Suzuki GSX-R 1100 *SOLGT"* [Tidl. motorcykel] 1992
1.528 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 1100 *SOLGT"*
Årgang:
1992
Motor:
4-cylindret luft-oliekølet 4-takts motor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler, 4 ventiler pr. cyl. Boring: 78 mm. Slaglængde: 59 mm. Slagvolumen: 1127 ccm. Kompressionsforhold: 10:1. 11 km/liter
Hestekræfter
145 hk / 106,5 kW ved 10000 o/min. Moment: 113,8 Nm ved 7500 o/min.
Fælge
3,5x17 for / 5,5x17 bag
Dæk
For: 120/70-17 på 3,50" støbt fælg.
Bag: 180/55-17 på 5,50" støbt fælg.
Bag: 180/55-17 på 5,50" støbt fælg.
Topfart
275 km/t. (GPS'en siger 241) - 0 - 100 km/t på 2,7 sek.
Tuning
Tæller synk. af karburatorer?? - Det gav i hvert fald noget mere.. :-)
Styling
18 års slid giver lidt skrammer.. Jeg vil kalde det patina!
Ekstraudstyr
ikke endnu.
Bemærkninger
Stel: Dobbelt, lukket rørramme i aluminium. Kronhovedvinkel: 65,5°. Efterløb: 99 mm. Akselafstand: 1465 mm.
Tankkapacitet/reserve: 22/2,5 liter.
Egenvægt: 226 kg. 1,52 kg/hk. Vægt incl. oile, saft etc: 253.0 kg
Transmission: Kæde
Affjedring: For: Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.
Bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 140 mm.
Bremser: For: 2 stk. 310 mm skiver. 4 stemplede faste calipere. Bag: 240 mm skive. 2 stemplet flydende caliper
Todo:
Pakdåser i forgaffel - gjort
Armerede bremseslanger - gjort
Bremseklodser - gjort
Dæk - gjort
Kædekit - gjort
Sædeskal - tjek.
Malet fælge - gjort
Tankkapacitet/reserve: 22/2,5 liter.
Egenvægt: 226 kg. 1,52 kg/hk. Vægt incl. oile, saft etc: 253.0 kg
Transmission: Kæde
Affjedring: For: Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.
Bag: Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 140 mm.
Bremser: For: 2 stk. 310 mm skiver. 4 stemplede faste calipere. Bag: 240 mm skive. 2 stemplet flydende caliper
Todo:
Pakdåser i forgaffel - gjort
Armerede bremseslanger - gjort
Bremseklodser - gjort
Dæk - gjort
Kædekit - gjort
Sædeskal - tjek.
Malet fælge - gjort

Suzuki GSX-R 1100 *SOLGT"*
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.328
Det er ikke en loddekolbe, men en uheldigt bivirkning ved de doubble bubble kåbeglas...
Har set det på en del cykler efterhånden.. Fireblad SC33 er slem til det
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 106
Hejsa
Ups, det må jeg hellere rette, fandt ud af det da jeg havde lidt bedre tid og mere skilt ad :o) Men tak for svaret..
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 464
Den maste slange skulle gerne være et overløb, og ikke gå i et indsugnings manifold, som den faktisk ikke har c",)