Harley Davidson FLH Electra Glide 1340 [Tidl. motorcykel] 1979
9.642 visninger
|
Oprettet:
Harley Davidson FLH Electra Glide 1340
Årgang:
1979
Motor:
1340 ccm der er boret op til 1450 ccm
Hestekræfter
Fælge
Original fælge der er glasblæst og pulver lakeret
Dæk
Topfart
Ca. 170 km/t
Tuning
1340 der er boret op til 1450 ccm, S&S karborator
Styling
+ For og bag skærm fra en fadboy
+ Streached tank med "pop op dæksler"
+ La prada sæde
+ Hydro glide lygte og beklædning
+ Pendel benzinhane
+ Custom lavet nr plade holder med diode lygte
+ Fake luftfilter kasse i venstre side med indbygget tændlås
+ Shotgun udstødning
+ Streached tank med "pop op dæksler"
+ La prada sæde
+ Hydro glide lygte og beklædning
+ Pendel benzinhane
+ Custom lavet nr plade holder med diode lygte
+ Fake luftfilter kasse i venstre side med indbygget tændlås
+ Shotgun udstødning
Ekstraudstyr
Seca Alarm
Bi xeon forlygte
Diode baglygte
Bi xeon forlygte
Diode baglygte
Bemærkninger

Harley Davidson FLH Electra Glide 1340
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 215
den heldt rigtige måde at lave en hd,med sveng stel på! høj er sendt!
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
Den er i orden.... Jeg har set den nogle gange i odense, kan det ikke passe ?
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
Har lsmidt en høj.
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 53
rigtig super gennemført arbejde....høj herfra
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Velkommen og en høj herfra
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 80
Superfin cykel, og meget gennemført.......and who the fuck is the bitch???
anyway - flot cykel - den kan du være stolt af, cool du customiserer hele vejen igennem....Uhh I love it :o)
Ses derude
S
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.075
velkommen til, rigtig fin maskine, en høj herfra
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
den er rå.. og masser af moment :o)
Du får en høj
mar 2008
Følger: 32 Følgere: 9 MC-er: 3
du får en høj fra os
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 121
Fedt projekt. Mangler belt drive, men jeg må give X-høj alligevel
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 7
Velkommen til, og en HØJ til dig!! ;O)
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 55
Den ser sgu godt ud... Den får en stemme herfra
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 60
godt nok flot