Moto Guzzi 850-T3 1979

8.827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Moto Guzzi 850-T3

Årgang:
1979
Motor:
2 cylinder i 90 grader V. 844 ccm.
Hestekræfter
68,5 PS v. 7000 rm. (sikkert SAE heste)
Fælge
Letmetal med ståleger.
Dæk
Topfart
195 km/t. (men det er nok noget teoretisk)
Tuning
Andre luftfiltre
Styling
Nærmest antistyling: en california vindskærm og en universal bagagebære - pynter ikke men er praktisk.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Data er fra en instruktionsbog, jeg har hentet ned fra nettet. Jeg har købt mc'en i april 2005. Den har gået 77.000 km.
Kommentér på:
Moto Guzzi 850-T3
  •   14. apr 2007 ...det har den..
    Hej. Jeg har nu erhvervet en v65sp. den har mange flere "vipperationer". Gold Wingen havde nærmest ikke nogen. Den er sjovt/underligt at guzzien vipper sådan, når man giver gas. Jeg vil rigtig gerne have en 850 som din, men pengepungen ville kun have 650-er smiley Men den er meget letkørt og rigtig nem at sætte på centralbenet.


  •   8. jan 2007 Til Michael F
    Hej
    Jeg kan stort set ikke huske, hvordan den kører, for jeg væltede på taget med min gamle Kadett sidste marts og må pga. brækket ryg ikke køre mc før til april i år, så den har ikke været ude at køre i 06, men den starter hver gang jeg trykker på selvstarteren inden den har gået to omdrejninger, selvom den har stået flere uger. Den har iøvrigt et lavt tyngdepunkt og er ikke særlig høj, så den er let at håndtere. Jeg kunne dog forestille mig at den har væsentlig flere vipperationer end en Goldwing.


  •   8. jan 2007 fin
    Hej. fin mc. Jeg overvejer at skifte min gold wing ud med en guzzi. hvordan er den at køre? min er tung, men har jo et meget lavt tyngdepunkt. det virker meget godt. er din tung...er den pålidelig (starter hver gang osv.)?


  •   10. jul 2005 tjek det her link
    http://www.motoguzzi.dk/DellOrtoSync.pdf ...det her kan måske hjælpe dig


  •   10. jul 2005 surt
    det lyder som karburatoren...har du justeret blandingsforhodet korrekt ??? min toyota gjorde det samme, det var manglende benzin pga skidt i tanken...min nimbus ville ikke starte med varm motor-det hjalp at hæve nålen i karburatoren. skil dine karboride af og rens dem( husk filtrene på benzinhanen i tanken) og tjek så lige din dysestørrelse og sammenlign dem med hvad der står på www.guzzitech.dk .. du har naturligvis renset dine luftfiltre ??? www.motoguzzi.dk/ har et fint forum hvor du bør henvende dig før du skiller alt for meget ad... smiley


  •   10. jul 2005 Hej igen Søren
    Jeg var lige inde at se dit flotte eksemplar af racen. Det kan være du har en løsning på et lille problem jeg har: Hvis der er meget varmt, kan den lige pludselig ikke tage gas og jeg må halte hjem med under 3500 rm? har du en ide om hvad det kan være?


  •   10. jul 2005 Hej Søren
    Tak for kommentaren. Jeg er fra Løsning mellem Horsens og Vejle.


  •   28. jun 2005 fino
    flot gammel dame...skønt at se at den er så orginal som den er- hvor er du fra i kongeriget ???


  •   12. jun 2005 Instruktionsbog
    Hej James
    På MotoGuzzi klubbens hjemmeside ( www.motoguzzi.dk) under links er der et link til en tysk side, hvor man kan downloade instruktionsbøger.


  •   11. jun 2005 Instruktionsbog
    Hej Carl Johan.
    Kunne du måske oplyse hvor du har hentet den instruktionsbog ? Tak.. Fin Guzzi i øvrigt smiley


  •   6. maj 2005 Hej alle der har givet kommentarer og point
    tak for point og kommentarer.
    til Morten M.: Jeg har ikke så mange erfaringer endnu, da jeg kun har kørt ca. 400 km. på den. Sidste år kørte jeg et par måneder på min brors V50, der er en dejlig letkørt cykel. T3'eren giver flere vipperationer men også en del mere optræk, den ligger rigtig godt på vejen (dog har min kontorryg noget bøvl med at hive den på centerfod) - men hvis man tror man skal ud på en moderne 600 Suzuki eller lignende bliver man noget overrasket ( men jeg vil nu ikke bytte selvom det er både behageligere og hurtigere end at køre guzzi).


  •   6. maj 2005 Velkommen til
    Lækker maskine, rart at se en klassisk italiener. Hvis du keder dig, så send et par ord om dine erfaringer med den, for jeg overvejer selv en gammel guzzi smiley


  •   5. maj 2005 Velkommen
    Altid fedt med lidt specielle cykler. Det er jo ikke en cykel man ser hver dag, velkommen til herfra....


  •   5. maj 2005 Ups
    Mange tak for pointene. Min finger må være smuttet på rullepanelet.


  •   5. maj 2005 ...?!?
    Hvorfor skriver du den hedder MOTO UNION, når det er en Guzzi? Men 10 gode velkomstpoint alligevel...

    Velkommen til!

    Søren


Annonce