{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda Cbr 600 1987

2.138 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda Cbr 600

Årgang:
1987
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 598 cm3
Boring/Slaglængde: 63/48 mm/mm.
Kompression: 11:1.
Karburator: 4 stk. Keihin Venturi Ø 32 mm. CV-type.
Brænstof forbrug: 17,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start.
El-system: 12 volt, vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme med medbærende motor. 4-kant stålrør.
Affjedring For: Hydraulisk teleksopgaffel. Luftunderstøttet. Hydraulisk anti-dive. Ø 37 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. 110 mm fjedervandring.
Bremse For: 276 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 256 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Mål og vægt: Akselafstand: 141 cm. Sædehøjde: 77 cm. Tankkapacitet: 16,5 L. Egenvægt: 182 kg.
Hestekræfter
Ydelse: 85 hk (62,5 kw) ved 11000 o/m
Moment: 59 Nm ved 8500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,14 kg pr hk.
Fælge
Fælg Type: Støbt.
Standard der godt kunne se pænere ud.

Bliver måske en nogen andre.
Dæk
Hjul For: 110/80 x 17
Hjul Bag: 130/80 x 17

Bliver skiftede til Pilot Power CT2
Topfart
250 km/t. Tror jeg. Ved det desværre ikke helt
0-60: 2,2 sek
0-80: 2,9 sek.
0-100: 4,3 sek.
0-120: 5,7 sek
0-150: 9,0 sek
Tuning
Hvis udstødningen er tuning, så har jeg sådan et. Det er vist en luvinci eller hvordan det nu staves.
Styling
Den er lige blevet malet. Godt nok hjemme maling men er pæn for 350 kr. så kan jeg godt leve med det.
Ekstraudstyr
Intet endnu
Bemærkninger
Dette er min anden cykel. er okay. kunne godt være lidt vildere men jeg må nøjes. Kan altid laves op hvis det er man mangler det.
Kommentér på:
Honda Cbr 600
Annonce