{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 1100 W 1994

3.246 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Frank S
Mand | 61 år | Oprettet: 17. jun 2008


Suzuki GSX-R 1100 W

Årgang:
1994
Motor:
4-cylindret vand- og oliekølet 4-takts motor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 75,5 mm.
Slaglængde: 60 mm.
Slagvolumen: 1074 ccm.
Kompressionsforhold: 11,2:1.
4 stk. 40 mm mikuni CV-karburator.
Hestekræfter
Fabriksoplysninger:
155 hk / 114 kW ved 10000 o/min.
Maks. moment: 115 Nm ved 9000 o/min.

Målt på hjulet 23-06-09:
138 hk ved 9.500 o/min.
107 Nm ved 8.000 o/min.

Målt på hjulet 02-05-11 efter montering af Jetkit stage 1:
144 hk ved 9782 o/min.
112 Nm ved 7504 o/min
Fælge
Originale fælge.
For: 3,50 X 17" støbt alufælg.
Bag: 5,50 X 17" støbt alufælg.
Dæk
For: 120/70 ZR 17 Conti Road Attack 2
Bag: 180/55 ZR 17 Conti Road Attack 2
Topfart
Fabriksoplysninger:
285 km/t
0 - 100 km/t på 2,5 sek.

Faktiske data er ukendt.
Tuning
Ingen af betydning, kun en Devil 4-2-1 titanium udstødning (en subwoofer), Jetkit stage 1 og et BMC luftfilter.
Styling
Små mørke blink.
Gråtonet vindspejl.
GSX-R grafik håndtag.
Fælge malet sort.
GSR-R tankpad.
Hvide urskiver med rød baggrundsbelysning.

Har lidt småplaner, men det bliver nok først til næste vinter..
Ekstraudstyr
95 kg tosset fynbo....
Bemærkninger
Hentede den hjem d. 18. november '08, (en tur på 181 km. Koldt, men en fornøjelse).

1. april '09 kom den frem fra vinterhi, efter lidt styling i vinterens løb. Den er en fornøjelse at køre på, der er stadig skud i raketten, selvom den er af ældre årgang, men samtidig let at køre pænt på.
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 1100 W
Annonce