Moto Guzzi Stone SOLGT [Tidl. motorcykel] 2004
3.172 visninger
|
Oprettet:
Moto Guzzi Stone SOLGT
Årgang:
2004
Motor:
2 CYLINDRET LUFTKØLET V-MOTOR , 2 VENTILER PR CYLINDER. SLAGVOLUMEN 1064CC.MAKS MOMENT 94 NM VED 5000 0/M. WEBER-MARELLI INDSPRØJTNING.
5 GEAR
KARDANTRÆK
5 GEAR
KARDANTRÆK
Hestekræfter
74 HK VED 6400 O/M
Fælge
FOR 110 / 90-18T PÅ KROMEGER FÆLGE
BAG 140 / 80-17T PÅ KROMEGERFÆLGE.
BAG 140 / 80-17T PÅ KROMEGERFÆLGE.
Dæk
PIRELLI SPORT DEMON
Topfart
200 KM / H.
0-100 KM / H 4,9 SEK.
0-100 KM / H 4,9 SEK.
Tuning
INGEN , EJ NØDVENDIG
Styling
NO
Ekstraudstyr
LAFRANCONI POTTER
HEPCO OG BECKER SIDETAKER
OMDREJNINGS TÆLLER
HEPCO OG BECKER SIDETAKER
OMDREJNINGS TÆLLER
Bemærkninger
FARVE : SØLV OG MATSORT,
KØRER OG LYDER SOM EN DRØM.
KØRER OG LYDER SOM EN DRØM.

Moto Guzzi Stone SOLGT
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
Ja, jeg sidder let forover bøjet,det er en super cykel til såvel lange turer som korte ture ned til iskiosken.Meget servive venlig er den også,det er til at komme til.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
Ja og lige over fed Guzzi!
Lidt i samme stil, men du må have en lidt mere "cruiser" kørestilling på den der ikke?
vh
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 32
Du får lige en høj hilsen fra Nordsjælland.
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
Hej Lars
Ja, den kører som forventet,enda bedre efterhånden som man lære den at kende.Har kørt 6000km på den i år.
Mvh
Per.
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 3 Svar: 1
Den får naturligvis en høj herfra
Kører den som forventet?
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.147
Super flot Guzzi. Der er stil over de Italienere.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
Maskine sådan en høj til den
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 16
Hej Per
Ja færgen er kommen på land få i år.
Den ser godt ud din nye cykel så nu er der ingen undskyldninger for ikke
At køre med på julemærke tur til næste år .
Hvis du da kan følge med. Vi ses
Mvh.
Ejvind
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1
tillykke så fik du den, så må vi se om du nu kan føgle med på den
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 419
...... cykel, den fortjener også lidt flere billeder .....
/Dennis
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Gad godt en nordcap tur på sådan en.
Velkommen og en høj herfra
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 80
Dejlig cykel, og ikke allemands eje......fedt du går andre veje, og fed er den ....
Ses derude
S
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
HEJ
DER KOMMER FLERE BILLEDER NÅR VEJRET ER TIL DET.
MVH
PER