Suzuki GSX 250 *solgt* [Tidl. motorcykel] 1983
2.297 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 250 *solgt*
Årgang:
1983
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts med dobbelt overliggende knastaksler og 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 249 cm3
Boring/Slaglængde: 60/44,2 mm/mm.
Kompression: 10,5:1.
Karburator: 2 Mikuni BS30.
Ydelse: 27 hk (19,7 kw) ved 10000 o/m
Moment: 19,8 Nm ved 8000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 5,81 kg pr hk.
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk til baghjul.
El-system: 12 volt. PEI elektronisk tændingssystem. Batteri:14 Ah.
Kubik: 249 cm3
Boring/Slaglængde: 60/44,2 mm/mm.
Kompression: 10,5:1.
Karburator: 2 Mikuni BS30.
Ydelse: 27 hk (19,7 kw) ved 10000 o/m
Moment: 19,8 Nm ved 8000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 5,81 kg pr hk.
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk til baghjul.
El-system: 12 volt. PEI elektronisk tændingssystem. Batteri:14 Ah.
Hestekræfter
Stel: Dobbelt lukket rørstel.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopforgaffel.
Affjedring Bag: Svinggaffel med oliedæmpede fjederben og stilbar fjederforspænding.
Bremse For: 250 mm dia. hydraulisk skivebremse.
Bremse Bag: 180 mm dia. tromlebremse.
Hjul For: 3,00 x 18
Hjul Bag: 3,50 x 18
Mål og vægt: Totallængde: 205 cm. Akselafstand: 136,5 cm. Tankkapacitet: 15 L. Egenvægt: 157 kg.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopforgaffel.
Affjedring Bag: Svinggaffel med oliedæmpede fjederben og stilbar fjederforspænding.
Bremse For: 250 mm dia. hydraulisk skivebremse.
Bremse Bag: 180 mm dia. tromlebremse.
Hjul For: 3,00 x 18
Hjul Bag: 3,50 x 18
Mål og vægt: Totallængde: 205 cm. Akselafstand: 136,5 cm. Tankkapacitet: 15 L. Egenvægt: 157 kg.
Fælge
Standard
Dæk
Standard
Topfart
Tophastighed: 140 km/h
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Et lille projekt jeg har indkøbt og som skal sættes i stand over sommeren. Det skulle gerne ende med 2 stk funktionsdygtige gsx´ere

Suzuki GSX 250 *solgt*
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
hej, du har vel ikke en luftfilterkasse til sådan en bandit liggende?
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
Hmm, hvad kan sådan en bunke sammel-selv koste? (:
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 382 Svar: 5.531
Brian K - > Helt originale bliver de ikke, men det er tæt på. Jeg er ikke så vild med Caféracer stilen - syns det ser fjollet ud.
Motorene bliver vasket ned, pudset og malet ( sikkert sølv )
og så bliver der lavet noget finish med airbrush på tanken og sideskjold.
Derefter bliver de sat til salg, med mindre der er nogen der køber halvdelen af projektet nu.
men fint bliver det
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
Skal de sættes org i stand eller noget cafe stil?
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 382 Svar: 5.531
For velkomsten og optimismen
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.276
velkommen, , mvh hc
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
Det er jo altid godt at have nogle projekter til ens fritid. Ser spændende ud - held & lykke med det ...
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 351
så fik du en lav stemme,,,,, men knofedt kan jo ændre det
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.303
altid godt med et projekt man kan bygge god sommer