{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki gsxr.1000.k6 2006

3.460 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Tonny s
| 0 år | Oprettet: 19. jul 2009


Suzuki gsxr.1000.k6

Årgang:
2006
Motor:
1000,cc
Hestekræfter
168.hk. på hjulet
Fælge
blankpoleret
Dæk
pilot pover ct 2
Topfart
Jaaaa øøøøø ca mmmm omkring 290.km.tim har jeg hørt
Tuning
kn filt.
Styling
doppel boppel kåbe glas
Ekstraudstyr
afam 520 kædekit
Bemærkninger
den lystre mig den styrer fint
Kommentér på:
Suzuki gsxr.1000.k6
  •   18. jan 2010 Hej
    Tak for hilsenen.

    Først du har ikke 168 Hk. Men nok om det der er jo rigeligt med rullefeldts snak.

    Wilbers inmad Hmm havde det i men har skiftet til Hyperpro det er progresivt og det virker bare.

    Udstødning: Tja indtil der er en der kommer med et resultat af en test med fem forskellige fuldsystemer så vi kan se nogle kurver, holder jeg mig til at de er ens. Der kan ikke være meget forskel.
    Der er selvfølgelig stor forskel på en slipon og et fuldt system.

    K7 motor. Den går så vidt jeg ved ikke bare lige ind og så er det det.
    Men alt kan jo lade sig gøre hvis det skal være.

    Håber det hjælper lidt


  •   26. dec 2009 .
    Lækker cykel... og 168hk på hjul... vildt!


  •   27. nov 2009 JOHNNY.FFFFFFF
    Tak Det er den bedste mc.jeg har haft jeg kan slet ikke huske hvor mange mcer jeg har haft Stor Hilsen TONNY


  •   27. nov 2009 Velkommen
    Tillykke med din fine gsx-r.


  •   23. nov 2009 168 hk på baghjul
    Ja 168 på hjulet lyder godt jeg havde den på bænk i hillerød det er sansynligt det er et gavmildt tal jeg tror ikke bænkene viser ens men jeg har papirer på det så vi kan roligt trække en del fra


  •   22. nov 2009 fesen
    maskine du har dig:)


  •   22. nov 2009 168hk på baghjul
    er det et gæt ?
    ellers er det ret pænt tal...


  •   22. nov 2009 Omløbsretning
    Hej dennis det tror jeg også jeg gætter på at det er en hjelp til de værksteder der har lærlinge. men der er kun 500.km tilbage på det fordæk så bliver fejlen rettet Stor Hilsen Tonny.& forresten tak for dit ønske om god tur.jeg var ude & køre en kort tur igår Vi hørs Tonny


  •   22. nov 2009 Hej ...........
    ............ hemmmm.............. tror personligt at der er en grund til at fabrikanten har markeret en omløbsretning på fælgen......

    Go tur smiley


  •   22. nov 2009 Omløbsretning/drakt/udstødning
    Rigtigt tobias du er den mest skarpsindige,en af mine venner har et dækapperat han monterede det for mig da jeg kommer hjem opdager
    jeg at han har vendt dækket forkert så jeg vender forhjulet....min køredrakt er en ventileret sommer drakt,derfor hvid så solen ikke bager igennem & masser af ventilations huller Hvis der er er nogle der falder over original udstødning til gsx r 1000. 07/08/09-doppelt udstødning billigt så er jeg køber Stor Hilsen til jer alle Tonny


  •   22. nov 2009 Hej ...............
    ......... Kan se på billede 5 at fælgen på forhjulet vender imod omløbsretningen!..............det tager i hvert fald 15km på toppen, så det må du liiiige få i orden .......................... smiley

    /Dennis


  •   21. nov 2009 smiley
    HE HE

    Hej og velkommen til

    Rigtig fed cykel : )

    Kom sq helt til at tænke på en astrunaut da jeg så dragten : ) hehehe
    feee cykel : )


Annonce