavet et custom map, skal man IKKE smide en G-pack på! Dette ændrer blandingsforholdet
Det kan også give problemer i nogle tilfælde, især med komplet udstødningssystemer, eller med powercommander! så spørg lige inden du går igang!
SKAL IKKE LAVES PÅ 97´er modeller med CDInummer 2F00! Så gør det mere skade en gavn! Skriv evt hvis du er i tvivl
Derudovre så FJERN det der hedder "Pair (air supply) system hose routing" og luk de huller efter dig! Dette SKAL ligeledes fjernes hvis man vil have en korrekt CO måling (fx når man justerer på bænk).
Dette system SKAL være frakoblet ved indkørsel med pc2/pc3/TEKA/YOSHI
POWERCOMMANDER!!! DET ER ET MUST! men, sørg for at få den rigtige til at justere den! Fx. MR. Dyno www.dot-e.dk / mr.dyno@dot-e.dk
Som tommelfingeregel giver en powercommander en bedre gasrespons, mere smidig motor, og overskud i HELE området!
På V2 motorer er et advanced map med en PC3 USB et must. Dette da blandingsforholdet mellem de enkelte cyllindre har en ret stor forskel. Derfor skal der lavet et map til hver enkel cylinder for det bedste resultat
Sider med diverse mods til TL1000R
http://www.markkoch.net/streetBikes_tlr03.asp
http://www.markkoch.net/streetBikes_tlr01.asp
http://www.chucksirois.com/tl1000/
Korrekt opsætning af affjedring her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10226
linkssamling, teknik med mere:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=26610
Hvordan man skifter gear og får mest power ud af det:
http://www.ducati.dk/teknik/gearkasse.html
Spørg endelig hvis der er noget du vil vide! Har rodet i ALT på den TL´er
V2 OWNS!
mere om projektet her:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4834.0
http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl1000r-forum/79285-dynoruns-round-up-20-runs.html
TL´eren skiller sig markant ud
Køreegenskaber må ej sammenlignes med en standard TL´er. Hverken S eller R modellen
Smider 80Nm når koblingen slippes og 105HKved 7000rpm.
Godt at vide for TL1000 ejere!:
Glem KN-filter og andre potter! det giver stort set INTET før i åbner luftfilterkassen! Dette gælder både på TLS og TLR. Men vil du have løftet kurven og mærke det onde træk, så skal luftfilterkassen åbnes. Lav airbox mod og lav låg om til et filter! det hæver kurven markant
Tager nogle timer, men giver osse mellem 5 og 12 HK i HELE området. Samme med momentkurven
læs mere om det her og se mine tests der understøtter det
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=66294&highlight=dynoruns
Det kræver dog et remap med en powercommander!!! Ellers udnyttes det ej og motor går faktisk dårligere end standard
Tuningsliste:
http://www.tl1000.de/forum/viewtopic.php?t=5015&highlight=tfi
Dertil laver man lige sin egen g-pack (kun hvis man har 98+ TL modeller), koster 20kr Bare at sætte en modstand på en ledning. Det giver ikke noget på kurven rigitg, men det kan høres på cyklen og mærkes, da den tager gassen lettere især i de lave omdrejninger i de første 3 gear. Dette pga det nu får et rigt igt blandingsforhold! Har man fået lavet et custom map, skal man IKKE smide en G-pack på! Dette ændrer blandingsforholdet
Det kan også give problemer i nogle tilfælde, især med komplet udstødningssystemer, eller med powercommander! så spørg lige inden du går igang!
SKAL IKKE LAVES PÅ 97´er modeller med CDInummer 2F00! Så gør det mere skade en gavn! Skriv evt hvis du er i tvivl
Derudovre så FJERN det der hedder "Pair (air supply) system hose routing" og luk de huller efter dig! Dette SKAL ligeledes fjernes hvis man vil have en korrekt CO måling (fx når man justerer på bænk).
Dette system SKAL være frakoblet ved indkørsel med pc2/pc3/TEKA/YOSHI
POWERCOMMANDER!!! DET ER ET MUST! men, sørg for at få den rigtige til at justere den! Fx. MR. Dyno www.dot-e.dk / mr.dyno@dot-e.dk
Som tommelfingeregel giver en powercommander en bedre gasrespons, mere smidig motor, og overskud i HELE området!
På V2 motorer er et advanced map med en PC3 USB et must. Dette da blandingsforholdet mellem de enkelte cyllindre har en ret stor forskel. Derfor skal der lavet et map til hver enkel cylinder for det bedste resultat
Sider med diverse mods til TL1000R
http://www.markkoch.net/streetBikes_tlr03.asp
http://www.markkoch.net/streetBikes_tlr01.asp
http://www.chucksirois.com/tl1000/
Korrekt opsætning af affjedring her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10226
linkssamling, teknik med mere:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=26610
Hvordan man skifter gear og får mest power ud af det:
http://www.ducati.dk/teknik/gearkasse.html
Spørg endelig hvis der er noget du vil vide! Har rodet i ALT på den TL´er
Suzuki TL1000S 'Pumped' SOLGT
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 73 MC-er: 8 Emner: 154 Svar: 2.198
....min TLS er mappet meget fornuftigt så
Men det er også netop mr. Dyno himself der har leget der
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 106 Svar: 311
hej.
Kan se du har skiftet til sådan en opsidedown forgaffel, hvor meget koster det ca? overvejer nemlig at få det lavet på min også.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 133
har læst en del om din cykel "tidliger cykel"
DID 525erv kæden hvad er fordelen fra 530?
Og en hurtig mere. kan man korte af en 120 leds kæde. en til salg her inde.
Jeg overvejer også at smide bagtandhjul på fra tlr 1 tand mere.
mvh.
Thomas
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 133
De der fælge- hvor er de købt? og kender du i så fald prisen?
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 257
Super gejlet tl en extra høj sendt
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Okay tak!
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Hey. En TLR fra 99, med 25000km på bagen, er det en nogenlunde handel, eller skal mange vælge en der er et par år nyere?? TLR fåes kun med indsprøjtning ikke?
Takker, hygge:-)
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 1
Så blev jeg en glad dreng. fedt du har lagt så mange oplysninger på. Stor hjælp! - Jeg har ledt efter andre fælge- syns det var svært. Men nu ved jeg da det kan lade sig gøre! Jeg advarer dig lige om at jeg måske skriver til dig om råd på et tidspunkt. Håber det er ok. Du ved hvad du snakker om, det er en fornøjelse at se. Cool!
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 56
Rigtig flot cykel ..
X-høj herfra ..
Lur min og bedøm selv ..
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Jamen vi har jo alle en ide om hvordan det skal se ud ikk, men bare det og finde nye ideer og hvordan det skal se ud er noget af en jongle af finde rundt i.
Har altid haft det svært, med og finde ud af hvad farve og hvad for nogle fælge der skal på, men som regl har jeg fundet, den stil jeg søger efter hahaha, har haft usa bil i 10 år, og mc i 5 år, så jeg har prøvet en del efterhånden haha. mvh Jan k
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 18
Hejsa Sebastian
Ved du om den øverste gaffelbro fra en TLS passer på en TLR??
jul 2007
Følger: 1
ok, takker , jeg skal snart til eftersyn ,som jeg bliver nød til at få lavet på aut.værksted for at holde garantien (skruer ellers helst selv). så mon ikke de kan nulstille ved den lejlighed.
jul 2007
Følger: 1
ex høj til tl eren, har du noget clue til hvordan man nulstiller cdi
boxen på min sv er, når nu jeg får råd til en pwr.com.
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 14
Hej Sebastian ,vil lige smide en ekstra høj for din tl,er for den har du sku brugt mange timer på og hold da op et resultat. Respekt
mar 2006
Følger: 61 Følgere: 58 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 332
Hov, har jeg givet dig en lav ?
Det må være et uheld...
Bytter du med en ekstra høj ?...
dec 2003
Følger: 101 Følgere: 96 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.481
Nej da... Den har jeg skam endnu, og beholder den.
Men den er ikke klar endnu, og savnede min gamle mille. Og så har jeg også lidt at trille rundt på imens...
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4
Hej Sebastian. Tak for hjælpen, det vil jeg lige tage at kigge på.
Mvh Jesper
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4
Hej Sebastian. Jeg har set et indlæg hvor du skriver at det er nemt at fjerne de "prutter" en TL 1000 R slår når den lukker af for gassen. Kan du ikke beskrive det lidt mere hbad man skal gøre for at komme af med det.
Mvh Jesper
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Takker for det.
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Ja det er vist forskelligt hvad bænkene viser. Ved Carstens mc i Varde vidste min 103hk der er dog kun andre potter på.
Hvilke forum er det der står noget om vtr i?
Søren
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Jeg kan se at sn sv1000 smider ca det samme som en firestorm....Skulle den ikke have omkring 120-125hk i motoren?
Har du ellers et godt fif til at pæppe min vtr op. Regner med et jet kit til vinter+ nedslibning af en kant ved luftfilteret.
Søren
jun 2007
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 74 Svar: 233
Det er da den lækreste TL'er jeg har set. Det skal helt afgjort være min næste cykel. Er bare ldit nervøs for at den er lidt styr-træg i forhold til min sv'er. Altså en TL'er med standart fælge, og standart dæmpning...
Hvad er din opfattelse af det?
Mvh.
Mikkel
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
fed cykel du har der høj herfra
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
Kan godt se at de 'pulser' lidt specielt den gixxer, men fleste cykler der stiller op til powermeet er vel 'hjemmetunede' !? og dermed ikke perfektionist tunede. Men af samme grund piller jeg heller ikke i min ZX6, effekten kommer så dejligt jævnt, det er super skænt når man gå ud af kurverne at man kan dosere gassen så præcist som man kan på den.
Hvad med den Zx6R du havde, gik den ikke også meget jævnt ?
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 2
Jeg ved det. Så engang en på mobile.de, men den har ikke været til at finde siden.
Synes sgu ikke rigitgt de er til at opdrive nogle steder.
Var interesseret i en ca. pris på sådan en svend.
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 2
Du har ikke nogle gamle billeder af din RF400 som man kan få lov at se vel?
Hvor købte du den, og hvad var prisen?
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 1
Ja den er kørt i gennem afgift systemet, mellem 70-90.000 venter på sidste svar, så alt i alt 180-210.000, det er dyrt, men sjovt er dyrt.men jeg synes da helt klart du skal skift, og ja, hvad skal man med topfart, det skal ligge i bunden.
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
, eller min den gamle om du vil, er med std. forrør, så jeg er ret sikker på at Berhards rør ville give den det sidste skub da luffilterkassen er åbnet max op.
Hvis man ofrer virkeligt mange ingeniør timer på det er jeg sikker på at man kan få en næsten 100% lige kurve.
30.000,- er ingenting, det er mindre end 3 dages arbejde for en halvgrøn ingeniør, hvis hovedparten af beløbet så ovenikøbet er brugt på materialer. Problemet er at alle enkeltdelene i tuningen skal gå op i en højere enhed, så hvis ikke alle delene er lavet af samme udviklingsteam, eller baseret på videreudvikling af de pågælende dele bliver resultatet aldrig optimalt.
al respekt for din og dyno's tuning (mine egne modifikationer af per's cykel med) men en for at få en jævn kurve skal der virkeligt proffesionelle folk bag for at kunne lykkedes 100% ~ en jævn kurve med max er mulig, men det tager tid, lang tid... :o)
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
Din dykker ca 8Nm og Pers Ca. 1Nm, som jeg læser kurverne....
Et glat kurve er klart at foretrække på trackdays og tilsvarende gadekørsel, når man går igennem en kurve og skal lukke gradvist op for gassen er det jo noget skrammel at dækkene er klar til overføre mere kraft, hvis man først skal 'over' et forløb med momentfald, det giver absolut udynamisk og ikke optimal kørsel. En glat kurve er 100% den bedste, når man drejer gassen skal der også komme mere moment.
Hvis per monterer en af Bernhard's forrør (ham fra TLzone, du ved) og får den trimmet ordenligt ind er jeg ret sikker på den ville hente de 5 ekstra hk din på forløbet op til 8500O/min og sikkert også lidt mere.
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
Hvis 4Nm er noget flueknepperi, er 5-10Nm så ikke også !? :o)
Jeg ved godt at TL'erene har en rå motorkarakteristik, men det er da fordi suzuki fik den på markedet alt for hurtigt, her burde dyno jo netop få rettet op på momentudviklingen i stedet for at øge problemet.
Seriøse tunere burde de netop kunne få sådan et dyk udjævnet, så burde Dyno se at få analyseret hvad det er der sker i præcis det område hvor dykket sker. Hakke området i i endnu mindre bidder og få analyseret i bund.
Det med at effekten skulle komme i bølger forstår jeg ikke teorien bag (medmindre det bare er en følge af den dårlige indstilling) , kan du uddybe det ?
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
Jeg vil mene at Per's effektkurve løber væsentligt mere roligt/glat end din.
og hans momentkurve har ikke et lige så stort et dyk som din har ved 5500 O/min (det må Mr. Dyno da få gjort noget ved !, det holder da ikke at den mister moment lige hvor det begynder at blive sjovt !)
Du har 78Nm v. 3000 O/min Per har 75Nm, ja der er forskel men den er dælme ikke særligt stor.
Din cykel er stadig den fedeste, men hvis det var min cykel ville høre dyno af om ikke han kan få fjernet det dip, du har ved 5500 O/min
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
Hey, lækker cykel du har fået lavet dig, dejligt at se når der bliver lagt så meget i det.
Jeg står og vil peppe min tlr lidt op, har netop købt en PC3, og da du ser ud til af være lidt af en specialist, ville høre dig om hvilke modificationer jeg skal lave inden den bliver monteret og stillet ind. Jeg har efterhånden set mange sige man skal ændre luftfilterkassen, men hvad skal der helt specifikt laves?
Og andre gode tips er velkomne
Mvh Lars
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 687
Jamen fejlen var at den gik ud nogen gange når du gav gas og så stod den og pissede ud af overløbsslangen på karburatoren, og de havde vendt slangerne forkert på benzintanken. + der mangler bolte/møtrikker rundt omkring på den.
Det gjorde den ikke før den var røget ned til dem..
Men jeg lavede det hurtigt selv, synes bare det er for dårligt at han siger nej til at lave den, når jeg lige har betalt dem for at lave den.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 687
Der er skrevet ind til Dnmc eller hvad det nu hedder
Men da den er negativ skal den først ud og vende hos forhandleren, i det her tilfælge F.I.Motorcykler.
Men jeg ringede jo og spurgte om de ville rette op på deres fejl, men det ville de ikke.
Så havde M O T O herinde fra ringet og snakket med Finn, og så ville han pludselig gerne, men FInn havde ikke sagt noget personligt til mig om det.
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
Så må vi jo ha den nye ejer til at uploade kurverne :o)
Knaster plejer da at give topeffekt og flytte momentet højere op !?!?
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.162
Det du dér har lavet har virkelig gjort den til en ener..
HØJ er sendt!
jan 2005
Følger: 35 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 456
Hey.
Jeg er ved at montere diode blink på min TL-R.
Men jeg kan ikke finde blink lys relæet, ha ha.
Ved du hvor det sidder???
Mvh
Thomas
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 35
Det er der og den er ca 60 kg. Men der skal laves en ny da jeg mener at den kun gælder 1 år
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 35
den er toldsynet
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 14 MC-er: 8 Emner: 85 Svar: 318
tror jeg ikke er nødvendigt, den er 3-400 omdrejninger højre end det ser ud til på videoen, fordi det bliver optaget skråt nede fra. :). de cool fælge du har på, hvor får man dem henne, og hvor mange af de tunge skal man bruge?
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 48
Min gør det også..
Tror det er ventilerne der tikker..
Kan rettes i en indstilling..
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 34 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
En god pris tæt på den pris jeg ville have, til sidst var der 3 som bød over hinanden. Det var sgu meget skægt at den lige pludselig blev så interesant.
Køber har ikke selv prøvetden, men to af hans kammerater fik en tur, de var imponerede...
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 34 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Sebastian
Så er geden solgt, så er det eneste problem bare hvad man så skal vælge som ny maskine....!
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 34 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Du
Mht. brugen af vilstrans.. forstår de engelsk? For man dem til at betale, eller klare men det med sælger før afhentning. Havde en kammerat som fik transport firmaet til at betale for cyklen da de hentede den, det var godt nok et andet firma...
/Lars
apr 2005
Følger: 174 Følgere: 172 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 759
kan jeg ikke lige få din mail igen :o)
apr 2005
Følger: 174 Følgere: 172 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 759
du er ved at blive gammel dem har du fået :o) hehe
men du kan da godt få dem igen :o)
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 275
Kunne selvfølgelig godt have brugt et map til hver cylinder... Men vi havde ikke tiden og der er lang ventetid... Men jeg er nu yderst tilfreds som det er nu
Den blå er med PC2 og det map som rydberg downloadede og ændrede meget lidt på...
Den Røde er med PC3 og det map Finn lavede specielt til cyklen...
Ellers samme setup: Micron potter, G-pack, Pipercross filter i kasse med låg og ingen Pair system.
Sjovt nok kunne jeg mærke stor forske med Kn’s bomulds filter hvor jeg kørte med og uden låg på kassen... Med pipercross skum filter kan jeg stort set ikke mærke forskel, så jeg beholder det på p.g.a. larmen, gider ikke have tinnitus
Men man kan jo ikke rigtig se alle delgas målingerne og de er jo de vigtigste og dem man virkelig kan mærke.. og dem har han sq lavet godt
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 275
Det må du gerne
Ja den går også som en drøm nu, jeg er yderst tilfreds… nej jeg valgte det samme map til begge cylindere, vi prøvede at justere lidt på cylinderne uafhængig af hinanden til sidst, med det gav ikke rigtig noget... Men 125 på toppen uden et komplet system er også fint med mig
M.h.t. effekt... Tja Min lillebrors blev mappet samme dag, og den fik 154hp på hjulet med potter, filter og PC3, så det passer nu meget godt... Men det kunne da være meget spændende, at få rullet cyklen forskellige steder rundt omkring i DK, så havde man da lidt at referere til...
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 673
Hej Sebastian.
Min kammi har købt en baneged fra syd-tyskland, og mangler et transportfirma til at klare jobbet. Så mener jeg at huske du brugte nogen til at fragte dine cykler hjem, er det korrekt???
Jannik...
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 275
Hejsa... Jeg leder lidt efter et par nye gaffelben til min ged... Kan se du bruger fra GSX1000R k4, hvad kan sådan et par skaffes til? Kan det ikke passe du havde et par til en nyre Busa tilsalg på et tidspunkt, de passer vel sagtens lige over? Forresten har jeg fået et print fra FV motor da jeg var dernede, det ligger på profilen hvis du skal se...
ses
Michael
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 70
Hvad har du givet for dine akaprovic-udstødninger...??? Og hvor kan de købes...? Og hvor kan man købe diverse tunings-, og stylingsprodukter til sin T1000 R...? Fx de fælge du har på...???
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 3
Hej Sebastian. Hvad f..... hedder det stativ til afbalancering på louis.de. Jeg vil gerne have fat i sådan et, men kan ikke finde det på deres hjemmeside.
Mvh Jakob
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 163
Hej
prisen ligger lige omkring 3000 for dragten
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=15914
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 174
Hej Sebastian. Først og fremmest... Et stort tillykke med din utroligt vellykkede ombygning af din TL´er... Har aldrig set så fed en V2 maskine før... En ekstrahøj herfra. Håber jeg ser den en dag ved skovsøen i Odense...;-)
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 21
lyder godt.. jeg siger 1000 tak for hjælpen .. :o)
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 21
hmm lidt langt væk.. hehe.. er der slet ingen her på fyn som kan finde ud a det?? ville sq godt ha den justeret lidt.. :o)
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 21
det var nu mere en adresse jeg søgte.. hehe.. så man kan komme forbi ham, og evt ta en snak med ham.. :o)
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Jeg ser om andre har noget billigt.
Ja det er det jeg ved. God ferie igen
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Hej Seb
Ligger du ikke inde med en billig billig carbon potte? Jeg mangler en til mit bilprojekt
God ferie
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 121 MC-er: 2 Annoncer: 1 Emner: 788 Svar: 8.815
er den fra en yamaha R1??
ligner det godt nok, eller har du selv fået tigget noget på?
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 48
Ja bestilte dem ved den lokale motorcykel forhandler.. og ventede så 3 dage.. da de kom og jeg skulle prøve dem, knækkede jeg den første for forhandleren sagde jeg var for slap til at skrue hovedet af. det viste sig så at hovedet ikke ku tages af og nu har jeg så ventet siden sidste torsdag på nogle champion som normalt sad på, fra en anden forhandler.. de kom idag, og den startede første gang..
jan 2004
Følger: 105 Følgere: 96 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 202
Hej jeg vil bare høre om det er din bror da du skriver om ham hele tiden ???????? der er sgu da andre der dur . F.eks FVMOTOR ham bruger vi JYDER. Bedre findes ikke
mvh Træsko
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 48
Hehe nu bor jeg jo så ikke lige i odense;) og gider ikke ngk for de snød mig sidst min cykel har stået stille i 2 uger nu.. men har fået luksus tændrør idag.. så skal der fyres op under den:)
jan 2005
Følger: 35 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 456
Har lige siddet og luret lidt.....måske en 525'er har noget med kæde tykkelsen at gøre, ha ha. Men skal jeg ikke så bare ned i en 520'er som Frank T???
jan 2005
Følger: 35 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 456
Et 525'er er selvfølgelig svarende til en ned gearing, og det vil jeg også. Men hvor meget er det svarende til??? Havde tænkt på enten at tage en tand foran....eller måske gi den 3 tænder bagpå.
Hva mener du om KN/pipercross? Jeg har jo et KN på.....men hvis pipercross giver mere ved en indrulning, ja så skal jeg vel bare have købt mig sådan et også, he he.
sep 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 5 Svar: 4
Det er en tysker .. ja det er også det jeg har hørt så det er ikke det helt stor problem ..
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 49
Ja, de er super fede. Hold op hvor er den blevet styrevillig!
Vi havde sjovt nok lidt problemer med at køre den ind. Jeg har en stump der skal skiftes, før den kan få PC 3'eren til at ligge stabil. Får den i næste uge.
Så burde mine udstødninger også være hjemme, og klar til den sidste kørsel på rullen...
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 49
er det i dag det sker....
Du spurgte til luftfilterkassen, og den er klar med Joe V modification.
Jeg smidder lige en besked når den er rullet ind. Helt færdig bliver den dog ikke i dag, da jeg stadig mangler mine Yoshi, men de er bede end ingenting.
Frank
apr 2007
Følger: 1 MC-er: 1
Det er Dælme en flot cykel, du har fået lavet...
Du har ret, hvad skal man med topfarten, nej det er måden der op gennem som betyder noget... lol
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 49
Min S4R skal koste 180K med alt udstyret som er monteret på den. Den har kørt 12K og har lige fået lavet service og skiftet remme (6K) samt nye dæk. Der er udstyr for 15-20K på den.
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 49
Jeg har lige hentet dem. Jeg aftaler tid hos Dyno på mandag. Har en hav aftale i næste uge, så det gælder bare om at få dem på ASAP. Mangler dog stadig Yoshi udstødning, før den skal rulles ind med pc III...
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 49
Det kan du tro jeg gør Sebastian.
Glæder mig til at mærke forskellen.
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 49
Jeg kender ikke rigtigt priserne på dem for som du selv siger er der ikke ret mange af dem. Jeg ved at nyprisen var 226K og det er den stadig.
Du kan købe min hvis du er interesseret.
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 71 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 845
Jeg ved ikke, om jeg nogensinde fik det at vide, men i så fald har jeg desværre glemt det.
Sorry.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 30
hehe det var bar stille og rolig på en p plads på arbejde ellers har sku alt mulig ko og plast rundt om hele kroppen hihii
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 275
Jep det er skam også det filter jeg bruger
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
Tak for hjælpen.. du ved jo mere om TL'ere ind suzuki selv gør..
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
Nu har jeg ikke rodet med det inu, men er det ikke den som sidder på v. side i køleren.. og hvordan vil du lave det om for 1 kr. starter blæseren også først ved 103-105 grader på en S model? Har du en værksteds CD evt. jeg kan købe et kopi af..
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
Jeg har lige købt en TL'S og jeg syntes at den er lang tid om at vise temperatur i forhold til min tidligere TL'R er den bare langsommere til at blive varm eller hvad? for den viser jo godt nok temp. så det kan jo ikke være termostaten. Har du et bud..
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 275
Tja.. sidst jeg fik den målt ved Ryberg MC målte den 124 på hjulet... Men cyklen skal et smut ned til FV- motor nu her, så jeg kan få den mappet rigtig... Men om den måler 120 eller 125 Hp på hjulet, er nu lige meget for mig.... så lang tid den er sjov at køre på
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 96
Tak for det....
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 55
hjælp til styling
Har en helt standard tl 1000 s... Den er jeg meget interesseret i at få fikset op..
bland andet kåbedele, hugger, carbondele,,,,, o.s.v.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.581
Hej Seb,
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36343
- any advice?
Cheers,-)
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 28 Svar: 212
Jeg er ikke selv helt inde i de detaljer, men jeg ved så meget som at jeg har overført 11000kr + 1100£ kontant til Sukis bikeshop i Korsør, og den lovede pris slut pris bliver 65000kr inkl plader
Men nu er det jo også en S model fra 1997, den er jo dernede i pris, men regner da med at spare cirka 15k når jeg har den på fredag
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
Hvad syntes du om denne.. han skriver at den tikker fra en ventil. har du hørt om det før? tror du ikke at det er mere sandsyneligt at det er knastkæderne?
Jeg fulgte lige med i den Mille snak du havde med Jimmi(Århus) for jeg fik ikke en tilbage melding fra dig.. men du kan jo heller ikke hjælpe samtlige profiler her inde..
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49264619
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 22
Takker for oplysningen..........
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.883
jeg fandt den her: Mille R
http://www.mobile.de/SIDaqKNJTyAm31qFqI6x.cYuQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1175953303A1LsearchPublicD1300IMotorbikeZ-t-vctpLtt~BmPA1B21B20C147%81R-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6B99D1500CrsvBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0D2000A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=23&id=11111111250416530&
puuhh et langt link:/ men er Mille R`eren meget dyre i afgift her hjemme eller er det bare det samme?
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.883
det var et fornemt svar:) kunne være jeg skulle kigge lidt nede i tyskland, men ved du om der er stor vedligeholdelse på millen? om de tit skal stå rep på værkstedet?
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.883
ang: mille...
jeg vil høre om du ved om der er nogle børnesygedomme på de første rsv mille, fra 1999 og 2000? for har fundet et par stykker til omkring 100000kr og under, og synes det er møg billigt, så tænkte om det var på grund af børnesygdomme osv.....
ved du også om der er de store forskelle på motor og køre egenskaber på 99 i forhold til nyere 2000+?
og hvad er det for en skole du arbejder på?
^^da jeg selv har arbejdet på en skole som lidt vikar/sfo og kommer fra odense;)
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.883
jeg vil høre om du ved om der er nogle børnesygedomme på de første rsv mille, fra 1999 og 2000? for har fundet et par stykker til omkring 100000kr og under, og synes det er møg billigt, så tænkte om det var pågrund af børnesygdomme osv.....
ved du også om der er de store forskelle på motor og køre egenskaber på 99 i forhold til nyere 2000+?
og hvad er det for en skole du arbejder på?
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 22
Hvor finder jeg så den Billige Olie filter du snakker om Forhandler ? ?
Mvh. Steffen
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 346
Nu er du jo den store TL guru her på MCG
Går lidt og overvejer en TL´er istedet for SV´eren, men hvad er forskellene på R og S?
Kan godt se forskel på stel og kåbe selvfølgelig
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 22
Heysa.........
Ang. Hein Gerickes 15-50 fuldsyntetiske olie.tænkte på min RF 600 synes det er en jungle med det olie hvad med olie filter er der også forskel på kvali der hvor kunne den olie købes og har du ellers nogle gode råd ang, olie filter
Mvh. Steffen
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1
Hermed en høj for arbejdet på cyklen men især også for den grundige beskrivelse af denne... Super godt!
Hilsen
Michael
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 72
Hej Sebastian...tak for dit svar - det kan godt være, jeg slår på tråden en dag. Jeg tror, du misforstod mit spørgsmål, jeg mente, hvor meget jeg kunne få ud af hele cyklen efter den var blevet rullet -og ikke hvor meget forskel der var mellem låg af og låg på luftfilterkassen. I den forbindelse har jeg endnu et spørgsmål - kan man godt tage låget af og bibeholde det KN-filter der sidder deri, selvom der er lavet en Joe V modifikation der hvor man fjerner en del af den mellemlægningsplade der er i luftfilterkassen? Et sidste spørgsmål, ved du om koblingen kan holde til den ekstra forøgelse der forhåbenlig bliver efter en tur på rullen???
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 72
Hej sebastian prøver at få den rullet med og uden låg så kan vi se hvor meget det gir ...... men hvad kan jeg regne med at få ud af det
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 590
Det skriver Hr Dyno tilbage
--------------------------------------------------------------------------
Vi har ikke udviklet andre luftfiltre (airboxes) til din mc. model.
For der er ikke så mange der har spurgt på dette.
Hvis vi skulle udvikle det kun til dig, vil det koste en del.
Tak for billedet, din Kawasaki er rigtig flot
Venlig hilsen/best regards
Ove (Mr.Dyno) Bang Pedersen
DOT Engineering
www.dot-e.dk
Email: mr.dyno@dot-e.dk
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
skal nok kigge .
og så er der sket lidt med banedagene i sverige . der er nu åbnet for nye tilmeldinger så du kan få en plads nu . ventelisten er derfor slettet .
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=34005
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 6
Ser rigtig godt ud får en høj med herfra.
Mvh. Paw
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 128
Men jeg venter lidt med optimering..
det var jo det vi snakkede om tidligere der er ikke mange orginale tilbage.
og mon ikke jeg skulle lære at styre det først. :O)
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 7 Emner: 34 Svar: 61
Ang. mit budget
Det er vel 35 kg hvorfor da? har du en KTM i den prisklasse?
For hvis du har så jow helt klart hellere en KTM
Hygge
maj 2006
Følger: 92 Følgere: 85 MC-er: 1 Emner: 54 Svar: 109
venter med at tage min ud til omkring starten af april.
Glæder mig til at kigge nærmere på din TL`er evt. nede ved søen, tror det ender med at jeg selv vil have en.
maj 2006
Følger: 92 Følgere: 85 MC-er: 1 Emner: 54 Svar: 109
kan man forvente at se din over fede TL`er i Odenses gader igen.
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
har std på endnu .
men jeg siger da tak for dit tilbud men jeg napper en ölins .
venter så også lige til midt på sæsonen da der jo skal være penge til det hele
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
ja sikkert
og jeg er jo nem at friste ved vi :-)) .
fik også monteret den styrdæmper som jeg købte af chris X . den fungere sku fint ellers !! .
en ölins bagdæmper vil nok blive det næste jeg kaster mig over .
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
faktisk ikke regnet med at kunne mærke det eftersom jeg ikke prøvede at køre med de gamle i år inden de nye . men jo tak det kan sagtens mærkes .
ja en tur hos dyno og så slutter festen sku også .
for i år
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
så tog jeg tl ud på sin første tur i år MED de nye fælge .
det er da lidt for sygt som det kan mærkes på styrevilligheden .
den er blevet SÅ meget lettere at tumle jo .
fik også fat i et tandhjul der gearede den 3 tænder op bagpå .
kan du sige spark i røven måske . fuck den er svær at holde nede nu . det var slemt før men det er sygt nu
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 63 Svar: 541
har lige kontaktet sællger og bedt om flere billeder... tror jeg prøver lykken og overfører pengene til ham hvis alt er iorden og så bruger vilstrans til hjemtransport..
mange tak for hjælpen..
lars nielsen
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 63 Svar: 541
bare ik sjovt at overføre 3200 euro uden at ha set motorcyklen eller kende ejeren.. men det nok den eneste måde det kan lade sig gøre på..
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 63 Svar: 541
må starte med at sige rigtig fin cykel du har dig der..
ang. det indlæg du har svaret på angående transport..
hvordan klarede du betaling af de cykler du har købt.. er det noget transportfirmaet klarer også ??
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 666
kawa'en for ?
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 28 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 22 Svar: 307
ja alle brikker faldt på plads for mig..Blev enig med chefen om at jeg ligeså godt med det samme kunne købe den med nr.plade.
jan 2005
Følger: 35 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 456
Ved ikke om jeg skulle have gået efter en S'er....min svoger havde en engang, mens jeg have en Honda VTR firestorm, og der var stormen noget sjovere og kvikker på gassen.
Det skal så siges at min svoger var ude og prøve en standart TL-R, og den blev han noget så skuffet over. Den var slet ikke med på nogle wheelies og andet spas....men det håber jeg er en anden sag, efter der er nullet lidt hist og pist he he.
Jeg syntes nu også TL-R'en er super flot....og håber også der er lidt fun faktor med der :o)
Tror jeg havde kørt på sådan en top gokket gul TL-S fra Odense, hvis jeg havde været uden cykel da den var til salg....den er dælme lækker.
Men nnu er det så blevet til den her, og den håber jeg så at jeg bliver glad for. Nu skal jeg lige have den hjem, og så skal jeg til at se på om der er lavet de ting der skal laves med feks luftfilter kassen. Men det kan godt være jeg lige kontakter dig for at få noget hjælp.....du er super bruger på TL'eren :o)
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 438
Har du et billede, måske lidt data
Har søgt lidt på den, ser ikke ud til der er nogen her på MCG eller mobile ?
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 128
Mange tak for hjælpen med at finde en bagend ..
den er kommet idag og ligner en helt ny (pånær rester af gummi) vi fik den til 900 med fragt og det hele.....
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
Har fået dem idag. de er ellers fine. Tak for handlen.
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 636
Hey Sebastian...
Jaaa, Det kunne da godt være noget... jeg har regnet ud at hvis jeg venter 2 måneder med at købe dem så får jeg dem til 1000 kr. plus en gratis bane-cykel med ved siden af ;O)
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
Okay glædre mig til at se dem.
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
Okay skulle bare lige vidt det, da jeg ikke har fået sendt noget til mit arbejde før. så vil jo bare lige være sikker på at det kommer.
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
Er grebene sendt?
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 309
Ret skal være ret. Det er tidligere ejer der har haft den på bænk, så jeg kan ikke selv fortælle mere om selve "bænkningen". Men kurven er da pæn - jeg går udfra det er det du hæfter dig ved. Faktisk har jeg senere været nødt til at skifte udstødning fra en Yoshimura R&D til en RS-3, så jeg burde vel egentlig have den på bænk igen... hmmm!
Hvorvidt han stadig eksisterer ned i Næstved ved jeg ikke, og som beskrevet kan jeg også kun forholde mig til de udskrifter du også kommenterer.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 309
ikke mindst på grund af den meget omfattende beskrivelse af cykle med mere. Det er et godt eksempel for mange af os andre her inde, ikke mindst dem der dårligt nok beskriver deres cykel eller dem de opretter med 2 dårlige telefon-knipsede billeder!
Lad os få flere af din slags det er jo spændende læsning!
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
du holder din plads .og jeg spøger den næste på listen .
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
jeg har lige modtaget et afbud på banedagen så derfor får du nu muligheden for at komme med da du står først på ventelisten .
lad mig vide om du er on eller om du er off .
dato er stadig den 28 og den 29/7-07 og prisen er stadig 1600 kr alt i alt .
mvh chris
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
okay. Fik jeg skrevet i adressen at det er port nr 6 de skal afleveres i????
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
Er grebene sendt? glæder mig til at få dem at se.
nov 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 220
Hej Sebastian
Har du så ikke fået poleret dine forrør med elektropolering? Og hvad har du så fået gjort ved dem?
Mvh Bjørn
Tak for svaret i forumet.
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 246
Halløj Sebastian....
Tak for velkomsten.... er der nogle ben i at montere et undertray og hvor ville du anbafale at jeg køber det ? Ikke altid dem fra Ebay passer perfekt...
vh Frank
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Jeg har fundet svaret jeg søgte..
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Okay d var da bittert.. jamen d haster ikk så du kan bare vende tilbage en gang hvis du har lyst..
God bedring.:)
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Jeg har omsidet fået tanken pillet af og fået tjekket hvorfor et luftfilter der var på, og d var et green filterelement, hvor låget så var skruet på igen.. Hvis jeg så får fat i et pipercross filter istedet, skal låget så tages af eller hva går d ud på? jeg har også fået afmonteret, d jeg tror skulle være tre-modulet også. Ham jeg købte den af havde sat en svamp ned under åbningen indtil luftfilteret, fordi han synes den kørte ujævnt, evt pga den sugede varmen for fra motoren.. ved ikk om d lyder helt hen i vejret? men jeg har i hvert fald fjernet den svamp. Jeg har lige lagt er par billeder på min profil af modstanden og filteret hvis du lige v se d..
Hilsen Mads
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 772 MC-er: 20 Emner: 321 Svar: 2.001
Det hedder sinsheim...der ligger et link til deres hjemmeside i kommentarerne til fotoalbummet
og ja, kunne være fedt med sådan en gammel bugatti
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Jeg har oss "talt" lidt med Ronnie efter han skrev en privat besked til mig. Jeg synes ikke selv det var truende eller noget. Men nok om den omgang, tråden er væk og så er det forbi...
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Forresten fandt jeg AFAM bagtandhjulet til 299,- kr hos kjmotorcykler så det blev ikke lige nede hos Lars Seedorf den her gang. Nu får Horneten 52 tænder bagpå.
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Det var heller ikke for sjov. Jeg bærer ikke nag over at blive frosset men jeg husker ganske glimrende Ronnie's "opførsel" i forbindelse med den her lille episode. Vi ses jo nok til sommer. Jeg regner jo med at Tinna slæber dig en tur til Nordjylland
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Underligt. Efter Hayabosa skrev det omkring proceduren og mit svar så jeg kun Ronnie der havde skrevet og mig der havde svaret.
Men det er jo ikke noget at gøre ved, så må jeg nok opgive at vise Ronnie at mit første indlæg var afsluttet med en ":D" smiley.
Men selvfølgelig kan vi mødes til sommer, jeg bærer ikke nag - men jeg husker dog ganske udemærket.
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Har du slettet tråden omkring grupper?
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
ja tak jeg vil gerne have dem du har og ligger. jeg håber på den kommer i morgen os så bliver de også flyttet over til dig med det samme.
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 230
Jeg har betalt så ellers tak. Men glæder mig til at se dine nu til foråret. ellers en rigtig fed bane racer du har fået!!! Får snart selv en Quick release tank dæksel i guld og har lige påsat Rizoma håndtag i guld så det eneste jeg mangler er godt vejr. Det savner du vel også????
Mvh
Poul
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 230
Da du ikke skrev tilbage har jeg selv bestilt nogle greb fra Pazzo racing. Tak for adressen.
Mvh
Poul
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
har godt set det. jeg venter bare på at der kommer en ny kode til min homebanking.
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Har kigget lidt på Ebay men det eneste jeg kunne finde specifikt til Hornet var 46 tænder bag på. Det er lidt nok med en 15 stadig foran.
Kom gerne med et par sider....
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Ok, Tyskland duer oss
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.096
Hey Sebastian
Kender du et sted her i DK hvor jeg kan købe et komplet kædekit til min Hornet med en gearing der ligner 15/52 ? Istedet for 15/42. Evt 14/46?
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 35
Den skal koste 35000 incl dele.
apr 2005
Følger: 95 Følgere: 100 MC-er: 1 Annoncer: 3 Svar: 2.857
Hej Sebastian
Jeg kan læse mig frem til at du har købt en Duke II - det lyder da vældig spændende
Hvad har sådan en sag kostet, om man må spørge? Og hvad med afgiften?
Mvh
Mathias
apr 2004
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 111
Hejsa.
Jeg er med på et sæt til min Fazer.
Det skal være de korte i guld
Carsten
Skriv sms da jeg ikke er på nettet de næste par dage 40908033
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
hvad er PM?
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
hvordan gør vi med betaling af de greb? skal jeg bare ovre føre penge og du så sender dem til mig?
maj 2006
Følger: 92 Følgere: 85 MC-er: 1 Emner: 54 Svar: 109
Hej
Kan du også skaffe dele til feks. en SV650s fra 01, eller er det kun til TL.
Kommer selv fra Odense.
Vil gerne se din cykel in real life en dag...
Den er for fed.
Men nu er det jo også snart tid til skovsøen igen-
Mvh.
Casper
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 426
det er helt iorden. jeg skal nok må at få dem på enden det bliver mc vejr igen.
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
men jeg må hellere stoppe for i år med lir til TL
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
kan godt følge dig der . den er god at ha` til den slags.
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5711
så har du det da
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
dec 2005
Følger: 243 Følgere: 258 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.994
www.werner-staender.de
incl fragt fik jeg den hjem for en tusse ca .
den er god til alt det skruen som du feks gør så meget i
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 34 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Jeg satte min tilsalg på Sportshoj.com i Sverige, havde et par stykker som ville købe den. Ellers så er der jo TLZone...
Jeg gav lidt mindre end jeg solgte den til, og det var incl. de KN filtre jeg skulle bruge til min egen. De er jo ikke så pokkers dyre nye i USA. Det er vist omkring 3000,- komplet.
Mvh.
/Lars
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 438
Det er sgu bare iorden Sebastian,
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 438
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=28574
fireblade fra 92
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 393
kan du ikke sms dit fulde navn og adresse til mig på 29448801
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 438
Hva, hvad vil det koste mig at få sat motor/forgaffel/bagsvinger/fælg og ledningsnet på den??
Mangler lige nogle kåbedele.
Der tror jeg, jeg vil se om jeg kan finde nogle 97" på ebay
og kan du så komme i seng
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 393
har du fundet ud af om du skal med til polen. vi skulle gerne vide det i dag så vi kan prøve at holde en plads mere.
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 393
jeg skal se hvad jeg kan gøre finder ud af det imorgen.
mvh rené
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 27 Svar: 50
Bagsvingeren er 232 mm fra bøsning til bøsning.
Mhp afstanden til bagstellet kan den være der, hvis beslagene til de bagerste fodhvilere bliver flyttet lidt. Bagdæmperen fra RF passer 99% på link-systemet fra K6, beslagene skal flyttes så de passer i bredden med den del af link-systemet der bliver boltet på stellet.
maj 2005
Følger: 40 Følgere: 104 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.432
Jeg er ikke pisse godt til tysk og jeg leder efter en bred tripel tree alu bro til min mors virago 535.
DPM - de pretto moto lavede en engang - ved ikke om de gør mere men jeg skal bruge en. Har fundet flere i usa men det skal være fra tyskland af. Billigere med moms osv.
Kan du hjælpe. ?
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 328
har svaret i din besked-center...:O)
dec 2005
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 229
jeg skal lige høre om du ved om de fælge til zx7r´eren også passer til zxr 750 modelen
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 12 Emner: 281 Svar: 991
det er en dansk cykel så sælger ikke uden afgift, km tallet ligger vist omkring de 30 t men der er jo byttet motor så kan ikke sige hvad motoren precis har kørt
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 307
Du maa gerne lige vaenne tilbage med svar paa hvad det ellers skulle goere. Troede egentlig ogsaa det bare ville svare til lidt af det samme som at saenke forgaflen.
Men hvad goer man med gammeldags speedometer hvis man montere det? Det kommer jo naturligvis til at vise for meget. Kan man indstille det eller maa det bare vise for meget?
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 27 Svar: 50
Tak for kommentaren. Jeg sender lige målet til dig på fredag, da jeg først er omkring cyklen der.
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 307
Hvad vil det sige? Er det ved daekkanterne eller midt paa daekket.
Tror da maaske ikk det kunne skade at smide et profil 60 forhjul paa. Maaske lidt mere speedometer fejlvisning, men det passer jo ikk i forvejen.
Min er foedt med 160 bagdaek, og vil ikk andre for meget paa koereegenskaberne med at smaekke et alt for bredt daek paa. Men den bagende klaeder det altsaa med et bredere daek
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 307
Hej sebastian.
Hvordan tror du en 170 bagrulle vil fitte og vaere at koere med paa min mc (4,5" bagfaelg)?
Og hvordan med forhjulet. Hvis man vaelger 120/60/17 i stedet for 120/70/17 ??
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 12 Emner: 281 Svar: 991
120 er minimum prisen
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.782
Hej Seb
Har smidt dig en PM
Hvor meget fik du iøvrigt for millen??
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 12 Emner: 281 Svar: 991
jeg har oprette et fotoalbum hvor alle billederne af alle de målinger jeg har liggende
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 12 Emner: 281 Svar: 991
ja der følger de fleste originale dele med som skiver, bagdæmper, styr, mm har lidt extra til at ligge også kabs, de mekuni kaburatoere jeg køre med nu er med to acc pumber i så der står fire store stråler ind hvergang man drejer håndtaget og ja det bliver hurtigt til noget benzin når man køre lidt fræsk, men kan nu godt køre langt vis man vil og kan. den har fået to nye dæk på her i vinter som så ikke har kørt en meter endnu
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.159
Jeg har ikke lige 3k hvor der står styrdæmper på lige her i januar, men kan jeg skrive til dig engang jeg har???
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 146
Undskyld det sene svar.
Det er rigtig at jeg har haft en kontaktperson der nede. Men han er stoppet med at exportere til Danmark. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg kender heller ikke til de hjemmesider du taler om. Hvis jeg finden en ny kontakt derude. Så skal jeg nok kontakte dig.
Mvh/
Bach
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 511
hov har lige skrevet tilbage og kan se den under komentarer men den er vist ikke blevet sendt til dig kan ikke lige helt hitte ud af det her system.
Skal man helt ind og finde en mands mc og skrive fra bunden eller der en nemmere vej?
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 511
Hey mester du skriver lidt om at ta dem hjem.
Kan det svarre sig at arbejde i den slags med en 05 fireblade
feb 2004
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 195
det ved jeg men de er stadig federe end de orginale fælge.
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 102 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.460
rigtig denne her - du har gjort meget ud af det.
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 307
En RFer har da ikke blødt stel?
Altså sammenlignet med andre i sportstourer klassen?
Var nu heller ikk fordi jeg ville ofre så mange penge, bare mere af ren interesse. Evt til min nye cykel (når jeg engang får den) Gixxer 750 af nyere årgang. Synes de ser virkelig lækre ud.
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 246
nja.... har jeg sgu ikke råd til lige pt.... desværre.... smider lige de micron potter på så jeg rigtig kan nyde lyden.... og så et par blink.... et par LED blink kan vel bare skiftes ud med de originale ( samme hul osv. ) ???
Ved du forresten hvor store de bolte skal være som jeg skal bruge til bolt-on... længde og tykkelse...
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 246
den er så standart som den bare kan blive.... vil til at starte med bare have skiftet blinklysene... de er sgu for store... en undertray blir nok også nødvendig... og så har jeg lige købt chris´s gsæt micron potter...;-)
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 307
Hej sebastian. De fælge du har sat på din TL1000, hvor er de købt og hvad koster sådanne et par lækre sager?
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 246
Hej Sebastian...
ville høre om du ved hvor jeg kan få fat i et undertray til min tl 1000 s..... til rimelige penge og som er let at montere....
vh Frank
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.883
hej sebastian, jeg er forhåbentlig ved at erhverve mig en duc 900sl, og vil gerne have nogle letvægts fælge på, havde set en kommentar du havde skrevet til en med nogle fælge, men nu kan jeg ikke finde linket igen, det var et link til nogle fælge i 7000kr klassen, vil du hjælpe mig?
ps: bare jeg havde nået at set din super fede tl og mille, mens jeg boede i odense:)
hej og pfh tak jimmi
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 328
He he sender dem mandag så har du dem nok tirsdag ok...:O)
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 328
sender du dit reg. og kontonr. til mig i mit besked-center og hvor meget jeg skal betale også...:O)
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
D vil sige at d r en forgaffel magen til dig så?
apr 2005
Følger: 174 Følgere: 172 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 759
kikker også efter en
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 531
Jeg kom t at tænke på, hva gav du for den forgaffel fra den gsxr? ser den sån ud standard? R der nogen problemer i at skifte den ud..? Tak:-)
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 328
Helt klart jeg skal ha en med, du siger bare til når jeg skal sende mønter til dig:O)