Honda Cbr 600 f4 2000
2.086 visninger
|
Oprettet:
Honda Cbr 600 f4
Årgang:
2000
Motor:
R4 16v
600ccm
600ccm
Hestekræfter
102 på baghjulet...
målt på rullefelt..
målt på rullefelt..
Fælge
sorte 17"
Dæk
bagpå 180-55-17
foran 120-70-17
foran 120-70-17
Topfart
280 og så var det også helt slut
Tuning
Micron udstødning og andet filter
Styling
andre blink..
lavet om på kædeskærm..
bagskærm kortet af..
lavet om på kædeskærm..
bagskærm kortet af..
Ekstraudstyr
Bemærkninger
fin cykel kører bare perfekt..
kan både bruges til ræs og almindelig kørsel...
kan både bruges til ræs og almindelig kørsel...

Honda Cbr 600 f4
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 9
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Hvor har du købt eller lavet det mørk kåbeglas ??
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 6
Du skylder nogle bedre billeder, men ellers flot CBR, høj på vej..
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 6
cbr,,,, :=)
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 31
hejsa du fåe lige en høj med på vejen...
Go sommer, når den kommer
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 39
en høj til den
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
cykel, som fortjener bedre billeder
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
smider lige en høj.. flotte farver..
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 337
Har jo selv haft en f4'er magen til dig. dejlig maskine. Høj herfra, bedre billeder ville være fedt
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 24 Emner: 33 Svar: 135
Flot cbr du har der :o).
jan 2009
Følger: 1 MC-er: 1
ja de skulle gerne komme imorgen
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 1
Lidt bedre ( lysere ) billeder ville være godt!!