Suzuki gsx 750 f solgt 1989
1.549 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gsx 750 f solgt
Årgang:
1989
Motor:
4 cyl luftkølet 4 ttakt rækkemotor
Slagvolumen 748 ccm
Boring x slaglængde 73,0 x 44,72
Kompressionsforhold 10,7:1
Dobbelt overliggende knast m 16 ventiler.
Kaburator Mikuni BST 36 Slingshot
(data er taget fra Touring bladets test)
Slagvolumen 748 ccm
Boring x slaglængde 73,0 x 44,72
Kompressionsforhold 10,7:1
Dobbelt overliggende knast m 16 ventiler.
Kaburator Mikuni BST 36 Slingshot
(data er taget fra Touring bladets test)
Hestekræfter
106 hk /78 kw) 10.500 Rpm
Den skulle så have fået flere nu med deet nye udstødning, men den er ikke blevet testet.
Den skulle så have fået flere nu med deet nye udstødning, men den er ikke blevet testet.
Fælge
OriginaleFælg Type: Støbt
Mål og vægt: Totallængde: 217,5 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 79 cm. Frihøjde: 13,8 cm. Tankkapacitet: 20 L. Egenvægt:225 kg.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse For: 290 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse mes fast caliperhus og 4 stempler. flydende skiver
Mål og vægt: Totallængde: 217,5 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 79 cm. Frihøjde: 13,8 cm. Tankkapacitet: 20 L. Egenvægt:225 kg.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse For: 290 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse mes fast caliperhus og 4 stempler. flydende skiver
Dæk
nye
Topfart
250 km/t ca
Acceleration (0 - 100): 3,8 sek
Acceleration (0 - 100): 3,8 sek
Tuning
Størrer dyser og nåle
Kn.filter, samt sportspotte (fed lyd)
Kn.filter, samt sportspotte (fed lyd)
Styling
nå konen er på jo smiler
Ekstraudstyr
intet endnu
Bemærkninger
MC køre fantastisk den har lige fået en ny motor sat på her for ca 14 dagen siden og den har køret 35000 km..da den anden motor var slidt op og lød ikke så godt længe og bruget alt olien..
og nye dæk og kæde og tand hjule og udstøning og for og bag hjuls leger og krognerøresleger og nysynet 24.6 2009 der er brugt ca 20.000 kr på den..
har kun køret 500 km på den efter alt er lavet og nu er den sat i vinter hi for i år..29.10.2009
*Mål og vægt: Totallængde: 217,5 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 79 cm. Frihøjde: 13,8 cm. Tankkapacitet: 20 L
Vægt/Kraftforhold: 1,84 kg pr hk.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Bred type. 4-kant stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 64,0 grader. Efterløb: 101 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. 3-trins dæmper regulering. Ø 41 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-Floater. Justerbar fjederforspænding. 4-trins justerbar dæmpning. 136 mm fjedervandring.
Bremse For: 290 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse mes fast caliperhus og 4 stempler. flydende skiver.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler..
solgt
og nye dæk og kæde og tand hjule og udstøning og for og bag hjuls leger og krognerøresleger og nysynet 24.6 2009 der er brugt ca 20.000 kr på den..
har kun køret 500 km på den efter alt er lavet og nu er den sat i vinter hi for i år..29.10.2009
*Mål og vægt: Totallængde: 217,5 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 79 cm. Frihøjde: 13,8 cm. Tankkapacitet: 20 L
Vægt/Kraftforhold: 1,84 kg pr hk.
El-system: 12 volt, Vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Bred type. 4-kant stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 64,0 grader. Efterløb: 101 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. 3-trins dæmper regulering. Ø 41 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Full-Floater. Justerbar fjederforspænding. 4-trins justerbar dæmpning. 136 mm fjedervandring.
Bremse For: 290 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse mes fast caliperhus og 4 stempler. flydende skiver.
Bremse Bag: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler..
solgt

Suzuki gsx 750 f solgt
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 39
Tillykke med den fine cykel.. Gad så godt vide om jeg når at få en tur på den ???
Kys fra din kone....