17. jun 2009
Hmm skal ha den sænket lidt og så skal der et ordenligt bredt baghjul på, maler den mat sort med lidt rød og hvid pinstripe ned af tanken, og så costum bygger jeg et andet bagparti til den, er ikke så vild med den bagskjerm og bag lygte der er på nu, skal også ha en anden sadle,
17. jun 2009
iiiihhhh sådan en havde jeg også, super fed mc det mest pålidlige køretøj, jeg har ejet, kørte altid, super godt og uden problemmer, , rigtig fed motorcykkel... høj stemme, , velkommen, og go sommer.. mvh hc
Honda CB 750 F bol´dor (solgt)
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
mvh hans
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 27
Du får selvfølgelig en høj fra mig for din flotte MC -Husk nu Bold'Or træffet fra 4 - 6 september!!!
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 6
Dejlig maskine,svigter dig aldrig, velkommen til..
okt 2008
Følger: 460 Følgere: 65 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 222
høj herfra
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 504
virklig flot og velholdt bel"dor
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 20
skal ha den sænket lidt og så skal der et ordenligt bredt baghjul på, maler den mat sort med lidt rød og hvid pinstripe ned af tanken, og så costum bygger jeg et andet bagparti til den, er ikke så vild med den bagskjerm og bag lygte der er på nu, skal også ha en anden sadle,
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
det mest pålidlige køretøj, jeg har ejet, kørte altid, super godt og uden problemmer, , rigtig fed motorcykkel... høj stemme, , velkommen, og go sommer.. mvh hc
maj 2008
Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 92
Altid plads til en Bol´dor. Men gerne lidt mere info, hvordan har du tænkt dig den skal laves om.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.154
men lidt mere info.......det fortjener den da.
KIM.