{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha XVS 650 (SOLGT) 1997

6.737 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Tommy R
Mand | 52 år | Oprettet: 21. maj 2007


Yamaha XVS 650 (SOLGT)

Årgang:
1997
Motor:
Motor)
Luftkølet.firetakts 70 grader v-Twin motor med enkelt overliggender knastaksel og 2 ventiler pr. cylender.
Broring & slaglængde: 81 mm x 63 mm
slagvolumen: 649 cc.
Kompression: 9,0:1

(Benzintilførsel)
2 stk. Mikuni BDS 28 mm CV karburatorer med TPS
(Throttle position sensor)

(Transmission)
Primær transmission via tandhjul.
Våd flerepladekobling (7 styks)
Femtrins gearkasse
Kardantræk til baghjul.

(Udveksling)
1 Gear: 2,714
2 Gear: 1,900
3 Gear: 1,458
4 Gear: 1,167
5 Gear: 0,967

(El-Anlæg)
Batteri 12 volt, 10 ampere.
Max generatoreeffekt 280 W
Eletronisk tændning.
El-Start.

(Stel m.m.)
Dobbelt lukket rørstel i stål.
Kronrørsvinkel: 55 grader.
Efterløb: 153 mm.
Hydraulisk forgaffel med 41 mm. gaffelrør. ikke justerbar.
Vandring 140 mm.
Stålbagsvinger efter "Softtail" princippet.
Enkelt bagdæmper som er justerbar i fjederforspændning.
Max vandring: 86 mm.

(Vægt M.V.)
Tørvægt: 214 KG.
Tankkapacitet: 16 liter. Hrfra 3 liter i reserve.

(Vægt/ydelsesforhold)
5,35:1.

(Bremser)
For: Enkelt hydraulisk skivebremse med 2-stemplede bremsekaliber, skivediameter på 268 mm.
Bag: Tromle, med en diameter på 200 mm.










Hestekræfter
(Ydellse)
40 HK ved 6500 om/min.
51 NM ved cirka 3000 om/min.
Fælge
(For)
19 X MT2,5 egerfælg
(Bag)
15M/C X MT3,5 egerfælg
Dæk
(Dækstørrelser)
Dæktryk: for: 2.1 Bag: 2.3 Tjek hver md.
(For)
Bridgestone BT45 100/90-19
(Bag)
Bridgestone BT45 180/70-15
Topfart
Topfart: Cirka 150/160
Benzin forbrug:
Ved 80 km -cirka 22 km pr. liter.
Ved 100 km - Cirka 20 km pr. liter
Tuning
Powerfilter fra Thunderbike
60 mm Dragpipes fra Thunderbike
Jetkit fra Thunderbike
Styling
(Thunderbike)
Freestyle styr m. indvendig kabelføring
Solosæde
Spooky bagskærm
Fat Cat baglygte
Bugspoiler (plov)
60 mm Dragpipes udstødning
Powerfilter luftfilterkasse poleret alu

(Rizoma)
Håndtag, alu m. huller
Fremflyttersæt 10 cm
Fodhvilere, bag

(Speciallakering)

Forgaffelben og diverse aludele poleret

(Highwayhawk)
Regulator cover i chrom
Choker knup i chrom
Rear axel cover i chom
Solo rack i chrom
Spejle i chrom
Forlygte i chrom.
Nye greb i chrom.

(Oxford)
Verdens mindste godkendte blink i chrom

2 stk rød dioder til oplyning af motor.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
I forhold til XV 535 som denne motor er bygget op på- er der lavet visse forbedringer.
Bla. er oliepumpen kapacitet blevet forøget med hele 50% for at sikre smøring ved lave omd og tomgang.
Motoren har også fået TPS monteret (Throttle position sensor) som sikrer hurtigere responce på gasgivning.
Selve koblingen har ogå fået 7 koblingspalder i forhold til XV 535`rens 6 styks.
Indsugnings og udstødningsventilerne er også blevet forkortet med 2 mm og er blevet forsynnet med enkeltfjedre mod den orginale motors dobbeltfjedre.

Denne motor SKAL ikke køre på 10/40 som så mange anbefaler - ser man dens service skema står der 20/40 - men denne olie kan du ikke få fat i.
Derfor anbefaler jeg Castrols 15/50 Del-syn, eller Bel-Ray 20/50 Del-syn.
Din motor kan bedre tåle varmen med disse olier, dit gearskifte bliver nemmere, og din motor går bare bedre ved denne olie.
Det er jo en luftkølet motor uden oliekøler eller oliedyser.

Husk nu at skifte din kardanolie. 80/90 gearolie. 200 ml.
Motorolie med filter: 2.8 L.


Venter på det godt vejer så man kan komme ud og tage nogle rigtig gode billeder.
Kommentér på:
Yamaha XVS 650 (SOLGT)
Annonce