{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki SV650S 2002

3.355 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Morten M
Mand | 42 år | Oprettet: 4. nov 2004


Suzuki SV650S

Årgang:
2002
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl. Boring: 81 mm. Slaglængde: 62,6 mm. Slagvolumen: 645 ccm. Kompressionsforhold: 11,5:1. 2 stk. 39 mm mikuni karburatorer.6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter
Maks. effekt: 70 hk / 52 kW ved 9000 o/min. Maks. moment: 62 Nm ved 7500 o/min.
Fælge
For: 120/60ZR17 på 3,50" fælg.
Bag: 160/60ZR17 på 4,50" fælg.
Dæk
Metzeler Roadtec
Topfart
205 km/t
Tuning
K&N filter, åben Mivv titanium-potte (small oval), hævet tank. Rullet, men ikke dysset om, da den løb temmelig fed i udgangspunktet. Køremæssigt er den nu tunet med Hyperpro gaffel- og bagfjedre. Stålarmerede bremseslanger.
Styling
TMP fuldkåbe, sædeskal, Ricambi Weiss undertray og hugger, Xenolen Cobra LED-blink, Rizoma nummerpladeholder, sort MRA kåbeglas, lsl styrender, polerede forgaffelben. Multijusterbare bremse- og koblingsgreb, hvide plasmaskiver
Ekstraudstyr
Cockpitur, gps-stik, Scottoiler, bagagestativ, xenonlys (nærlys). Lysene er blevet splejset, så nærlyset forbliver tændt, når fjernlyset tændes.
Bemærkninger
Min anden mc, som jeg har drømt om siden '99. Muligheden bød sig, da jeg blev pløjet ned af en bilist sidste år og de kosmetiske skader på min gamle mc var for dyre at reparere. SV'eren havde blot kørt 18.000 km da jeg købte den og var udstyret med diodelys, xenon, fuldkåbe og mørkt kåbeglas, som siden er skiftet. Resten er kommet til senere og jeg overvejer nu, hvad der ellers skal pilles ved (spejle, gelsæde, bixenon mv)


Kommentér på:
Suzuki SV650S