{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW R1100R - Solgt [Tidl. motorcykel] 1998

7.168 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jørgen H
Mand | 59 år | Oprettet: 13. aug 2008


BMW R1100R - Solgt

Årgang:
1998
Motor:
Luftkølet 2 cylindret boxermotor
Boring x slaglængde 99.0 mm x 70.5mm
CCM: 1085
Compresion 10.3:1
4 ventiler pr. cylinder
Elektronisk tænding, Bosch Motronic EEC
Elektronisk indsprøjtning, Bosch Jetronic 4
Hestekræfter
Ydelse 80 HK @ 6750 rpm (nu ca 100 HK)
Moment 95 Nm@5250 rpm
Fælge
Forhjul 17" MT-H2, cast alloy, 3-spoke U-profile
Baghjul 18" MT-H2, cast alloy, 3-spoke U-profile
Dæk
Conti Road Attack 120/70 - ZR 17
Conti Road Attack 160/60 - ZR 18
Topfart
195 km/t
Acceleration :
0 - 100 km/h - 4,2 Sek.
0 - 140 km/h - 8,0 Sek.
0 - 180 km/h - 17,4 Sek.
Tuning
RS manifold fra BMW med symmetriske rør
REMUS mellemstykke uden potte og Cat.
REMUS Grand Prix race potte.
REMUS powerchip + 20 HK (i henhold til materiale)
Mangler nu kun ændring af indsugningssystemet/tragte...
Styling
Gimbel plov (Vinterprojekt 2009)
Omlakering (Vinterprojekt 2009)
LSL "Sportego" styr
MFW maskinpoleret styradapter (spidsen af en jetjager !!!)
Lucas TRW stålkappe bremseslanger for og bag
Ekstraudstyr
ABS og antispind.
Katastrofe blink.
Daytona all season heat grips
Vanucci turing taske.
12V elstik til lys i telt :=)
Bemærkninger
Sept. 2009: Er desværre ramt ind i en noget anderledes fejl, en defekt bremseslange og bremsevæske "sprayed" fra front til bag på højre side af cyklen, derfor står den til en omlakering og ombygning gøres i samme vinterhalvår.

10.12.2009, så er cyklen færdig, og helt "min" egen...nu har den sjæl, og enhver skrue er kendt. Motoren går betydeligt mere "jævnt" med de symetriske rør (Bananmanifold), men havde håbet på den larmede lidt mere.....husker stadig min Husky.

24.01.2010 Nu er der kommet et Remus mellemstykke hjem, uden potte og cat. DET HJALP PÅ LYDEN :=) Desuden en performance chip til systemet, da der er 35% mere gennemgang uden cat. Det sammen med K&N luftfilteret skulle bringe den op på 100 HK og 115 nm, specielt øget i mellemområdet.

Desuden skulle den klassiske "nøkken" ved konstanthastighed være væk. Glæder mig til at prøve den.

Se også fotoalbum
Kommentér på:
BMW R1100R - Solgt
Annonce