Harley Davidson Electra Glide FLH *solgt* [Tidl. motorcykel] 1975

3.818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Harley Davidson Electra Glide FLH *solgt*

Årgang:
1975
Motor:
1200ccm Shovelhead,med 1320ccm cylinderkit
Hestekræfter
ligger vel omkring 70-75 HK, men er overhovet ikke sikker på at de allle er lige friske
Fælge
Standard trådfælge
Dæk
For :Dunlop Arrowmax 130/90/16
Bag: Kenda Mirage 140/90/16
Topfart
Er ikk afprøvet efter opboring og ny knast, men mon ikk den kan vrides over de 170km/t
Tuning
1320ccm cylinderkit
Andrews 'J' knast
S&S Super E karburator
Lidt højere gearing
Styling
Er næsten i original stand,
Ekstraudstyr
Styrtbøjle med ekstra fodhviler
Lygtebom
Vindskærm pga.piskesmæld, ved ikk helt om den pynter eller ej.
Bemærkninger
Efter at være totalt adskilt, er rammen og bagsvinger pulverlakeret/nylonbehandlet og der er trukket nyt ledningsnet,og monteret stålomspundne bremseslanger.
Alle sliddele (lejer, pakninger,pakdåser o.s.v.)er udskiftet på såvel motor,ramme forgaffel og bremser.
krumptappen blevet afbalanceret på specialværksted i Hamborg.
Olietank og starter er udskiftet til kromudgave.
Nye custom støddæmpere
Alle aludele poleret .
Fik ved samme lejlighed ny kobling,samt ny rotor og stator
Og så alt det jeg ikke lige husker.
Ved ikke rigtig om jeg kan nænne at få den omlakeret.
Kommentér på:
Harley Davidson Electra Glide FLH *solgt*
  •   4. jan 2010 Farven
    skulle være org. HD farve.
    Renovering af toppe og cylinderkit, er lavet hos Streethogs i Hornsyld .
    Knast,løftere spec.stødstænger og finjustering er udført hos INSIDE HD i Vejle
    Resten er lavet af en bekendt i Vejle, der i dag er garanti-reperatør for S&S


  •   4. jan 2010 :O)
    Synes dog det er fedt at det er den orginale motor der bare er pillet lidt ved.....
    Det lyder da til at den har fået lavet noget kun motorarbejde. Hvem har lavet det. ?

    Det er ellers en fed blå den har. :O)


  •   17. okt 2009 Velkommen til.....
    den er rigtig nice, og til den stil gør vindskærmen ingen skade....og det vigtigeste er jo at DU kan køre på den....

    Ses derude
    S


  •   11. okt 2009 Velkommen til
    ses derude...


  •   10. okt 2009 ..
    Velkommen til dig og din fine Electra Glide smiley


  •   10. okt 2009 Korrekt
    Den er morteret med en Crane Cams Hi4 single fire ignition.
    Hvad komp. angår tror jeg ikke der er gjort noget, jeg forlangte blot et få et sæt nye cylindre og stempler i størrelse stor(1320ccm), da den fik renoveret toppe.
    Potterene er af ældre dato og således næsten uden lyddæmpendeeffekt mere..
    Ved festlige lejligheder luftes den med et sæt dragpipes, det gir' liv i gaden

    Den er da ellers også total i orden din Street bob


  •   10. okt 2009 V2. :O)
    Det er det heller ikke hvis det er i motoren. Men de 65 er nok hvad den måske kan diske op med på rullefelt - nok lidt mindre.
    En EVO som standart har også 60- 65 - men de har kun 50 på hjulet - men med lidt arbejde kan de nemt få meget mere.
    Det er deres NM det er godt. Det er kun Twin-cam en en V-rod der har flere HK en de tidlige type V2. Det tog ikke så mange omd. og havde lang slaglængde.

    Har din ændret komp. i forhold til den normale. ? Ser også ud til at der er lavet noget ved dit tæningssystem og kalber osv.
    Er det ikke rigtigt. ?

    Kan godt lide dine potter - ellers fede nok. Er dog mest til fishtail når det er de gamle typer motorcykler eller en classic 2-1 potte. :O)


  •   10. okt 2009 Fenris
    Ja. så vidt jeg husker har de 65 standard og da det er en nyrenoveret motor med 1320ccm cylinderkit og skarpere knast og en S&S Super E karbu. , så troede jeg ikke at det var helt ved siden af.
    Kan altså ikke nænne og smide den på rullefelt for at få det afgjort.
    Og i øvrigt TAK for velkomst
    Skovtrold


  •   10. okt 2009 Velkommen til.
    Af med den kåbe, og de lygter - og behold det styr. så er den sku Nice. :O)

    Men de 70-75 HK er nok lige i overkanten - nok nærmer 65. De er ikke så mange HK men et ganske fint antal NM og en fin kruve. Det er jo en motor med lav komp. og lang slaglængde.


Annonce