Suzuki TL 1000 S 1997
2.591 visninger
|
Oprettet:
Suzuki TL 1000 S
Årgang:
1997
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl. Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1.
Indsprøjtning med 50 mm spjæld.
Indsprøjtning med 50 mm spjæld.
Hestekræfter
Maks. effekt: 125 hk / 91,9 kW ved 8500 o/min. Maks. moment: 104 Nm ved 8000 o/min
Fælge
Støbte alu fælge med polerede fælg kanter.
Dæk
For: 120/70ZR17 på 3,50" fælg.
Bag: 190/50ZR17 på 6,00" fælg.
Bag: 190/50ZR17 på 6,00" fælg.
Topfart
Ca. 250 km/t
Tuning
Yoshimura RS-3 Bolt on potter
Styling
Mini blink i carbon for og bag
Carbon Hugger bag
Armerede bremseslanger i blå
Carbon look greb kobling og bremse.
Carbon Hugger bag
Armerede bremseslanger i blå
Carbon look greb kobling og bremse.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel : Gitterramme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66,3°. Efterløb: 93,5 mm. Akselafstand: 1415 mm.
Affjedring for: Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 128 mm.
Bremser: For: 2 stk. 320 mm skiver. 4 stemplede faste calipere.
Bag: 245 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Totallængde: 2045 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 140 mm.
Egenvægt: 187 kg.
Vægt/kraft forhold: 1,50 kg/hk
Stel : Gitterramme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66,3°. Efterløb: 93,5 mm. Akselafstand: 1415 mm.
Affjedring for: Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.
Affjedring bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 128 mm.
Bremser: For: 2 stk. 320 mm skiver. 4 stemplede faste calipere.
Bag: 245 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Totallængde: 2045 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 140 mm.
Egenvægt: 187 kg.
Vægt/kraft forhold: 1,50 kg/hk

Suzuki TL 1000 S
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 28 Svar: 194
Så lige at du søgte efter erfaringer med Throttlemeiser.
Jeg kender Throttlemeister, og kan varmt anbefale dem.
Jeg har netop (sidste uge) fået mine leveret fra USA, og det er super "paskram". Kvalitet, funktionalitet og finish er ikke set bedre.
Monteringen på min K1200S var meget simpel. Af med de originale styrvægte, og på med de nye. Tilpasningen foregår ved at prøvemontere de vedlagte skiver i forskellige tykkelser.
Pris ca. $ 160,- incl. fragt (uden told) Leveringstid ca. 1 uge
Mvh
JH
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 172
Jeg har selv haft en TL 1000 S og den er originalt monteret med et 6" bagfælg og 190 mm bagdæk...;o)
Se evt.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_tl1000s%2097.htm
maj 2008
Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 92
Den ser rigtig godt ud, kan især godt lide de polerede fælgkanter. Jeg har et nyt sæt blå SPARCO kølerslanger liggende hvis du evt er interesseret. Det passer ikke rigtig til farven på min.
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 88
Tillykke med din fine V2ér.
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 11
flot TL...høj sendt
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
Godt at høre, at du fik gang i den igen. Utroligt hvad et sæt nye tændrør kan gøre:-)
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
Rigtig fin og flot TLer, har den fået baghjulet fra en TLR. siden den har 6" baghjul, normalt er det 5,5"
Der er en høj på vej.