{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Gixxer 250(solgt) 1992

5.978 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

///Kram
Mand | 39 år | Oprettet: 10. aug 2004


Suzuki Gixxer 250(solgt)

Årgang:
1992
Motor:
*************Video af gixxeren :D http://www.staden.dk/kram/?act=dl&file=S3JhbV9HaXh4ZXIyNTAuYXZp

http://www.staden.dk/kram/index.php?
act=view&file=TnllIDAyMS5hdmk= Race

http://www.staden.dk/kram/index.php?act=view&file=TnllIDAyMC5hdmk= Race
smadre mit bagdæk i en koger
http://www.staden.dk/kram/?act=view&file=QmlsbGVkZSAwMDIuYXZp

http://www.staden.dk/kram/?act=view&file=QmlsbGVkZSAwMDMuYXZp smadre mit bagdæk i en koger
***************************


Firecylindret firetakts rækkemotor med to overliggende knastaksler og fire ventiler pr. cylinder. Vandkølet. vådsumpsmøring.

BoringXslaglængde
...................................................49.0x33.0
Slagvolumen.............................. 250 cc
Kompression............................. 12.5:1
Max. ydelse
.......................... 45 hk ved 14.500 rpm
Max. omdrejningsmoment
.......................... 2.5 kg/m v. 10.500 rpm

Udstødning:
Suzuki Power-Up Exhaust system(SPES) med micron potte og 3 tommer afgangsrør efter 4-1 samlingen

Benzintilførsel
To stk. Mikuni BSW 27 dobbelt karburatorer. CV-type.

Transmission
Primærtræk over tandhjul. Flere pladekobling i oliebad. - Sekstrins gearkasse. Kædetræk til hjul.

Udveksling
1. gear ........................................... 3.454
2. gear ........................................... 2.266
3. gear ........................................... 1.750
4. gear ........................................... 1.450
5. gear ........................................... 1.250
6. gear ........................................... 1.150

Primærudveksling........................... 2.285
Sekundærudveksling ..................... 3.615

El-anlæg

Batteri: 12 volt, 9 amp.
Max generatoreffekt:
ikke oplyst
Kontaktløs transistortænding
Bilux-forlygte. 2x35/35 watt standard.
El-start.
Halogenlys 60/55 watt standard.
El-start.

Stel m.m.

Dobbelt lukket rørstel (stål)
Kronrørsvinkel ............................ 64 grader
efterløb ....................................... 103 mm.
Hydraulist luftunderstøttet teleskopgaffel for.
Full-floater affjedring med enkelt centralt placeret hydraulist stødæmper med justerbar fjederspænding bag.
max. hjulvandring ............................. 200 mm.

Hjulstørrelse

Hestekræfter
34 hk drolset på bænk.
Fælge
2 af dem

helstøbte hjul
100/80x17 for
130/70x17 bag
Dæk
Metsler M-1
Topfart
har haft den oppe på 150 på speedo

uden drosling: 178 km/t liggende, siddende 161 km/t
Tuning
Micron udstødning som larmer.
Styling
en masse carbon tape(ik mig der har sat det på hehe)
men skal selv gejle den op efter denne season
Ekstraudstyr
Bemærkninger
vægt 138 kg tør.
acceleration

0-60 km/t 2.8 sek
0-80 km/t 4.5 sek
0-100 km/t 6.5 sek
0-120 km/t 9.5 sek
0-140 kmt/ 13.7 sek
0-140 km/t 22.1 sek
Quatermile 14.8 sek
exitvelo 144 km/t

benzinforbrug
80 km/t ..... 24.9 km pr. L
100 km/t ... 23.0 km pr. L
Tankindhold..... 14 Liter

Kan varmt anbefale en gixxer 250. den lyder skide godt og trækker også fint hvis man vil frem i trakfikken er det mellem 7-9k rpm men hvis der skal køres race er efter +10.000 rpm hehe :D
Kommentér på:
Suzuki Gixxer 250(solgt)
Annonce