{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Beta 270 Rev3 - Trial [Tidl. motorcykel] 2005

6.410 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Thomas E
Mand | 49 år | Oprettet: 21. mar 2007


Beta 270 Rev3 - Trial

Årgang:
2005
Motor:
270cc - 1 cylinder vandkølet 2 takts motor – Komparation 11,4:1 – 28 mm Keihin fladspjæld karburator
Hestekræfter
Det er normalt ikke noget man går frygteligt op i når man kører Trial – men så vidt jeg husker så er det en 17 stykker – stadig nok til at smide dig af :o)
Fælge
Front : 2,75”, 21” – 0,5 bar tryk
Bag : 4,0”, 18” – 0,3 bar tryk
Dæk
X11 Trial Comp fra Michelin
Topfart
Igen… ikke farligt interessant – men indregistreret i udlandet har jeg set at de reklamerer med 120 km/t – selv har jeg kun haft den oppe på 70-90 km/t – hvilket skal siges at være hurtigere end jeg normalt bryder mig om at kører på noget med så lavt et tyngdepunkt.
Tuning
Den ordinale mikuni kaburator er udskiftet med en Keihin fladspjæld for bedre gasrespons
Styling
Repsol Stafferinger
Ekstraudstyr
Jitsie Fodhvilere i hærdet aluminium, med ståltænder (man står som limet til dem – men hold kæ.. de gør ondt at få i låret)
Jitsie Barends. Jitsie carbon beskyttere

Bemærkninger
Jeg har i flere år ledt efter en motorsport som jeg kunne forenes mig med. De fleste vil nok give mig ret i at der ikke er noget der er sjovere end det man kan lave med Benzin og 2 hjul. Efter at have prøvet både Cross og Enduro – begge super sjovt, men også temmelig krævende for din pengepung – blev jeg inviteret ud for at prøve Trial.
Jeg skal være ærlig – jeg har altid troet det var noget for gamle mænd, men efter 10 minutter på testcyklen var jeg solgt – Jeg har aldrig ført kørt så langsomt og så stadig haft så meget adrenalin i blodet.

Med hensyn til cyklen så må jeg sige at jeg aldrig har haft noget så solidt grej før. På hver træningsdag kører den 4 til 5 timer – og det er mindst en gang om ugen – den får lov til at blive kastet over og ofte direkte ind i alt fra klipper til stammer, og hun har aldrig slået en forkert skid. Det er ikke unormalt at en trialcykel aldrig får renoveret motor – det er simpelthen ikke nødvendigt. Så det er ikke helt forkert når Trial benævnes som verdens billigste motorsport…
Kommentér på:
Beta 270 Rev3 - Trial
Annonce