{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Drz 400 S - Solgt 2003

6.017 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Lars (Ølgod) M
Mand | 43 år | Oprettet: 7. mar 2006


Suzuki Drz 400 S - Solgt

Årgang:
2003
Motor:
398 cm3
1-cylindret, 4-takts vandkølet.
Dobbelt overliggende knastaksler og 4 ventiler i klaveret....

Hestekræfter
40 hk standart Målt på krumtap.
Fælge
21" for og 18" bag
Dæk
Varierer meget da jeg skifter ret ofte, men pt. prøver jeg MICHELIN Starcross...
Topfart
150km/t er afprøvet på spedo. Dog med den gamle karburator der var jetkittet, topspeed med fladspjæld ikke prøvet endnu.
Tuning
Luftfilter kassen lavet om så den trækker vejret bedre,
lidt ventiler og andet miljø stads "proppet af" ;)
Fladspjældsbasse karburator monteret.
Akraprovik titanium med rustfast forrør hele vejen.
"Vægttunet", dvs. der er afmonteret ca. 2½-3 kg unødig skrammel indtil videre.
En masse klistermærker, det giver mindst 5 MCG-Hk og 10 foran grilbaren ;)
Styling
Masser af Mudder og brugsspor :)
Ekstraudstyr
Acerbis bark busters
Renthal Alu styr med pude
Alu. bundskjold
Nr. plade, sidespejle, bagagestaiv over bagskærm, alt sammen monteres og afmonteres efter "behov" :)
2" styrforhøjere
Bemærkninger
Hamrende sjov cykel som klarer sig rigtig godt i næsten alt hvad jeg har kastet den igennem, dog fandt jeg ud af til Brande Enduro at kontakterne ikke er vilde med sand og vand, men det er der jo ik noget at sige til...

Har iøvrigt et Jetkit liggende der har kørt maks 1500 km. til billige penge hvis der er nogen der kan bruge det ?
Kommentér på:
Suzuki Drz 400 S - Solgt
  •   24. aug 2013 Jeps, dog er de gule ofte supermotard (SM) modellerne der har fået de "rigtige" fælge og dæk på smiley

  •   23. aug 2013 Fræk cykel i blå smiley de fleste er jo gule ?

    Tror sku godt det kunne blive noget i den stil jeg skal have næste gang smiley


  •   3. nov 2012 Hey Søren tak skal du ha´, Drz s´en kan fint klare sig i mudderet, dog vil jeg sige at er den med standart cv karburator så skal enten et jetkit til, eller også en fladspjæld smiley Den er lidt i den tunge ende som hardcore enduro maskine, men har man kondien nogenlunde iorden, og man afmonterer lidt overflødige ting, er det ikke noget problem smiley
    Jo, der er laaaangt imellem service på dem, det er også noget af det jeg er vild med, da jeg hellere vil køre end skrue !
    Jeg mener der er fra suzuki foreskrevet 6000km for olie+filter skift, og 24.000km til ventiler. Min har jeg ikke kørt de 6000km på endnu, men skifter selvf. stadig olie og filter hvert år, og ventiler bliver kontrolleret samme tid, dog har de ikke trængt til justering endnu. luftfilter bliver renset efter behov, ca. hver anden gang den er ude hvor det er støvet. De eneste rep. jeg har lavet på den er skift af 2 pakninger ved gearskifter og trækaksel da de var blevet stive, grundet at den ikke er blevet kørt nok. Så jeg er yderst tilfreds med den, den har klaret alt jeg har smidt/trukket og hevet den igennem, også selvom der er mange kloge der mener den ikke er enduro egnet smiley


  •   11. sep 2011 .
    Du kigger det forkert, Max hk ved 8000 omdrejninger, max moment ved 6500 omdrejninger(max moment ligger ved 6500omdr standart på både din og min) og kurven sku være fin

    Hvordan de 71nm er kommet frem på skærmen, gad jeg virkelig godt vide, det er som sagt det samme som en ktm 660, og jeg har tilfældigvis prøvet en 660'er, og hvis du ka få det moment ud af en drz 400, ja så ska jeg sku ha det samme som du har på din;)



  •   11. sep 2011 .
    Det skal du ikke blive ked af, jeg forstår sq heller ikke helt hvorfor din er dyset og justeret til at ha´ maks træk ved 8000 rpm. og kurven kanter så meget :s
    Jeg ved ikke så meget om det rullestads, men jeg ved da ihvertfald at jeg kan bruge bundtrækket ved 2500-3500 til mere på min stamper, end hvis det lå helt oppe på 8000 omdr. min.
    Men der er jo nok også forskel på om lortet skal bruges til retard kørsel eller knop-kørsel dér smiley


  •   11. sep 2011 .
    Jeg glemte dig lige;)

    Her er en måling http://motorcykelgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/285880_l.jpg

    Forstår ik helt din måling


  •   4. sep 2011 .
    Der var ikke noget du kunne sammenligne med eller hur ?
    - Det kunne ellers ha´ været sjovt at se hvor forskellige kurverne ville være når mit skulle være helt i hegnet, du svarede aldrig på hvor mange NM. din var målt til hos FV ?



  •   26. aug 2011 .
    Prøver igen, det er hvad jeg har fået oplyst da den blev rullet, den er/var langt fra standart da den blev målt, den er rullet til at skulle yde MAKS nm, og ikke maks HK. da det er momentet der skal bruges i maskinen, sikkert nok derfor den ikke viser de fabriks-oplyste målinger du har googlet kunne jeg forestille mig, det er desværre det eneste jeg kan forklare dig...
    Det siger mig egentlig ikke så meget, bare skidtet kører som det skal og opfylder mine behov så er jeg tilfreds smiley
    Hvis du siger det ikke passer, så gør det jo nok ikke, du ved nok højest sandsynlig mere om det end jeg gør...

    Jeg scanner lige lortet ind, så kan du se om det ser helt galt ud med kurver og alt det pop smiley

    Hvor mange nm blev din målt til med de 39 hk på hjulet ?
    Og smider du ikke også lige en scan op af din, det kunne da være lidt sjovt at sammenligne ?


  •   26. aug 2011 .
    Hvordan forklare du at en cykel som din ,der standart har 39nm ved 6500rpm's pludselig smider 72nm?

    En drz 400E med 48hk, smider 41nm standart?

    Men okay hvis din smider 72nm, så ska jeg da ha byttet min fcr 39mm ud med std karb og jetkit som dit, også vil jeg da køre over til Ove istedet for Finn fra FV motor, som kun formåede at få 39hk ud af den;)


  •   24. aug 2011 .
    Jeg er skam godt klar over hvor meget guf der er i en 660´er smiley
    Jeg ved ikke hvor du vil hen, udover at du ikke mener det passer med de 72.3 Nm. men det er det den er rullet til.
    Egentlig er jeg også ret ligeglad jeg behøver ikke sammenligne, så længe knallerten kører som den skal så er jeg tilfreds. De andre Ove har lavet har kastet tæt på det samme fra sig med samme setup sagde han.. Men han er jo nok fuld af løgn så, du har nok noget mere erfaring og viden om det end ham smiley Blev du skuffet over dine rullefelt´s resultater ?


  •   24. aug 2011 .
    70nm passer på ingen mulig måde, du ka jo prøve at sammenligne med det her http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=15720

    En ktm smc 660 smider 70nm;)


  •   24. aug 2011 .
    Det skal jeg ikke kunne sige, men vi rullede en fabriksny s1000rr lige inden for at teste, og der passede feltet nu ret godt smiley
    Trækket den får "kittet" kan næsten sammenlignes med det træk der er med fladspjæld, mén hvad den smider med den på har jeg endu ikke fået prøvet.


  •   23. aug 2011 .
    70nm? Det rullefelt har da været i stykker;)


  •   29. dec 2010 !!!!
    Lige en HØJ tilbage til dig.
    Lækker cykel du har.
    Altid godt med noget mudder hihi


  •   9. feb 2010 Puha
    sikke en fin traktor, hva kører såadan en på, Diesel? hehe

    Godt den kom ind og høj til den


  •   17. dec 2009 ,
    ja det skulle man tro for alle de kina cykler der er her inde rotter sig sammen. men så er det godt der er flere af os andre


  •   17. dec 2009 .
    Jaja, Kim rolig nu, det er faktisk anden gang jeg prøvede at få den herind, første gang fik den for mange afvisere !? Mon det er tupperware bikere eller fuglekiggere der er misundelige *G*


  •   17. dec 2009 det var på tide
    nå så kunne du få den lagt ind på galleriet. det var også på tide. lækker maskine du har. x- høj her fra.
    mudder er godt.


  •   16. dec 2009 .
    Det er en aftale smiley


  •   16. dec 2009 hehe...
    ja det med farmerdate, det sagde min makker også, og nu render han rundt med skruer og skinner i kravebenet... tsk tsk.. jeg havde den sure tjans med lørdags arbejde så nåede ik farmer smiley Men Brande, det er helt sikkert noget der kan anbefales hvis du kunne li farmer !!
    Du må også smide en besked hvis du skulle komme forbi varde/esbjerg området på goe knopper smiley


  •   16. dec 2009 .
    Tjaeh, jeg fik lyst til at prøve noget andet smiley

    Jeg regner også med at melde mig ind i DORMCK inden alt for længe. Det dersens Farmerdate gav sgu' blod på tanden, så den slags ska' jeg da ha' noget mere af smiley

    Slå på tråden hvis du og cyklen kommer fordi Århus.

    Mvh Mathias


  •   16. dec 2009 Takker Jimmy og Mathias....
    Jep, er meldt ind i DORMCK men har dog kun deltaget i Brande Dm Enduro indtil videre, men skal da ha gjordt noget mere ved det næste år i dorm da min offroad buddy jeg plejer at køre med er skadet for næste sesson... hvorfor solgte du din drz ? Den kan da (næsten) det hele... hehe... smiley


  •   16. dec 2009 .
    Fin cykel, den skal da bare ind smiley

    Har selv haft sådan en knallert og budt den lidt af hvert, bl.a. Farmerdate og offroad-touring i Sverige og Norge - den klarede det meste i fin stil. Er du medlem af DORMCK?

    Mvh Mathias


  •   16. dec 2009 smiley
    Velkommen til da smiley


  •   16. dec 2009 afvisere ?
    Begrundelse tak ?


Annonce