Suzuki gsxr.1000.k6 2006
3.460 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gsxr.1000.k6
Årgang:
2006
Motor:
1000,cc
Hestekræfter
168.hk. på hjulet
Fælge
blankpoleret
Dæk
pilot pover ct 2
Topfart
Jaaaa øøøøø ca mmmm omkring 290.km.tim har jeg hørt
Tuning
kn filt.
Styling
doppel boppel kåbe glas
Ekstraudstyr
afam 520 kædekit
Bemærkninger
den lystre mig den styrer fint

Suzuki gsxr.1000.k6
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 500
Tak for hilsenen.
Først du har ikke 168 Hk. Men nok om det der er jo rigeligt med rullefeldts snak.
Wilbers inmad Hmm havde det i men har skiftet til Hyperpro det er progresivt og det virker bare.
Udstødning: Tja indtil der er en der kommer med et resultat af en test med fem forskellige fuldsystemer så vi kan se nogle kurver, holder jeg mig til at de er ens. Der kan ikke være meget forskel.
Der er selvfølgelig stor forskel på en slipon og et fuldt system.
K7 motor. Den går så vidt jeg ved ikke bare lige ind og så er det det.
Men alt kan jo lade sig gøre hvis det skal være.
Håber det hjælper lidt
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 12
Lækker cykel... og 168hk på hjul... vildt!
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 5
Tak Det er den bedste mc.jeg har haft jeg kan slet ikke huske hvor mange mcer jeg har haft Stor Hilsen TONNY
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 88
Tillykke med din fine gsx-r.
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 5
Ja 168 på hjulet lyder godt jeg havde den på bænk i hillerød det er sansynligt det er et gavmildt tal jeg tror ikke bænkene viser ens men jeg har papirer på det så vi kan roligt trække en del fra
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
maskine du har dig:)
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 164
er det et gæt ?
ellers er det ret pænt tal...
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 5
Hej dennis det tror jeg også jeg gætter på at det er en hjelp til de værksteder der har lærlinge. men der er kun 500.km tilbage på det fordæk så bliver fejlen rettet Stor Hilsen Tonny.& forresten tak for dit ønske om god tur.jeg var ude & køre en kort tur igår Vi hørs Tonny
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 419
............ hemmmm.............. tror personligt at der er en grund til at fabrikanten har markeret en omløbsretning på fælgen......
Go tur
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 5
Rigtigt tobias du er den mest skarpsindige,en af mine venner har et dækapperat han monterede det for mig da jeg kommer hjem opdager
jeg at han har vendt dækket forkert så jeg vender forhjulet....min køredrakt er en ventileret sommer drakt,derfor hvid så solen ikke bager igennem & masser af ventilations huller Hvis der er er nogle der falder over original udstødning til gsx r 1000. 07/08/09-doppelt udstødning billigt så er jeg køber Stor Hilsen til jer alle Tonny
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 419
......... Kan se på billede 5 at fælgen på forhjulet vender imod omløbsretningen!..............det tager i hvert fald 15km på toppen, så det må du liiiige få i orden ..........................
/Dennis
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 906
HE HE
Hej og velkommen til
Rigtig fed cykel : )
Kom sq helt til at tænke på en astrunaut da jeg så dragten : ) hehehe
feee cykel : )