Suzuki gsx-r ( DøD ) 1990
982 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gsx-r ( DøD )
Årgang:
1990
Motor:
Cylindre: 4
Motortype: Række
Knastaksler: 2 overliggende
Ventiler: 16
Luftfilter: Polyurethane skum element
Køling: Vandkølet
Smøring: Vådsumpsmøring
Boring/slaglængde: 49,0/33,0 mm
Slagvolumen: 248 ccm
Kompression: 12,5:1
Udstødning 4-1 med SPES*
Max drejningsmoment 2,5 kg/m ved 10.500 rpm.
Rødt felt: 17.000 rpm.
O begrænser: 17.500 rpm.
Motortype: Række
Knastaksler: 2 overliggende
Ventiler: 16
Luftfilter: Polyurethane skum element
Køling: Vandkølet
Smøring: Vådsumpsmøring
Boring/slaglængde: 49,0/33,0 mm
Slagvolumen: 248 ccm
Kompression: 12,5:1
Udstødning 4-1 med SPES*
Max drejningsmoment 2,5 kg/m ved 10.500 rpm.
Rødt felt: 17.000 rpm.
O begrænser: 17.500 rpm.
Hestekræfter
Max ydelse: 45 HK ved 14.500 rpm.
Fælge
For: 100/80x17
Bag: 130/70x17
Bag: 130/70x17
Dæk
Bridgestone
Topfart
0-100 km/t: 6,5 sek.
0-160 km/t: 22,0 sek.
Topfart: 178 km/t
Kilde: http://www.gsx.dk/gsxr250.htm
0-160 km/t: 22,0 sek.
Topfart: 178 km/t
Kilde: http://www.gsx.dk/gsxr250.htm
Tuning
ingen
Styling
ingenting kommer forhåbentlig snart andet sorttonet kåbeglas på og krom riste i kåben.
Ekstraudstyr
skivelås, kæderlås, mc garage til vinter ogsommerbrug, esktra hjelm, tanktaske
Bemærkninger
Første motorcykel meget god som start cykel...

Suzuki gsx-r ( DøD )
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 124
Den er hunme fee
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 171
med min gamle cykel
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
ja det er den... men en fin cykel kan sagtens magte to har prøvet det hehe
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
Det er jo næsten en turbine omdr starter ved 3000 vildt nok.
Ser nu lidt funny ud, du ser mega stor ud på den lille cykel den får sgu' nok at lave griner.
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 469
Jeg har forresten en sædeskald til den hvis du har lyst til at købe den.