Kawasaki Kawasaki z 650 solgt 1978
6.007 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki Kawasaki z 650 solgt
Årgang:
1978
Motor:
4-cylindret luftkølet rækkemotor på 652 ccm. 8 ventiler, som drives af to overliggende knastaksler.
Boring: 62 mm
Slaglængde: 54 mm
Kompression: 9,5:1
Boring: 62 mm
Slaglængde: 54 mm
Kompression: 9,5:1
Hestekræfter
Hestekræfter: 64 Hk v/ 10.500 omr/min.
Moment: 57 Nm v/ 7000 omdr/min.
0-100 km/t: 4,1 sek. (så hurtig som en 750'er, men med en vægt som en 550'er, var det maskinen blev solgt på)
Moment: 57 Nm v/ 7000 omdr/min.
0-100 km/t: 4,1 sek. (så hurtig som en 750'er, men med en vægt som en 550'er, var det maskinen blev solgt på)
Fælge
17" 4,5" bag
17" 3" for
Dæk
160*70-17 bag
110*60-17 for
Topfart
195 km/t ifølge bogen
Tuning
4-1 udstødning.
Styling
der er kommer følgen dele på den nu
forgaffel ben fra gs 500
forhjul fra Suzuki gs 500
baghjul fra Suzuki RF 900
bagsvinger fra Suzuki sv 650
TNT styr
Mini LCD baglygte
styr med Blinklys
spicel FORSKÆRM
spicel forlyte
lavet om med skive bag
poleret bag fælg
digtal Speedometer mini
MARTIN udstødning
spicel Håndtag
suzuki gs 500 bremse Greb
forgaffel ben fra gs 500
forhjul fra Suzuki gs 500
baghjul fra Suzuki RF 900
bagsvinger fra Suzuki sv 650
TNT styr
Mini LCD baglygte
styr med Blinklys
spicel FORSKÆRM
spicel forlyte
lavet om med skive bag
poleret bag fælg
digtal Speedometer mini
MARTIN udstødning
spicel Håndtag
suzuki gs 500 bremse Greb
Ekstraudstyr
hvad jeg har jeg nu den 19-11-2009
jeg har også sat en sv 650 bag svenger på og 4,5"bag hjul og 3" forhjul og gs 500 gaffel ben og styr .......
jeg har også sat en sv 650 bag svenger på og 4,5"bag hjul og 3" forhjul og gs 500 gaffel ben og styr .......
Bemærkninger
TIL SALG for 20,000kr

Kawasaki Kawasaki z 650 solgt
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 22
Det er sq ærgerligt jeg har set mig lun på en anden, og at du har en fighter ellers ville jeg have spurgt om bytte
/M
okt 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 9 Emner: 44 Svar: 87
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.454
Sidder og læser om dit projekt.
Jeg spørger af uvidenhed da jeg ikke har den stort viden om gademaskiner.
Den verden jeg kommer fra (offroadere og enduromaskiner) bygger vi da en del om, bare mere for optimering end for bare at gøre det.
Hvad er det der gør at en GS500 gaffel er attraktiv at få på sådan en Kawa?
Hvad er fordelen ved at smide en SV-svinger på den hvis du bruger de originale dæmpere og ikke bygger om med SV-dæmper?
Hvad er fordelen i at ændre ved fælgstørrelserne for og bag på dit projekt?
Henrik
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 216
velkommen til, gamle kawaer kan vi ikke få nok af her inde!
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 5
en tørvejrs dag uden for baghaven ville være max for lidt bedre billeder:)..
Fin maskine,,:)
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1
Fint projekt du har gang i der
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 21 Emner: 118 Svar: 173
Flot gammel sag, glæder mig til og se hva du får gjort ved den
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.489
Ellers fed som den er. Næsten synd at lave den om ...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 319
Med dit project
aug 2009
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 333
Velkommen!